Service Desk
Service Desk
Service Desk - nawet 80% problemów rozwiązujemy przy pierwszym kontakcie
Service Desk - nawet 80% problemów rozwiązujemy przy pierwszym kontakcie
Szybko rozwiązujemy bieżące problemy IT
Redukujemy koszty operacyjne bez utraty jakości wsparcia
Wspieramy Twoich pracowników i zwiększamy ich efektywność
Zmniejszamy natłok obowiązków wewnętrznych działów IT
Szybko rozwiązujemy bieżące problemy IT
Redukujemy koszty operacyjne bez utraty jakości wsparcia
Wspieramy Twoich pracowników i zwiększamy ich efektywność
Zmniejszamy natłok obowiązków wewnętrznych działów IT
Czym jest i jak działa Service Desk?
Czym jest i jak działa Service Desk?
- Twoi pracownicy otrzymują natychmiastową pomoc IT,
- Minimalizujemy przestoje,
- Zarządzamy dostępem i bezpieczeństwem – Active Directory, Microsoft 365.
Sprawdź film, aby dowiedzieć się wiecej!
Sprawdź film, aby dowiedzieć się wiecej!
Jaki problem Twojej firmy rozwiązuje?
Jaki problem Twojej firmy rozwiązuje?
Masz pytanie?
Porozmawiajmy!
Masz pytanie?
Porozmawiajmy!
Jeżeli masz pytania dotyczące naszego produktu,
wypełnij formularz kontaktowy, aby
spotkać się z ekspertem.
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Kierownik Działu Obsługi Klienta

99% zgłoszeń
rozwiązywanych w czasie którtszym niż SLA
7 lat
to średni czas pracy w naszym zespole
Ponad 3000
obsługiwanych zgłoszeń miesięcznie
Do 80% problemów
rozwiązujemy przy pierwszym kontakcie
Co może zyskać Twoja placówka?
Co może zyskać Twoja placówka?
Jak wspieramy Twoich pracowników?
Jak wspieramy Twoich pracowników?
Obsługa zgłoszeń IT
Zapewniamy szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Twoich pracowników. Dzięki priorytetyzacji zgłoszeń w pierwszej kolejności rozwiązujemy te najpilniejsze
Zarządzanie bezpieczeństwem
Zajmujemy się nadawaniem i odbieraniem uprawnień użytkowników w systemach firmowych, zapewniając pełną zgodność z polityką bezpieczeństwa
Wsparcie dla aplikacji i systemów
Pomagamy w obsłudze kluczowych narzędzi IT, takich jak pakiety biurowe czy aplikacje branżowe
Zdalna administracja urządzeniami
Konfigurujemy i aktualizujemy infrastrukturę IT, dbając o sprawność działania komputerów i urządzeń peryferyjnych
Raportowanie jakości wsparcia
Prowadzimy szczegółowe raporty i analizy efektywności wsparcia IT, dostarczając Ci pełen wgląd w jakość świadczonych usług
Początek większego wsparcia IT
Service Desk to tylko pierwszy krok — sprawdź, jak może wyglądać kompleksowy Outsourcing IT w Twojej firmie.
Certyfikat ISO 27001
Certyfikat ISO 27001
Od 2020 roku nasza firma posiada Certyfikat ISO 27001, co stanowi potwierdzenie naszej doskonałej znajomości najwyższych międzynarodowych standardów zarządzania bezpieczeństwem informacji.
Teraz możemy dzielić się tą cenną wiedzą z Tobą!
Rekomendacje
Rekomendacje
„Ważnym elementem naszej współpracy jest bieżące wsparcie użytkowników końcowych, doradztwo i optymalne dostosowanie stanowisk komputerowych do naszych potrzeb.
Polecamy firmę Aplitt jako kompetentną i profesjonalną pomoc informatyczną, ułatwiającą funkcjonowanie i nowoczesne zarządzanie firmą.”
Krzysztof Lewandowski, Wiceprezes Zarządu
Stefczyk Finanse S.A.