Logo Aplitt i motto Human Face of IT Usługi Informatyczne dla firm

Elektroniczny Obieg Dokumentów może odmienić życie Twojej firmy!

Elektroniczny Obieg Dokumentów może odmienić życie Twojej firmy!

usprawni obieg pism przychodzących, faktur, umów, wniosków wewnętrznych

zautomatyzuje codzienne czynności i podniesie efektywność pracowników

zwiększy dynamikę działania firmy

zabezpieczy dane firmy i klientów

usprawni obieg pism przychodzących, faktur, umów, wniosków wewnętrznych

zautomatyzuje codzienne czynności i podniesie efektywność pracowników

zwiększy dynamikę działania firmy

zabezpieczy dane firmy i klientów

Zamów ofertę
dla Twojej firmy









    Potwierdzam, że udostępniam moje dane w celu nawiązania kontaktu z doradcą firmy Aplitt sp. z o.o. w sprawie Elektronicznego Obiegu Dokumentów.
    Potwierdzam, że udostępniam moje dane w celu nawiązania kontaktu z doradcą firmy Aplitt sp. z o.o. w sprawie Elektronicznego Obiegu Dokumentów.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wskazanych w formularzu w celu dostarczenia mi telefonicznie, poprzez e-mail / sms materiałów handlowych i marketingowych dotyczących innych produktów z oferty Aplitt sp. z o.o.. Więcej informacji w Polityce Prywatności.Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wskazanych w formularzu w celu dostarczenia mi telefonicznie, poprzez e-mail / sms materiałów handlowych i marketingowych dotyczących innych produktów z oferty Aplitt sp. z o.o.. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wskazanych w formularzu w celu dostarczenia mi telefonicznie, poprzez e-mail / sms materiałów handlowych i marketingowych dotyczących innych produktów z oferty Aplitt sp. z o.o.. Więcej informacji w Polityce Prywatności.Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wskazanych w formularzu w celu dostarczenia mi telefonicznie, poprzez e-mail / sms materiałów handlowych i marketingowych dotyczących innych produktów z oferty Aplitt sp. z o.o.. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
    scaled_down_5

    Zamów ofertę
    dla Twojej firmy









      Potwierdzam, że udostępniam moje dane w celu nawiązania kontaktu z doradcą firmy Aplitt sp. z o.o. w sprawie Elektronicznego Obiegu Dokumentów.
      Potwierdzam, że udostępniam moje dane w celu nawiązania kontaktu z doradcą firmy Aplitt sp. z o.o. w sprawie Elektronicznego Obiegu Dokumentów.

      Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wskazanych w formularzu w celu dostarczenia mi telefonicznie, poprzez e-mail / sms materiałów handlowych i marketingowych dotyczących innych produktów z oferty Aplitt sp. z o.o.. Więcej informacji w Polityce Prywatności.Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wskazanych w formularzu w celu dostarczenia mi telefonicznie, poprzez e-mail / sms materiałów handlowych i marketingowych dotyczących innych produktów z oferty Aplitt sp. z o.o.. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wskazanych w formularzu w celu dostarczenia mi telefonicznie, poprzez e-mail / sms materiałów handlowych i marketingowych dotyczących innych produktów z oferty Aplitt sp. z o.o.. Więcej informacji w Polityce Prywatności.Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wskazanych w formularzu w celu dostarczenia mi telefonicznie, poprzez e-mail / sms materiałów handlowych i marketingowych dotyczących innych produktów z oferty Aplitt sp. z o.o.. Więcej informacji w Polityce Prywatności.

      Oszczędzisz czas i pieniądze

      Koniec z czasochłonnymi procesami akceptacji papierowych wniosków, szukaniem papierowych wersji dokumentacji, czy zatwierdzania faktur. Optymalizacja to oszczędność czasu, ale i pieniędzy!

      Koniec z czasochłonnymi procesami akceptacji papierowych wniosków, szukaniem papierowych wersji dokumentacji, czy zatwierdzania faktur. Optymalizacja to oszczędność czasu, ale i pieniędzy!

      Zwiększysz dynamikę działania

      Zyskaj dostęp do raportów organizacji podsumowujących działania wykonane przez Twoich pracowników. Więcej możliwości pomiarowania, stały wgląd do dokumentów i przebiegu procesów biznesowych to lepsze zarządzanie firmą!

      Zyskaj dostęp do raportów organizacji podsumowujących działania wykonane przez Twoich pracowników. Więcej możliwości pomiarowania, stały wgląd do dokumentów i przebiegu procesów biznesowych to lepsze zarządzanie firmą!

      Usprawnisz procesy

      Procesy rekrutacyjne, wnioski o zakup okularów, pakietów zdrowotnych zatwierdzanie faktur… wszystko to może przebiegać znacznie szybciej dzięki automatyzacji i możliwości integracji z innymi systemami.

      Procesy rekrutacyjne, wnioski o zakup okularów, pakietów zdrowotnych zatwierdzanie faktur… wszystko to może przebiegać znacznie szybciej dzięki automatyzacji i możliwości integracji z innymi systemami.

      Ile możesz oszczędzić?

      Ile możesz oszczędzić?

      Ministerstwo Cyfryzacji szacuje, że 500-osobowa firma, ograniczając papier, może zaoszczędzić ok. 200 tys. zł w skali roku.

      „Szpital Na Klinach” w Krakowie, który wdrożył oferowany przez nas system zyskał ok. 100 tys. zł rocznie biorąc pod uwagę jedynie parametr czasu.

      Ministerstwo Cyfryzacji szacuje, że 500-osobowa firma, ograniczając papier, może zaoszczędzić ok. 200 tys. zł w skali roku.

      „Szpital Na Klinach” w Krakowie, który wdrożył oferowany przez nas system zyskał ok. 100 tys. zł rocznie biorąc pod uwagę jedynie parametr czasu.

      Zaufali nam m.in.:

      Inteligentne zarządzanie dokumentami,
      które zoptymalizuje pracę całej firmy!

      Zobacz podstawowe moduły systemu!

      Zobacz jak działa
      nasz system!

      Chcesz zobaczyć jak działa Elektroniczny Obieg Dokumentów? Specjalnie dla Ciebie przygotowujemy serię tutoriali, dzięki którym zobaczysz o ile prostsza może być Twoja praca dzięki EOD!

      Zobacz jak działa
      nasz system!

      Chcesz zobaczyć jak działa Elektroniczny Obieg Dokumentów? Specjalnie dla Ciebie przygotowujemy serię tutoriali, dzięki którym zobaczysz o ile prostsza może być Twoja praca dzięki EOD!

      Ikonka mała Moduł Sekretariat Elektroniczny Obieg Dokumentów

      Moduł Sekretariat

      Rejestracja pism przychodzących i faktur, wprowadzanie dokumentów do elektronicznego obiegu.

      Rejestracja pism przychodzących i faktur, wprowadzanie dokumentów do elektronicznego obiegu.

      Ikonka mała Moduł Faktury Elektroniczny Obieg Dokumentów

      Moduł Faktury

      Rejestracja faktur z wykorzystaniem OCR, dekretowanie, opis, rozksięgowanie kosztów, eksport do systemu księgowego.

      Rejestracja faktur z wykorzystaniem OCR, dekretowanie, opis, rozksięgowanie kosztów, eksport do systemu księgowego.

      Ikonka mała Moduł Workflow Elektroniczny Obieg Dokumentów

      Moduł Workflow

      Definiowanie i realizacja procesów biznesowych i operacyjnych, kreacja ścieżek obiegu, odwzorowanie procesów.

      Definiowanie i realizacja procesów biznesowych i operacyjnych, kreacja ścieżek obiegu, odwzorowanie procesów.

      Ikonka mała Moduł Raporty Elektroniczny Obieg Dokumentów

      Moduł Raporty

      Generowanie dowolnych raportów i zestawień, automatyczna wysyłka zdefiniowanych raportów.

      Generowanie dowolnych raportów i zestawień, automatyczna wysyłka zdefiniowanych raportów.

      Ikonka mała Moduł Delegacje Elektroniczny Obieg Dokumentów

      Moduł Delegacje

      Pełna obsługa delegacji od polecenia wyjazdu, poprzez akceptację kosztów po pełne rozliczenie wyjazdu.

      Pełna obsługa delegacji od polecenia wyjazdu, poprzez akceptację kosztów po pełne rozliczenie wyjazdu.

      Ikonka mała Moduł HR Elektroniczny Obieg Dokumentów

      Moduł HR

      Rejestracja czasu pracy, planowanie urlopów, elektroniczne wnioski urlopowe.

      Rejestracja czasu pracy, planowanie urlopów, elektroniczne wnioski urlopowe.

      Pojazdy

      Elektroniczna karta pojazdu, obsługa zdarzeń drogowych, rezerwacja pojazdów, informacje o kończących się terminach ubezpieczeń i przeglądów.

      Elektroniczna karta pojazdu, obsługa zdarzeń drogowych, rezerwacja pojazdów, informacje o kończących się terminach ubezpieczeń i przeglądów.

      Budżet

      Planowanie budżetów, zamówienia wewnętrzne, akceptacja budżetów, rewizje, raporty wykonania budżetu w czasie rzeczywistym.

      Planowanie budżetów, zamówienia wewnętrzne, akceptacja budżetów, rewizje, raporty wykonania budżetu w czasie rzeczywistym.

      Umowy

      Rejestr dokumentów, generatorów umów, OCR, przypomnienia o terminach, akceptacja umów.

      Rejestr dokumentów, generatorów umów, OCR, przypomnienia o terminach, akceptacja umów.

      Podpisuj
      dokumenty online!

      Zyskaj możliwość podpisywania dokumentów online!
      System, który oferujemy pozwala na pełną integrację z Autenti.com bez konieczności pobierania dokumentów i wysyłania ich pocztą e-mail. Użytkownik wskazuje umowę w wersji Word lub PDF oraz przypisuje osoby zatwierdzające. Po ich podpisaniu automatycznie pobiera zatwierdzony plik PDF i zachowuje go w repozytorium Umów.

      Podpisuj dokumenty online!

      Zyskaj możliwość podpisywania dokumentów online!
      System, który oferujemy pozwala na pełną integrację z Autenti.com bez konieczności pobierania dokumentów i wysyłania ich pocztą e-mail. Użytkownik wskazuje umowę w wersji Word lub PDF oraz przypisuje osoby zatwierdzające. Po ich podpisaniu automatycznie pobiera zatwierdzony plik PDF i zachowuje go w repozytorium Umów.

      Anna Jaroń Asekuracja Aplitt EOD

      „Największą zaletą współpracy z Aplitt jest dostępność. Możemy liczyć na stałe wsparcie wykwalifikowanych pracowników, którzy sprawnie rozwiązują problemy i udzielają bieżących porad. Ponadto, duże znaczenie ma bogate doświadczenie Aplitt we wdrażaniu rozwiązań, z których sami korzystają.”

      Anna Jaroń, Manager ds. Systemów Biznesowych, Asekuracja

      Nasze realizacje

      Asekuracja eod

      Firma Asekuracja stanęła przed wyzwaniem zachowania ciągłości pracy i umożliwienia obsługi pełnego obiegu faktur w środowisku rozproszonym geograficznie. Wszystko po to, aby nie obsługiwać dokumentów w formie papierowej, wyeliminować konieczność przebywania w biurze podczas zarządzania i uzupełniania pism, a także zamienić tradycyjną formę wysyłki na cyfrową.

      Nasze realizacje

      Asekuracja eod

      Firma Asekuracja stanęła przed wyzwaniem zachowania ciągłości pracy i umożliwienia obsługi pełnego obiegu faktur w środowisku rozproszonym geograficznie. Wszystko po to, aby nie obsługiwać dokumentów w formie papierowej, wyeliminować konieczność przebywania w biurze podczas zarządzania i uzupełniania pism, a także zamienić tradycyjną formę wysyłki na cyfrową.

      Anna Jaroń Asekuracja Aplitt EOD

      „Największą zaletą współpracy z Aplitt jest dostępność. Możemy liczyć na stałe wsparcie wykwalifikowanych pracowników, którzy sprawnie rozwiązują problemy i udzielają bieżących porad. Ponadto, duże znaczenie ma bogate doświadczenie Aplitt we wdrażaniu rozwiązań, z których sami korzystają.”

      Anna Jaroń, Manager ds. Systemów Biznesowych, Asekuracja

      Już dziś sprawdź jak może funkcjonować Twoja firma dzięki
      Elektronicznemu Obiegowi Dokumentów!

      Już dziś sprawdź jak może funkcjonować Twoja firma dzięki Elektronicznemu Obiegowi Dokumentów!

      microsoft aplitt partner
      Logo F-Secure Silver Partner Aplitt
      Logo duże Baseline Partner Aplitt
      Logo duże Microsoft Gold Partner Aplitt
      zabbix partner premium aplitt
      Logo F-Secure Silver Partner Aplitt
      Logo duże Baseline Partner Aplitt