Czym jest i jak działa Service Desk?

Czym jest i jak działa Service Desk?

Service Desk to pierwsza linia wsparcia technicznego dla Twojej organizacji. Dostosowujemy się do Twoich potrzeb, przejmując najbardziej czasochłonne i powtarzalne zgłoszenia, takie jak: resetowanie haseł, kłopoty ze sprzętem biurowym czy pakietem MS 365. Dzięki naszej usłudze:
  • Twoi pracownicy otrzymują natychmiastową pomoc IT,
  • Minimalizujemy przestoje,
  • Zarządzamy dostępem i bezpieczeństwem – Active Directory, Microsoft 365.
Niezależnie od wielkości Twojej firmy – nasze wsparcie rośnie razem z Tobą!
Czytaj więcej
YouTube player

Sprawdź film, aby dowiedzieć się wiecej!

Sprawdź film, aby dowiedzieć się wiecej!

Jaki problem Twojej firmy rozwiązuje?

Jaki problem Twojej firmy rozwiązuje?

Długie przestoje w pracy przez awarie IT
Brak specjalistycznej wiedzy w zespole
Problemy z zarządzaniem dostępem i bezpieczeństwem
Zbyt wysokie koszty utrzymania działu IT
Brak monitoringu statusu realizacji i raportowania zgłoszeń
Czasochłonna obsługa techniczna użytkowników

Masz pytanie?
Porozmawiajmy!

Masz pytanie?
Porozmawiajmy!

Jeżeli masz pytania dotyczące naszego produktu,
wypełnij formularz kontaktowy, aby
spotkać się z ekspertem.

Dorota Zabłocka
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Dorota Zabłocka
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Dorota

99% zgłoszeń
rozwiązywanych w czasie którtszym niż SLA

7 lat
to średni czas pracy w naszym zespole

Ponad 3000
obsługiwanych zgłoszeń miesięcznie

Do 80% problemów
rozwiązujemy przy pierwszym kontakcie

Co może zyskać Twoja placówka?

Co może zyskać Twoja placówka?

Skrócenie czasu reakcji na zgłoszenia IT – Twoi pracownicy nie tracą czasu czekając na pomoc
Niższe koszty operacyjne – efektywne wsparcie IT bez potrzeby zatrudniania dodatkowego personelu
Wysoki poziom bezpieczeństwa – kontrola dostępów i uprawnień
Kompleksowa obsługa – przyjmowanie zgłoszeń, rozwiązywanie problemów, przygotowywanie raportów

Jak wspieramy Twoich pracowników?

Jak wspieramy Twoich pracowników?

Obsługa zgłoszeń IT

Zapewniamy szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Twoich pracowników. Dzięki priorytetyzacji zgłoszeń w pierwszej kolejności rozwiązujemy te najpilniejsze

Zarządzanie bezpieczeństwem

Zajmujemy się nadawaniem i odbieraniem uprawnień użytkowników w systemach firmowych, zapewniając pełną zgodność z polityką bezpieczeństwa

Wsparcie dla aplikacji i systemów

Pomagamy w obsłudze kluczowych narzędzi IT, takich jak pakiety biurowe czy aplikacje branżowe

Zdalna administracja urządzeniami

Konfigurujemy i aktualizujemy infrastrukturę IT, dbając o sprawność działania komputerów i urządzeń peryferyjnych

Raportowanie jakości wsparcia

Prowadzimy szczegółowe raporty i analizy efektywności wsparcia IT, dostarczając Ci pełen wgląd w jakość świadczonych usług

Początek większego wsparcia IT

Service Desk to tylko pierwszy krok — sprawdź, jak może wyglądać kompleksowy Outsourcing IT w Twojej firmie.

Masz pytanie?
Porozmawiajmy!

Masz pytanie?
Porozmawiajmy!

Certyfikat ISO 27001

Certyfikat ISO 27001

Od 2020 roku nasza firma posiada Certyfikat ISO 27001, co stanowi potwierdzenie naszej doskonałej znajomości najwyższych międzynarodowych standardów zarządzania bezpieczeństwem informacji.

Teraz możemy dzielić się tą cenną wiedzą z Tobą!

Rekomendacje

Rekomendacje

„Ważnym elementem naszej współpracy jest bieżące wsparcie użytkowników końcowych, doradztwo i optymalne dostosowanie stanowisk komputerowych do naszych potrzeb.
Polecamy firmę Aplitt jako kompetentną i profesjonalną pomoc informatyczną, ułatwiającą funkcjonowanie i nowoczesne zarządzanie firmą.”

Krzysztof Lewandowski, Wiceprezes Zarządu
Stefczyk Finanse S.A.

Zapisz się do naszego Newslettera!

Porozmawiaj z nami!

      Zaznacz wszystkie wymagane.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Aplitt sp. z o.o. moich danych osobowych wskazanych w formularzu kontaktowym w celu otrzymywania informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o.. Więcej informacji w Polityce Prywatności.* Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Aplitt sp. z o.o. moich danych osobowych wskazanych w formularzu kontaktowym w celu otrzymywania informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o.. Więcej informacji w Polityce Prywatności.

    Wyrażam zgodę na kontakt za pomocą wyżej wymienionych kanałów komunikacji w celu przedstawienia mi informacji handlowych lub w celu marketingu bezpośredniego Aplitt sp. z o.o..* Wyrażam zgodę na kontakt za pomocą wyżej wymienionych kanałów komunikacji w celu przedstawienia mi informacji handlowych lub w celu marketingu bezpośredniego Aplitt sp. z o.o..

    Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.


    Summary
    Publisher Name
    Aplitt Sp. z o.o.
    Publisher Logo