OUTSOURCING USŁUG IT
APLITT IT. TWÓJ ZEWNĘTRZNY
DZIAŁ INFORMATYKI.
Projektujemy i utrzymujemy wydajne i niezawodne środowiska informatyczne w firmach. Obsługujemy stanowiska komputerowe. Monitorujemy i zarządzamy infrastrukturą sieciową i serwerową. Utrzymujemy aplikacje i bazy danych.
Porozmawiajmy o outsourcingu
w Twojej firmie
Stanowiska
komputerowe
komputerowe
Infrastruktura
sieciowa i serwerowa
sieciowa i serwerowa
Aplikacje
i bazy danych
i bazy danych
Rozwiązania
Microsoft
Microsoft
Nasza oferta w ramach outsourcingu IT
Nasza oferta w ramach outsourcingu IT
Outsourcing IT
Outsourcing IT
W ramach usługi wspieramy firmy w bieżącym utrzymaniu stanowisk komputerowych. Przywracamy funkcjonalność stanowisk, naprawiamy awarie, rozwiązujemy codzienne problemy.
W ramach usługi wspieramy firmy w bieżącym utrzymaniu stanowisk komputerowych. Przywracamy funkcjonalność stanowisk, naprawiamy awarie, rozwiązujemy codzienne problemy.

DLA JAKICH FIRM
- Ofertę kierujemy do firm, które mogą mieć problem z zapewnieniem płynnej i bezawaryjnej pracy na stanowiskach komputerowych. Brakuje im odpowiedniej liczby pracowników lub konkretnych kompetencji.
- Odbiorcami usługi są firmy korporacyjne oraz małe i średnie przedsiębiorstwa. Firmy wielooddziałowe, sieci sklepów i salony usługowe.
JAKIE USŁUGI REALIZUJEMY
> obsługa zgłoszeń użytkowników i przywracanie funkcjonalności stanowiska
> naprawa uszkodzeń pogwarancyjnych lub uszkodzeń powstałych z winy pracowników
> usuwanie awarii i rozwiązywanie problemów z siecią, sprzętem i oprogramowaniem
> rozwiązywanie problemów w systemie operacyjnym/pakiecie Office
> instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, aktualizacja oprogramowania
> konfiguracja połączenia internetowego i sieci lokalnej
> obsługa serwerów i konfigurowanie routerów
> montaż, konfiguracja i serwis urządzeń peryferyjnych
> dostarczanie aktualnej ochrony antywirusowej
> szkolenie z obsługi pakietów biurowych
> relokacja stanowiska
Obsługa off site. Realizujemy usługi zdalnego wsparcia informatycznego za pośrednictwem Centrum Sdesk, w którym na stale pracuje kilkudziesięciu inżynierów serwisu. Dzięki temu możemy zapewnić optymalne czasy reakcji, sprawny proces przyjmowania zgłoszeń i rozwiązywania incydentów przez cała dobę i wszystkie kanały komunikacji.
Obsługa on site. Dodatkowo oddelegowany serwisant świadczy usługi w siedzibie Klienta. Lokalizacja nie jest dla nas przeszkodą. Oprócz pracowników serwisu w Trójmieście obsługujemy również zgłoszenia od firm z okolic Kołobrzegu, Krakowa, Bydgoszczy, Warszawy, Lublina, Ełku, Rzeszowa, Poznania, Łodzi, Katowic, Wrocławia i każdej lokalizacji wskazanej przez klienta.
Obniżenie
kosztów
kosztów
Stabilność
pracy firmy
pracy firmy
Bezpieczeństwo
danych
danych
Wsparcie
ekspertów w SLA
ekspertów w SLA
Outsourcing IT
Outsourcing IT
W ramach usługi wspieramy firmy w bieżącym utrzymaniu infrastruktury informatycznej, ale dodatkowo monitorujemy infrastrukturę informatyczną firmy – sieć, serwery i systemy. Przywracamy funkcjonalność stanowiska komputerowego, naprawiamy awarie, rozwiązujemy problemy, ale też monitorujemy dostępność i poprawność działania infrastruktury IT.
W ramach usługi wspieramy firmy w bieżącym utrzymaniu infrastruktury informatycznej, ale dodatkowo monitorujemy infrastrukturę informatyczną firmy – sieć, serwery i systemy. Przywracamy funkcjonalność stanowiska komputerowego, naprawiamy awarie, rozwiązujemy problemy, ale też monitorujemy dostępność i poprawność działania infrastruktury IT.

- Ofertę kierujemy do firm, które chcą zapewnić płynną, bezawaryjną pracę swojej firmy, w tym najbardziej krytycznych obszarów jej infrastruktury informatycznej.
- Dzięki stałemu monitoringowi IT możemy nie tylko niezwłocznie naprawić awarie, ale też skutecznie im przeciwdziałać.
JAKIE USŁUGI REALIZUJEMY
ADMINISTRACJA I MONITORING IT
> stałe monitorowanie i usuwanie awarii infrastruktury w warstwie sprzętowej, wirtualizatora i systemu operacyjnego
> analiza błędów w działaniu infrastruktury
> aktualizacja oprogramowania warstwy sprzętowej
> aktualizacja wirtualizatorów i systemów operacyjnych
> reaktywne korygowanie usterek, przestojów i problemów wydajnościowych
> proaktywne optymalizacje na poziomie warstwy wirtualnej i systemów operacyjnych
> nadawanie, odbieranie i modyfikacja uprawnień użytkowników do monitorowanych serwerów
> analiza błędów w działaniu infrastruktury
> aktualizacja oprogramowania warstwy sprzętowej
> aktualizacja wirtualizatorów i systemów operacyjnych
> reaktywne korygowanie usterek, przestojów i problemów wydajnościowych
> proaktywne optymalizacje na poziomie warstwy wirtualnej i systemów operacyjnych
> nadawanie, odbieranie i modyfikacja uprawnień użytkowników do monitorowanych serwerów
ZARZĄDZANIE UŻYTKOWNIKAMI AD I POCZTY ELEKTRONICZNEJ
> zakładanie / blokowanie kont
> modyfikacja uprawnień
> modyfikacja uprawnień
WSPARCIE TECHNICZNE
> informowanie o zaistniałych awariach i incydentach wykrytych w systemie monitoringu IT
> rekomendacje w zakresie rozwoju infrastruktury – wydajności, pojemności i bezpieczeństwa
> doradztwo w zakresie zakupu komponentów i stacji roboczych
> pośrednictwo w sprzedaży i najmie komponentów sprzętowych
> koordynowanie prac z dostawcami usług i rozwiązań sprzętowych
> inwentaryzacja i analiza zasobów IT
> konsultacje i wsparcie techniczne
> rekomendacje w zakresie rozwoju infrastruktury – wydajności, pojemności i bezpieczeństwa
> doradztwo w zakresie zakupu komponentów i stacji roboczych
> pośrednictwo w sprzedaży i najmie komponentów sprzętowych
> koordynowanie prac z dostawcami usług i rozwiązań sprzętowych
> inwentaryzacja i analiza zasobów IT
> konsultacje i wsparcie techniczne
Obsługa off site. Realizujemy usługi zdalnego wsparcia informatycznego za pośrednictwem Centrum Sdesk, w którym na stale pracuje kilkudziesiąciu inżynierów serwisu. Dzięki temu możemy zapewnić optymalne czasy reakcji, sprawny proces przyjmowania zgłoszeń i rozwiązywania incydentów przez cała dobę i wszystkie kanały komunikacji.
Obsługa on site. Dodatkowo oddelegowany serwisant świadczy usługi w siedzibie Klienta. Lokalizacja nie jest dla nas przeszkodą. Oprócz pracowników serwisu w Trójmieście obsługujemy również zgłoszenia od firm z okolic Kołobrzegu, Krakowa, Bydgoszczy, Warszawy, Lublina, Ełku, Rzeszowa, Poznania, Łodzi, Katowic, Wrocławia i każdej lokalizacji wskazanej przez klienta.
Audyt infrastruktury IT
- infrastruktury sieciowej, w tym urządzeń i połączeń sieciowych, konfiguracji sieci logicznej (w tym Wi-Fi), działań UTM, warunków wsparcia infrastruktury świadczonych w ramach obowiązujących umów wsparcia technicznego
- infrastruktury serwerowej, w tym przegląd serwerów (fizycznych i wirtualnych), ich ustawień i konfiguracji oraz stanu posiadanych UPS; inwentaryzacja aplikacji, uprawnień i schematów folderów na NAS, uprawnień AD oraz konfiguracji pakietu Office 365 i rozwiązań w zakresie backupu; warunków wsparcia infrastruktury świadczonych w ramach obowiązujących umów wsparcia technicznego
- oprogramowania zainstalowanego na serwerach i stanowiskach komputerowych; identyfikujemy oprogramowanie, które ma zostać objęte usługą outsourcingową pod kątem zgodności licencyjnej
- prowadzonych aktualnie u klienta projektów informatycznych w zakresie odbioru, weryfikacji i konfiguracji narzędzi
Optymalizacja
- konfiguracja infrastruktury sieciowej i serwerowej, struktury i systemów plików
- optymalizacja uprawnień i oprogramowania, w zakresie licencji
- utwardzanie systemów, czyli działania i poprawy stanu zabezpieczeń
Konfiguracja i wdrożenie
- rozbudowa zasobów serwerów fizycznych, wykreowanie serwerów wirtualnych oraz rozwój sieci (w tym Wi-Fi)
- wdrożenie backupów (maszyny wirtualne/fizyczne), aplikacji i systemów zgodnie z oczekiwaniami klienta
- konfiguracja i wdrożenie AD
- wdrożenie wirtualizacji, rozwiązań bazodanowych i narzędzi do bezpiecznej pracy zdalnej (VPN)
Utrzymanie
- stałe administrowanie i monitorowanie poprawności działania warstwy sprzętowej (serwery fizyczne, urządzenia sieciowe), warstwy wirtualizatora, warstwy systemu operacyjnego infrastruktury
- obsługa backupów (maszyny wirtualne / fizyczne)
- utrzymywanie środowiska aplikacji, w ramach którego mogą być dokonywane aktualizacje systemów w oparciu o dostarczane przez producenta pliki instalacyjne wraz z weryfikacją poprawności działania baz danych aplikacji
- zarządzanie i administrowanie pakietem Office 365, w jego ramach zarządzanie użytkownikami, uprawnieniami, optymalizacja narzędzia z uwzględnieniem potrzeb (opcjonalnie: szkolenia z pracy zespołowej, pracy w ramach współdzielonych dokumentów, wykorzystanie dodatków)
- administrowanie i zarządzanie uprawnieniami w Active Directory
- pełna obsługa sieci, w tym: routerów brzegowych, VPN oraz obsługa firewalla
- zarządzanie zgodnością licencyjną używanego oprogramowania
Outsourcing IT
Outsourcing IT
Świadczymy usługi outsourcingu w zakresie zarządzania infrastrukturą sieciową i serwerową, utrzymania aplikacji i baz danych, backupu i archiwizacji. Zespół ponad 100 specjalistów. Help desk. Kompetentne doradztwo informatyczne. Wysokie standardy bezpieczeństwa poparte certyfikatem ISO 27001.
Świadczymy usługi outsourcingu w zakresie zarządzania infrastrukturą sieciową i serwerową, utrzymania aplikacji i baz danych, backupu i archiwizacji. Zespół ponad 100 specjalistów. Help desk. Kompetentne doradztwo informatyczne. Poparte certyfikatem ISO 27001 wysokie standardy bezpieczeństwa.

JAKIE USŁUGI REALIZUJEMY
UTRZYMANIE APLIKACJI I BAZ DANYCH
> audyty, wdrożenia, implementacje, instalację i administrację rozwiązań bazodanowych
> pomoc w efektywnym zarządzaniu licencjami
> hosting i utrzymywanie aplikacji
> usługi bazodanowe Microsoft SQL Server
> migracja, konsolidacja i konserwacja baz danych
ZARZĄDZANIE INFRASTRUKTURĄ SERWEROWĄ
> zarządzanie serwerami w dowolnej lokalizacji na świecie
> dostosowanie infrastruktury serwerowej do zmieniających się potrzeb biznesowych
> dostosowanie infrastruktury serwerowej do zmieniających się potrzeb biznesowych
> uproszczenie, automatyzacja i centralizacja operacji informatycznych
> redukcja liczby zadań i maksymalne wykorzystanie dostępnych zasobów
> wdrażanie i aktualizacja oprogramowanie
> odzyskiwanie danych po awarii
> odzyskiwanie danych po awarii
BUDOWA INFRASTRUKTURY SIECIOWEJ
> budowa sieci teleinformatycznych, bezprzewodowych i korporacyjnych
> dostarczanie wydajnych danych jak najbliżej końcowego odbiorcy
> dostarczanie wydajnych danych jak najbliżej końcowego odbiorcy
> ograniczenie do minimum ryzyka opóźnień i potencjalnych awarii
BACKUP I ARCHIWIZACJA DANYCH
> kompleksowa usługa zabezpieczania danych aplikacji, serwerów i stacji roboczych
> okresowe wykonywanie kopii zapasowych
> okresowe wykonywanie kopii zapasowych
> szyfrowanie ich źródła w trakcie transferu i przechowywania
> odtwarzanie utraconych danych
> backup stacji roboczych
Co nas wyróżnia
Co nas wyróżnia
Status Premium Partnera Zabbix świadczy o wysokiej jakości usług świadczonych przez partnera oraz o jego zaangażowaniu w rozwój i promocję Zabbixa. Partnerzy Premium mogą korzystać z preferencyjnych warunków handlowych, w tym korzystniejszych cen licencji i usług Zabbixa.
Premium partner Zabbix
Obsługujemy technologie Ansible, Docker, Kubernetes, Azure, Zabbix, Grafana, Elastic Stack, Bash, Skrypty Power Shell, DNS, DHCP, Office 365, Apache, Nginx, HAProxy, Tomcat, ServiceDesk Plus, BeyondTrust i wiele innych. Sieci: TCP/IP, LAN, WAN, MPLS, VPN, Routing, Switching, Urządzenia Juniper, Nortel.
Technologia to nie przeszkoda
Dysponujemy profesjonalnym centrum monitoringu w Gdyni i własną serwerownią, do której doprowadzane są łącza światłowodowe i radiowe od TP S.A., NETIA S.A., GTS. Zespół zasilaczy awaryjnych UPS z modułami bateryjnymi zapewnia nieprzerwane zasilanie w przypadku awarii / braku zasilania.
Profesjonalna infrastruktura dostępna 365/24
ADAM KŁODNICKI
OPIEKUN KLIENTA
Summary
Publisher Name
Aplitt sp. z o.o.
Publisher Logo