Dlaczego warto skorzystać ze szkoleń?

Dlaczego warto skorzystać ze szkoleń?

Szkolenia Microsoft 365

Szkolenia z Microsoft SharePoint, OneDrive, Teams i Outlook oferują nieocenioną wartość dla osób, które chcą w pełni wykorzystać możliwości pakietu Microsoft 365 w swojej pracy.
Czytaj więcej
Dodatkowo, szkolenia prowadzone przez doświadczonych trenerów gwarantują, że nauka odbywa się w sposób efektywny, z naciskiem na praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy. Skorzystanie z tych szkoleń to inwestycja w rozwój, która przyniesie wymierne korzyści zarówno indywidualnie, jak i dla całej organizacji.

Sprawdź film, aby dowiedzieć się więcej!

Sprawdź film, aby dowiedzieć się więcej!

Jaki problem rozwiążesz dzięki szkoleniom?

Jaki problem rozwiążesz dzięki szkoleniom?


Niska efektywność współpracy zespołowej

Problemy z zarządzaniem dokumentacją i dostępami

Brak optymalizacji procesów pracy

Trudności z organizacją spotkań i komunikacją w zespole

Niewykorzystany potencjał narzędzi Microsoft 365

Brak standaryzacji i jednolitych procedur

Masz pytanie?
Porozmawiajmy!

Masz pytanie?
Porozmawiajmy!

Masz pytania dotyczące oferty i dofinansowania
z Krajowego Funduszu Szkoleniowego?
Wypełnij formularz, a nasz ekspert
skontaktuje się z Tobą!

Oliwia Stępień
Opiekun Kontraktu
Oliwia Stępień
Opiekun Kontraktu
Zdjęcie Oliwii

Szkolenie 1:

„Microsoft SharePoint i OneDrive – Intranet, witryny zespołowe, udostępnianie i zarządzanie zawartością, obieg dokumentów”

Adresaci szkolenia:

Szkolenie kierowane jest do osób korzystających z pakietu Microsoft 365 w stopniu podstawowym oraz średnio zaawansowanym, które chcą rozwijać swoje kompetencje i umiejętności w zakresie posługiwania się platformą SharePoint, budowania witryn i ich konfigurowania.

Nabyte umiejętności:

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili: tworzyć i konfigurować witryny zespołowe i komunikacyjne, dodawać oraz wspólnie korzystać z zawartości witryn oraz nimi zarządzać, udostępniać dokumenty, tworzyć podstawowe obiegi w ramach dokumentacji na SharePoint.

Informacje organizacyjne:

Tryb szkolenia: szkolenie stacjonarne / online (zgodnie z preferencjami klienta)

Termin: zgodnie z preferencjami klienta

Godziny szkolenia: 8:00 – 15:00 albo 9:00 – 16:00, w zależności od dyspozycyjności trenera

Liczba uczestników: min. 5, max 15

Typ szkolenia: szkolenie autorskie

Forma szkolenia: szkolenie zamknięte

Poziom szkolenia: 6/10

Dyplom uczestnictwa: na zakończenie szkolenia każdy uczestnik otrzyma dyplom potwierdzający udział w szkoleniu

Metoda szkolenia: szkolenie oparte jest o metodę dostosowaną do nauki osób dorosłych, która składa się z elementów warsztatowych i teoretycznych; wykorzystuje komponenty cyklu Kolba, podczas szkolenia omówione zostaną praktyczne scenariusze zastosowania omawianych funkcjonalności

Miejsce szkolenia:

Szkolenie u klienta: klient zobowiązuje się do zapewnienia sali szkoleniowej oraz komputerów z pakietem Microsoft 365 dla wszystkich uczestników. Jeżeli szkolenie będzie odbywać się w odległości większej niż 80 km od Gdańska, do kosztów szkolenia doliczony zostanie koszt dojazdu oraz 1 noclegu dla prowadzącego.

Szkolenie w siedzibie Aplitt: Aplit zapewnia salę szkoleniową, miejsca parkingowe dla uczestników, lunch oraz kawę i herbatę. Siedziba Aplitt zlokalizowana jest przy ul. Arkońskiej 11 z dogodnym dojazdem PKP, SKM oraz ZTM. Każdy uczestnik zobowiązany jest do posiadania komputera z pakietem Microsoft 365. Sala szkoleniowa wyposażona jest w klimatyzację, dostęp do Internetu, flipchart oraz telewizor.

Szkolenie online: Każdy uczestnik zobowiązany jest do posiadania komputera z pakietem Microsoft 365.

Cena szkolenia:

Cena: 1 200 pln netto / osoba / online
Cena: 1 350 pln netto / osoba / stacjonarnie

Program szkolenia:

Wprowadzenie do usługi Microsoft 365 i chmury:

Prezentacja SharePoint i OneDrive oraz różnic między nimi,
Korzyści z wykorzystania SharePoint i OneDrive do pracy.

Tworzenie witryn w Sharepoint:

Zastosowanie App Bar,
Tworzenie witryn zespołowych i komunikacyjnych – podstawy wiedzy, w tym wykorzystanie SharePoint jako platformy intranetowej,
Integracja z Microsoft Teams,
Konfigurowanie witryn zespołowych i komunikacyjnych (Dostępy, Uprawnienia),
Personalizacja wyglądu i funkcjonalności witryn (Webparty),
Praktyczne zastosowanie tworzenia i konfiguracji witryn zespołowych i komunikacyjnych,
Dodawanie zawartości do bloków/sekcji witryn,
Wspólne korzystanie z zawartości witryn.

Biblioteki i listy:

Udostępnianie i zarządzanie zawartością:
Omówienie sposobów udostępniania plików i folderów (Dostępy, Uprawnienia),
Wspólna praca nad dokumentami,
Praktyczne zastosowanie udostępniania plików,
Organizacja i zarządzanie plikami.

Podstawowe automatyzacje za pomocą PowerAutomate:

Konfiguracja i tworzenie prostych obiegów pracy w SharePoint,
Automatyzacja procesów w ramach witryn zespołowych,
Analiza i korekcja działania utworzonych obiegów dokumentów.

Pytania i odpowiedzi – forum pytań dla uczestników szkolenia.

 

 

 

Szkolenie 2:

„Komunikacja i współpraca w chmurze – Microsoft Teams, Outlook i Sharepoint”

Adresaci szkolenia:

Szkolenie kierowane jest do osób korzystających z pakietu Microsoft 365 w stopniu podstawowym oraz średnio zaawansowanym, które chcą rozwijać swoje kompetencje i umiejętności posługiwania się Microsoft Teams, Outlook i SharePoint.

Nabyte umiejętności:

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili: korzystać z różnych funkcjonalności i dodatków Teams i Outlook, tworzyć kanały, zespoły i czaty na Teams, organizować spotkania, zarządzać plikami, folderami i witrynami Sharepoint, nadawać dostępy i uprawnienia do plików, folderów i witryn.

Informacje organizacyjne:

Tryb szkolenia: szkolenie stacjonarne / online (zgodnie z preferencjami klienta)

Termin: zgodnie z preferencjami klienta

Godziny szkolenia: 8:00 – 15:00 albo 9:00 – 16:00, w zależności od dyspozycyjności trenera

Liczba uczestników: min. 5, max 15

Typ szkolenia: szkolenie autorskie

Forma szkolenia: szkolenie zamknięte

Poziom szkolenia: 6/10

Dyplom uczestnictwa: na zakończenie szkolenia każdy uczestnik otrzyma dyplom potwierdzający udział w szkoleniu

Metoda szkolenia: szkolenie oparte jest o metodę dostosowaną do nauki osób dorosłych, która składa się z elementów warsztatowych i teoretycznych; wykorzystuje komponenty cyklu Kolba, podczas szkolenia omówione zostaną praktyczne scenariusze zastosowania omawianych funkcjonalności

Miejsce szkolenia:

Szkolenie u klienta: klient zobowiązuje się do zapewnienia sali szkoleniowej oraz komputerów z pakietem Microsoft 365 dla wszystkich uczestników. Jeżeli szkolenie będzie odbywać się w odległości większej niż 80 km od Gdańska, do kosztów szkolenia doliczony zostanie koszt dojazdu oraz 1 noclegu dla prowadzącego.

Szkolenie w siedzibie Aplitt: Aplit zapewnia salę szkoleniową, miejsca parkingowe dla uczestników, lunch oraz kawę i herbatę. Siedziba Aplitt zlokalizowana jest przy ul. Arkońskiej 11 z dogodnym dojazdem PKP, SKM oraz ZTM. Każdy uczestnik zobowiązany jest do posiadania komputera z pakietem Microsoft 365. Sala szkoleniowa wyposażona jest w klimatyzację, dostęp do Internetu, flipchart oraz telewizor.

Szkolenie online: Każdy uczestnik zobowiązany jest do posiadania komputera z pakietem Microsoft 365.

Cena szkolenia:

Cena: 1 200 pln netto / osoba / online
Cena: 1 350 pln netto / osoba / stacjonarnie

Program szkolenia:

Wprowadzenie do koncepcji usług chmurowych:

Definicja chmury,
Zalety i wady korzystania z technologii chmurowej.

Podstawy współpracy w chmurze M365:

Przegląd platformy chmurowej Microsoft 365,
Tworzenie i organizacja folderów,
Kontrola dostępu i zabezpieczenia plików,
Synchronizacja danych między urządzeniami.

Podstawy komunikacji w chmurze:

Główne narzędzia do komunikacji i współpracy w chmurze (Microsoft Teams, Outlook, Yammer, Sharepoint),
Zalety, wyzwania i możliwości komunikacji w chmurze.

Microsoft Teams:

Komunikacja 1:1,
Tworzenie zespołów i kanałów,
Organizacja przestrzeni pracy w zespołach,
Wykorzystanie narzędzi do wideokonferencji,
Organizacja efektywnych spotkań online,
Omówienie najlepszych praktyk w komunikacji,
Integracja z innymi narzędziami chmurowymi (Word, Excel, Outlook).

Udostępnianie i współdzielenie plików w chmurze.

Udostępnienia indywidualne (Narzędzia do współdzielenia plików, Ustawienia dostępu i uprawnień).
Udostępnianie plików zespołowo: (Praca zespołowa w chmurze, Współpraca nad dokumentami online, Śledzenie zmian i wersji plików).
Integracja komunikacji z zarządzaniem dokumentacją.

Monitorowanie i usuwanie dostępów do plików.

Pytania i odpowiedzi – forum pytań dla uczestników szkolenia.

CO WARTO WIEDZIEĆ O KFS 2025

W 2025 roku budżet KFS wynosi aż 419 591 tys. zł, blisko 300 milionów więcej niż w 2024 roku.

Wystarczy, że wybrane szkolenie realizuje minimum jeden cel, określony na liście priorytetów wydatkowania funduszy.

Forma realizacji szkoleń może być dowolna, zatem możliwe są np. szkolenia stacjonarne, szkolenia online, szkolenia wyjazdowe, ale też szkolenie zamknięte, dedykowane.

Środki KFS są przyznawane przez Powiatowy Urząd Pracy i mogą być przeznaczone wyłącznie na szkolenia i egzaminy podnoszące kompetencje pracowników.

KTO MOŻE UBIEGAĆ SIĘ O DOFINANSOWANIE

Każdy publiczny lub prywatny podmiot, który zatrudnia pracowników na podstawie umowy o pracę.

Osoby samozatrudnione oraz pracodawcy zatrudniający osoby na umowach cywilnoprawnych (zlecenie, o dzieło), ponieważ w 2025 roku KFS rozszerzył grupę beneficjentów.

Rodzaj umowy o pracę zatrudnionych pracowników, ani wymiar etatu nie mają znaczenia.

Z dofinansowania mogą skorzystać zarówno pracownicy, jak i pracodawca.

JAKIE WARUNKI MUSZĘ SPEŁNIĆ

Aby uzyskać dofinansowanie z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w 2025 roku, należy uzasadnić we wniosku pobranym z Urzędu Pracy, że kompetencje nabyte podczas szkolenia realizują minimum jeden cel, określony na liście priorytetów wydatkowania funduszy.

LISTA PRIORYTETÓW WYDATKOWANIA FUNDUSZY — LIMIT PODSTAWOWY

Priorytet 1: Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w zawodach określonych jako deficytowe na danym terenie tj. w powiecie lub w województwie. Tu sprawdzisz listę zawodów deficytowych >

Priorytet 2: Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w związku z zastosowaniem w firmach nowych procesów, technologii i narzędzi pracy.

Priorytet 3: Wsparcie kształcenia ustawicznego pracodawców i ich pracowników zgodnie z potrzebami szkoleniowymi, które pojawiły się na terenach dotkniętych przez powódź we wrześniu 2024 roku.

Priorytet 4: Poprawa zarządzania i komunikacji w firmie w oparciu o zasady przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi, rozwoju dialogu społecznego, partycypacji pracowniczej i wspierania integracji w miejscu pracy.

Priorytet 5: Promowanie i wspieranie zdrowia psychicznego oraz tworzenie przyjaznych środowisk pracy poprzez m.in. szkolenia z zakresu zarządzania wiekiem, radzenia sobie ze stresem, pozytywnej psychologii, dobrostanu psychicznego oraz budowania zdrowej i różnorodnej kultury organizacyjnej.

Priorytet 6: Wsparcie cudzoziemców, w szczególności w zakresie zdobywania wiedzy na temat polskiego prawa pracy i integracji tych osób na rynku pracy.

Priorytet 7: Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji niezbędnych w sektorze usług zdrowotnych i opiekuńczych.

Priorytet 8: Rozwój umiejętności cyfrowych.

Priorytet 9: Wsparcie rozwoju umiejętności związanych z transformacją energetyczną.

LISTA PRIORYTETÓW WYDATKOWANIA FUNDUSZY — REZERWA

Priorytet 10: Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji osób po 50 roku życia.

Priorytet 11: Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.

Priorytet 12: Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji osób z niskim wykształceniem.

Priorytet 13: Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w obszarach/branżach, które powiatowe urzędy pracy określą na podstawie wybranych przez siebie dokumentów strategicznych, analiz czy planów rozwoju jako istotne dla danego powiatu czy województwa.

SZKOLENIA MS365 MOGĄ REALIZOWAĆ 2 PRIORYTETY KFS 2025

Priorytet 2: Narzędzia Microsoft 365, takie jak SharePoint, Teams i Outlook, wspierają wdrażanie nowoczesnych technologii, umożliwiając efektywną współpracę
i zarządzanie w chmurze.

Priorytet 8: Szkolenia rozwijają kluczowe umiejętności cyfrowe, w tym zarządzanie
plikami, udostępnianie zasobów, automatyzację procesów i komunikację online.

Oliwia Stępień
Opiekun Kontraktu
Oliwia Stępień
Opiekun Kontraktu
Zdjęcie Oliwii

GDZIE I DO KIEDY MUSZĘ ZŁOŻYĆ WNIOSEK

Wniosek należy złożyć w lokalnym Urzędzie Pracy.

Nabory wniosków o dofinansowanie z KFS startują na początku roku i trwają zazwyczaj tylko kilka dni.

Nawet jeśli nabór w twoim urzędzie jeszcze nie ruszył, już teraz możesz skontaktować się z nami.

Pomożemy Ci złożyć kompletną aplikację o dofinansowanie.

JAK UZYSKAĆ DOFINANSOWANIE

7

Sprawdź termin naboru wniosków w swoim Urzędzie Pracy, pobierz wniosek i zapoznaj się z regulaminem.

8

Wybierz szkolenie z naszej oferty i skontaktuj się z nami.

9

Wypełnij i złóż wniosek w terminie naboru. Poczekaj na decyzję PUP, zazwyczaj trwa to około 2 miesięcy.

10

Zrealizuj szkolenie – opłacisz je ze środków otrzymanych w ramach KFS po pozytywnym rozpatrzeniu Twojego wniosku!

11

Dostarcz do Urzędu Pracy dokumenty potwierdzające twój udział w autoryzowanym MICROSOFT.

*Pamiętaj, że każdy Powiatowy Urząd Pracy stosuje własne wnioski i wzory dokumentów, które pracodawca powinien uzupełnić przy staraniu się o dofinansowanie. Diagram ma charakter poglądowy.

Porozmawiaj z nami!

      Zaznacz wszystkie wymagane.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Aplitt sp. z o.o. moich danych osobowych wskazanych w formularzu kontaktowym w celu otrzymywania informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o.. Więcej informacji w Polityce Prywatności.* Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Aplitt sp. z o.o. moich danych osobowych wskazanych w formularzu kontaktowym w celu otrzymywania informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o.. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
    Wyrażam zgodę na kontakt za pomocą wyżej wymienionych kanałów komunikacji w celu przedstawienia mi informacji handlowych lub w celu marketingu bezpośredniego Aplitt sp. z o.o..* Wyrażam zgodę na kontakt za pomocą wyżej wymienionych kanałów komunikacji w celu przedstawienia mi informacji handlowych lub w celu marketingu bezpośredniego Aplitt sp. z o.o..
    Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.
    Summary
    Publisher Name
    Aplitt Sp. z o.o.
    Publisher Logo