OUTSOURCING USŁUG IT

APLITT IT. TWÓJ ZEWNĘTRZNY
DZIAŁ INFORMATYKI.

Projektujemy i utrzymujemy wydajne i niezawodne środowiska informatyczne w firmach. Obsługujemy stanowiska komputerowe. Monitorujemy i zarządzamy infrastrukturą sieciową i serwerową. Utrzymujemy aplikacje i bazy danych.

Porozmawiajmy o outsourcingu
w Twojej firmie








    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w formularzu w celu dostarczenia mi aktualności, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o., poprzez kontakt telefoniczny / sms / e-mail / komunikator. Więcej informacji w Polityce Prywatności. * Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w formularzu w celu dostarczenia mi aktualności, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o., poprzez kontakt telefoniczny / sms / e-mail / komunikator. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
    * pole wymagane
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w formularzu w celu dostarczenia mi aktualności, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o., poprzez kontakt telefoniczny / sms / e-mail / komunikator. Więcej informacji w Polityce Prywatności.* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w formularzu w celu dostarczenia mi aktualności, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o., poprzez kontakt telefoniczny / sms / e-mail / komunikator. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
    * pole wymagane

    IWONA SOCHACKA
    DYREKTOR DEPARTAMENTU INFORMATYKI

    Zaufali nam m.in.:

    OBEJMUJEMY OPIEKĄ

    OBEJMUJEMY OPIEKĄ

    Stanowiska
    komputerowe
    Infrastruktura
    sieciowa i serwerowa
    Aplikacje
    i bazy danych
    Rozwiązania
    Microsoft

    Nasza oferta w ramach outsourcingu IT

    Nasza oferta w ramach outsourcingu IT

    Outsourcing IT

    Outsourcing IT

    OBSŁUGA STANOWISKA KOMPUTEROWEGO

    OBSŁUGA STANOWISKA KOMPUTEROWEGO

    W ramach usługi wspieramy firmy w bieżącym utrzymaniu stanowisk komputerowych. Przywracamy funkcjonalność stanowisk, naprawiamy awarie, rozwiązujemy codzienne problemy.
    W ramach usługi wspieramy firmy w bieżącym utrzymaniu stanowisk komputerowych. Przywracamy funkcjonalność stanowisk, naprawiamy awarie, rozwiązujemy codzienne problemy.
    Adam Kłodnicki ekspert elektroniczny obieg dokumentów Aplitt

    Adam Kłodnicki

    Doradca klienta
    Departament Rozwoju Biznesu

    DLA JAKICH FIRM
    YouTube player
    • Ofertę kierujemy do firm, które mogą mieć problem z zapewnieniem płynnej i bezawaryjnej pracy na stanowiskach komputerowych. Brakuje im odpowiedniej liczby pracowników lub konkretnych kompetencji.
    • Odbiorcami usługi są firmy korporacyjne oraz małe i średnie przedsiębiorstwa. Firmy wielooddziałowe, sieci sklepów i salony usługowe.
    JAKIE USŁUGI REALIZUJEMY
    > obsługa zgłoszeń użytkowników i przywracanie funkcjonalności stanowiska
    > naprawa uszkodzeń pogwarancyjnych lub uszkodzeń powstałych z winy pracowników
    > usuwanie awarii i rozwiązywanie problemów z siecią, sprzętem i oprogramowaniem
    > rozwiązywanie problemów w systemie operacyjnym/pakiecie Office
    > instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, aktualizacja oprogramowania
    > konfiguracja połączenia internetowego i sieci lokalnej
    > obsługa serwerów i konfigurowanie routerów
    > montaż, konfiguracja i serwis urządzeń peryferyjnych
    > dostarczanie aktualnej ochrony antywirusowej
    > szkolenie z obsługi pakietów biurowych
    > relokacja stanowiska
    Obsługa off site. Realizujemy usługi zdalnego wsparcia informatycznego za pośrednictwem Centrum Sdesk, w którym na stale pracuje kilkudziesięciu inżynierów serwisu. Dzięki temu możemy zapewnić optymalne czasy reakcji, sprawny proces przyjmowania zgłoszeń i rozwiązywania incydentów przez cała dobę i wszystkie kanały komunikacji.
    Obsługa on site. Dodatkowo oddelegowany serwisant świadczy usługi w siedzibie Klienta. Lokalizacja nie jest dla nas przeszkodą. Oprócz pracowników serwisu w Trójmieście obsługujemy również zgłoszenia od firm z okolic Kołobrzegu, Krakowa, Bydgoszczy, Warszawy, Lublina, Ełku, Rzeszowa, Poznania, Łodzi, Katowic, Wrocławia i każdej lokalizacji wskazanej przez klienta.

    CO ZYSKUJESZ

    CO ZYSKUJESZ

    Obniżenie
    kosztów
    Stabilność
    pracy firmy
    Bezpieczeństwo
    danych
    Wsparcie
    ekspertów w SLA

    Outsourcing IT

    Outsourcing IT

    MONITORING I ADMINISTRACJA INFRASTRUKTURY

    MONITORING I ADMINISTRACJA INFRASTRUKTURY IT

    W ramach usługi wspieramy firmy w bieżącym utrzymaniu infrastruktury informatycznej, ale dodatkowo monitorujemy infrastrukturę informatyczną firmy – sieć, serwery i systemy. Przywracamy funkcjonalność stanowiska komputerowego, naprawiamy awarie, rozwiązujemy problemy, ale też monitorujemy dostępność i poprawność działania infrastruktury IT.
    W ramach usługi wspieramy firmy w bieżącym utrzymaniu infrastruktury informatycznej, ale dodatkowo monitorujemy infrastrukturę informatyczną firmy – sieć, serwery i systemy. Przywracamy funkcjonalność stanowiska komputerowego, naprawiamy awarie, rozwiązujemy problemy, ale też monitorujemy dostępność i poprawność działania infrastruktury IT.
    Adam Kłodnicki ekspert elektroniczny obieg dokumentów Aplitt

    Adam Kłodnicki

    Doradca klienta
    Departament Rozwoju Biznesu

    YouTube player
    • Ofertę kierujemy do firm, które chcą zapewnić płynną, bezawaryjną pracę swojej firmy, w tym najbardziej krytycznych obszarów jej infrastruktury informatycznej.
    • Dzięki stałemu monitoringowi IT możemy nie tylko niezwłocznie naprawić awarie, ale też skutecznie im przeciwdziałać.
    JAKIE USŁUGI REALIZUJEMY
    ADMINISTRACJA I MONITORING IT
    > stałe monitorowanie i usuwanie awarii infrastruktury w warstwie sprzętowej, wirtualizatora i systemu operacyjnego
    > analiza błędów w działaniu infrastruktury
    > aktualizacja oprogramowania warstwy sprzętowej
    > aktualizacja wirtualizatorów i systemów operacyjnych
    > reaktywne korygowanie usterek, przestojów i problemów wydajnościowych
    > proaktywne optymalizacje na poziomie warstwy wirtualnej i systemów operacyjnych
    > nadawanie, odbieranie i modyfikacja uprawnień użytkowników do monitorowanych serwerów
    ZARZĄDZANIE UŻYTKOWNIKAMI AD I POCZTY ELEKTRONICZNEJ
    > zakładanie / blokowanie kont
    > modyfikacja uprawnień
    WSPARCIE TECHNICZNE
    > informowanie o zaistniałych awariach i incydentach wykrytych w systemie monitoringu IT
    > rekomendacje w zakresie rozwoju infrastruktury – wydajności, pojemności i bezpieczeństwa
    > doradztwo w zakresie zakupu komponentów i stacji roboczych
    > pośrednictwo w sprzedaży i najmie komponentów sprzętowych
    > koordynowanie prac z dostawcami usług i rozwiązań sprzętowych
    > inwentaryzacja i analiza zasobów IT
    > konsultacje i wsparcie techniczne
    Obsługa off site. Realizujemy usługi zdalnego wsparcia informatycznego za pośrednictwem Centrum Sdesk, w którym na stale pracuje kilkudziesiąciu inżynierów serwisu. Dzięki temu możemy zapewnić optymalne czasy reakcji, sprawny proces przyjmowania zgłoszeń i rozwiązywania incydentów przez cała dobę i wszystkie kanały komunikacji.
    Obsługa on site. Dodatkowo oddelegowany serwisant świadczy usługi w siedzibie Klienta. Lokalizacja nie jest dla nas przeszkodą. Oprócz pracowników serwisu w Trójmieście obsługujemy również zgłoszenia od firm z okolic Kołobrzegu, Krakowa, Bydgoszczy, Warszawy, Lublina, Ełku, Rzeszowa, Poznania, Łodzi, Katowic, Wrocławia i każdej lokalizacji wskazanej przez klienta.

    JAK WYGLĄDA REALIZACJA PROJEKTU

    JAK WYGLĄDA REALIZACJA PROJEKTU

    Audyt infrastruktury IT
    • infrastruktury sieciowej, w tym urządzeń i połączeń sieciowych, konfiguracji sieci logicznej (w tym Wi-Fi), działań UTM, warunków wsparcia infrastruktury świadczonych w ramach obowiązujących umów wsparcia technicznego
    • infrastruktury serwerowej, w tym przegląd serwerów (fizycznych i wirtualnych), ich ustawień i konfiguracji oraz stanu posiadanych UPS; inwentaryzacja aplikacji, uprawnień i schematów folderów na NAS, uprawnień AD oraz konfiguracji pakietu Office 365 i rozwiązań w zakresie backupu; warunków wsparcia infrastruktury świadczonych w ramach obowiązujących umów wsparcia technicznego
    • oprogramowania zainstalowanego na serwerach i stanowiskach komputerowych; identyfikujemy oprogramowanie, które ma zostać objęte usługą outsourcingową pod kątem zgodności licencyjnej
    • prowadzonych aktualnie u klienta projektów informatycznych w zakresie odbioru, weryfikacji i konfiguracji narzędzi
    Optymalizacja
    • konfiguracja infrastruktury sieciowej i serwerowej, struktury i systemów plików
    • optymalizacja uprawnień i oprogramowania, w zakresie licencji
    • utwardzanie systemów, czyli działania i poprawy stanu zabezpieczeń
    Konfiguracja i wdrożenie
    • rozbudowa zasobów serwerów fizycznych, wykreowanie serwerów wirtualnych oraz rozwój sieci (w tym Wi-Fi)
    • wdrożenie backupów (maszyny wirtualne/fizyczne), aplikacji i systemów zgodnie z oczekiwaniami klienta
    • konfiguracja i wdrożenie AD
    • wdrożenie wirtualizacji, rozwiązań bazodanowych i narzędzi do bezpiecznej pracy zdalnej (VPN)
    Utrzymanie
    • stałe administrowanie i monitorowanie poprawności działania warstwy sprzętowej (serwery fizyczne, urządzenia sieciowe), warstwy wirtualizatora, warstwy systemu operacyjnego infrastruktury
    • obsługa backupów (maszyny wirtualne / fizyczne)
    • utrzymywanie środowiska aplikacji, w ramach którego mogą być dokonywane aktualizacje systemów w oparciu o dostarczane przez producenta pliki instalacyjne wraz z weryfikacją poprawności działania baz danych aplikacji
    • zarządzanie i administrowanie pakietem Office 365, w jego ramach zarządzanie użytkownikami, uprawnieniami, optymalizacja narzędzia z uwzględnieniem potrzeb (opcjonalnie: szkolenia z pracy zespołowej, pracy w ramach współdzielonych dokumentów, wykorzystanie dodatków)
    • administrowanie i zarządzanie uprawnieniami w Active Directory
    • pełna obsługa sieci, w tym: routerów brzegowych, VPN oraz obsługa firewalla
    • zarządzanie zgodnością licencyjną używanego oprogramowania

    PARTNERZY

    PARTNERZY

    Outsourcing IT

    Outsourcing IT

    INNE USŁUGI

    INNE USŁUGI

    Świadczymy usługi outsourcingu w zakresie zarządzania infrastrukturą sieciową i serwerową, utrzymania aplikacji i baz danych, backupu i archiwizacji. Zespół ponad 100 specjalistów. Help desk. Kompetentne doradztwo informatyczne. Wysokie standardy bezpieczeństwa poparte certyfikatem ISO 27001.
    Świadczymy usługi outsourcingu w zakresie zarządzania infrastrukturą sieciową i serwerową, utrzymania aplikacji i baz danych, backupu i archiwizacji. Zespół ponad 100 specjalistów. Help desk. Kompetentne doradztwo informatyczne. Poparte certyfikatem ISO 27001 wysokie standardy bezpieczeństwa.
    Adam Kłodnicki ekspert elektroniczny obieg dokumentów Aplitt

    Adam Kłodnicki

    Doradca klienta
    Departament Rozwoju Biznesu

    JAKIE USŁUGI REALIZUJEMY
    UTRZYMANIE APLIKACJI I BAZ DANYCH
    > audyty, wdrożenia, implementacje, instalację i administrację rozwiązań bazodanowych
    > pomoc w efektywnym zarządzaniu licencjami
    > hosting i utrzymywanie aplikacji
    > usługi bazodanowe Microsoft SQL Server
    > migracja, konsolidacja i konserwacja baz danych
    ZARZĄDZANIE INFRASTRUKTURĄ SERWEROWĄ
    > zarządzanie serwerami w dowolnej lokalizacji na świecie
    > dostosowanie infrastruktury serwerowej do zmieniających się potrzeb biznesowych
    > uproszczenie, automatyzacja i centralizacja operacji informatycznych
    > redukcja liczby zadań i maksymalne wykorzystanie dostępnych zasobów
    > wdrażanie i aktualizacja oprogramowanie
    > odzyskiwanie danych po awarii
    BUDOWA INFRASTRUKTURY SIECIOWEJ
    > budowa sieci teleinformatycznych, bezprzewodowych i korporacyjnych
    > dostarczanie wydajnych danych jak najbliżej końcowego odbiorcy
    > ograniczenie do minimum ryzyka opóźnień i potencjalnych awarii
    BACKUP I ARCHIWIZACJA DANYCH
    > kompleksowa usługa zabezpieczania danych aplikacji, serwerów i stacji roboczych
    > okresowe wykonywanie kopii zapasowych
    > szyfrowanie ich źródła w trakcie transferu i przechowywania
    > odtwarzanie utraconych danych
    > backup stacji roboczych

    Co nas wyróżnia

    Co nas wyróżnia

    WARTOŚCI I PRZEWAGI

    WARTOŚCI I PRZEWAGI

    Status Premium Partnera Zabbix świadczy o wysokiej jakości usług świadczonych przez partnera oraz o jego zaangażowaniu w rozwój i promocję Zabbixa. Partnerzy Premium mogą korzystać z preferencyjnych warunków handlowych, w tym korzystniejszych cen licencji i usług Zabbixa.

    Certyfikat >>

    Premium partner Zabbix
    Obsługujemy technologie Ansible, Docker, Kubernetes, Azure, Zabbix, Grafana, Elastic Stack, Bash, Skrypty Power Shell, DNS, DHCP, Office 365, Apache, Nginx, HAProxy, Tomcat, ServiceDesk Plus, BeyondTrust i wiele innych. Sieci: TCP/IP, LAN, WAN, MPLS, VPN, Routing, Switching, Urządzenia Juniper, Nortel.
    Technologia to nie przeszkoda
    Dysponujemy profesjonalnym centrum monitoringu w Gdyni i własną serwerownią, do której doprowadzane są łącza światłowodowe i radiowe od TP S.A., NETIA S.A., GTS. Zespół zasilaczy awaryjnych UPS z modułami bateryjnymi zapewnia nieprzerwane zasilanie w przypadku awarii / braku zasilania.
    Profesjonalna infrastruktura dostępna 365/24

    ADAM KŁODNICKI
    OPIEKUN KLIENTA

    Summary
    Publisher Name
    Aplitt sp. z o.o.
    Publisher Logo