CALL CENTER,
KTÓRE ZADBA O TWOJE RELACJE.
OBSŁUGA KLIENTÓW 24/7.
WIELOLETNIE DOŚWIADCZENIE.
Porozmawiajmy o Call Center
dla Twojej firmy
Zaufali nam m.in.:
Nasze priorytety

Relacyjność
Wiemy jak rozmawiać z ludźmi niezależnie
od ich wieku, wykształcenia
czy aktualnego humoru.

Elastyczność
Każdą kampanię traktujemy indywidualnie:
rozmawiamy, ustalamy i dopasowujemy się
do Twoich potrzeb.

Przejrzyste koszty
Nie lubimy niedomówień. Nasze ceny są
transparentne, ustalane na samym początku współpracy!

Wizualizacja danych
Doświadczony zespół analityczny
w obiektywny sposób przedstawi
wyniki naszych działań.

Bezpieczeństwo
Polityka ochrony danych osobowych,
wewnętrzne audyty i asysta prawna
– to podstawa w naszej pracy.

Jakość
Ambasadorzy jakości rozwijają
u konsultantów umiejętność prowadzenia naturalnego
i profesjonalnego dialogu z klientami.
Referencje naszych Klientów
Obsługa klientów 24/7
Klienci muszą wiedzieć, że są dla Ciebie ważni.
Właśnie dlatego warto zapewnić im stałą obsługę.
Najlepiej 24 godziny na dobę przez cały rok!
Specjalnie przygotowani konsultanci zaspokoją głód informacyjny każdego klienta i ugaszą kryzys komunikacyjny w samym zarodku! Rozmawiamy z klientami w różnym wieku. Rozmawiamy z klientami w różnym wieku. Wiemy, że są niezwykle wymagający i oczekują profesjonalnej, szybkiej i efektywnej pomocy.
Właśnie dlatego warto współpracować z profesjonalną firmą Contact Center, która odbierze każdy telefon i odpowie na wszystkie pytania Twoich klientów.
Infolinia produktowa i usługowa
HelpDesk i ServiceDesk
Telefony powitalne
SMS
Skrzynka e-mail
Live chat
Infolinia produktowa i usługowa
HelpDesk i ServiceDesk
Telefony powitalne
SMS
Skrzynka e-mail
Live chat
Obsługa klientów 24/7
Klienci muszą wiedzieć, że są dla Ciebie ważni.
Właśnie dlatego warto zapewnić im stałą obsługę.
Najlepiej 24 godziny na dobę przez cały rok!
Specjalnie przygotowani konsultanci zaspokoją głód informacyjny każdego klienta i ugaszą kryzys komunikacyjny w samym zarodku! Rozmawiamy z klientami w różnym wieku. Wiemy, że są niezwykle wymagający i oczekują profesjonalnej, szybkiej i efektywnej pomocy.
Właśnie dlatego warto współpracować z profesjonalną firmą Contact Center, która odbierze każdy telefon i odpowie na wszystkie pytania Twoich klientów.
Telemarketing i sprzedaż
Chcesz dotrzeć do swoich klientów?
Prowadzisz sklep internetowy?
A może potrzebujesz kogoś, kto zapełni
spotkaniami kalendarz Twojego handlowca?
Powiedz, co chcesz sprzedać, z kim i kiedy chcesz się spotkać a my zajmiemy się resztą!
Nasi specjaliści sprzedaży wykonują codziennie tysiące telefonów, aby przedstawić ofertę naszych partnerów.
Przez 19 lat obecności na rynku wypracowaliśmy najlepsze metodyki telemarketingu i obsługi klientów.
Miesięcznie kontaktujemy się z około 300 000 klientów i dobrze wiemy jak sprzedawać!
Telemarketing i sprzedaż
Chcesz dotrzeć do swoich klientów?
Prowadzisz sklep internetowy? A może potrzebujesz kogoś, kto zapełni spotkaniami kalendarz Twojego handlowca?
Powiedz, co chcesz sprzedać, z kim i kiedy chcesz się spotkać a my zajmiemy się resztą! Nasi specjaliści sprzedaży wykonują codziennie tysiące telefonów, aby przedstawić ofertę naszych partnerów.
Przez 17 lat obecności na rynku wypracowaliśmy najlepsze metodyki telemarketingu i obsługi klientów. Miesięcznie kontaktujemy się z około 300 000 klientów i dobrze wiemy jak sprzedawać!
Telemarketing
Up-selling i cross-selling
Rejestracja zamówień
Telemarketing
Up-selling i cross-selling
Rejestracja zamówień
Call Center do wynajęcia
Chętnie podzielimy się swoim doświadczeniem. Poznamy Twoje potrzeby, zaproponujemy rozwiązanie, wyliczymy koszty, a następnie zrealizujemy usługę dopasowaną do indywidulanych potrzeb.
Przedstawiliśmy Wam tylko kilka z możliwych rozwiązań. Tak naprawdę możemy zrobić dla Ciebie wszystko, co wiąże się z kontaktem z Twoim klientem. Mamy profesjonalny zespół i kadrę menedżerską, najlepsze rozwiązania informatyczne i własne zaplecze specjalistów IT. Wspólnie możemy rozwiązać każdy problem!
Zaangażowani konsultanci
Charyzmatyczni team liderzy
Trenerzy z pasją
Doświadczeni menedżerowie
Zaangażowani konsultanci
Charyzmatyczni team liderzy
Trenerzy z pasją
Doświadczeni menedżerowie
Call Center do wynajęcia
Chętnie podzielimy się swoim doświadczeniem. Poznamy Twoje potrzeby, zaproponujemy rozwiązanie, wyliczymy koszty, a następnie zrealizujemy usługę dopasowaną do indywidualnych potrzeb.
Przedstawiliśmy Wam tylko kilka z możliwych rozwiązań. Tak naprawdę możemy zrobić dla Ciebie wszystko, co wiąże się z kontaktem z Twoim klientem. Mamy profesjonalny zespół i kadrę menedżerską, najlepsze rozwiązania informatyczne i własne zaplecze specjalistów IT. Wspólnie możemy rozwiązać każdy problem!
Jeżeli masz konkretną propozycję współpracy, po prostu się z nami skontaktuj.
Wspólnie ustalimy czego Ci potrzeba!
Dzięki naszemu CALL CENTER możesz rozwinąć swoją firmę,
ale to nie jedyne rozwiązanie jakie możemy zaproponować.
Aplitt wspólnie ze swoim partnerem
AMA Institute oferuje rozwiązania z zakresu Transformacji Cyfrowej przedsiębiorstw.
Dzięki połączeniu cyfryzacji procesów i narzędzi sztucznej inteligencji możesz poprawić efektywność, podejmować skuteczniejsze decyzje biznesowe i uszczelnić finanse.
Skontaktuj się z nami i sprawdź co jeszcze możesz zyskać dzięki Transformacji Cyfrowej!
Zobacz jak pracujemy
Przez kilkanaście lat mieliśmy okazję współpracować z wieloma klientami z różnych branż. Realizowaliśmy dla nich usługi, które wpłynęły nie tylko na rozwój ich firm, ale przede wszystkim standaryzację
i zwiększenie jakości kontaktu klientami.
Posłuchaj jakie doświadczenie zdobyli nasi konsultanci, zobacz przykładowy raport, który dla Ciebie przygotujemy i dowiedz się więcej
o realizowanych przez nas projektach.
Posłuchaj rozmów
Zobacz raporty z wykonanej usługi
ADAM KŁODNICKI
OPIEKUN KLIENTA