Ile kosztuje obsługa informatyczna firmy?
Słysząc „obsługa informatyczna firmy”, często pierwsze, co przychodzi na myśl to ogromne koszty, na które nie może sobie pozwolić mniejsza lub średnia firma. Nic bardziej mylnego! Serwisy IT coraz częściej dostosowują się do oczekiwań działalności, które nie widzą potrzeby, aby zatrudnić informatyka na pełen etat, ale chcą zapewnić sobie stałą, bezpieczną pracę przy relatywnie niskich kosztach. Sprawdźmy, o jakich dokładnie kosztach obsługi informatycznej mówimy.
Czym jest obsługa informatyczna firmy?
Obsługa informatyczna firmy, a więc serwis IT, to usługa wsparcia w godzinach serwisowych, dzięki której Twoja firma nie musi brać się przerw w dostarczaniu usług. To minimalizacja ryzyka strat finansowych, braku możliwości wykonywania obowiązków czy utraty funkcjonalności wewnątrz firmy.
Zapewne przeżyłeś lub kojarzysz ze słyszenia podobną historię. Występuje awaria stanowiska komputerowego lub urządzenia biurowego. Niezwłocznie potrzebne jest rozwiązanie problemów z drukowaniem, konsultacja techniczna czy usunięcie awarii. Szybko szukasz kontaktu do specjalisty, który odbiera, ale… nie ma terminu lub znajduje się nie w tym mieście, co trzeba. Zaczynasz tracić cenny czas, klienci czekają, a pracownicy nie mogą wykonać obowiązków…
Zamiast tego możesz mieć pod telefonem zaufaną firmę, która zawsze znajdzie dla Ciebie informatyka. Ponadto w większości przypadków nie ma konieczności, by ten przyjechał do firmy. Wystarczy wyciągnąć telefon, zadzwonić do Centrum Wsparcia Użytkownika i połączyć się z konsultantem zdalnie – w ten sposób da się rozwiązać większość problemów.
Jeśli awaria jest poważna, firma oczywiście wyśle technika regionalnego, który poradzi sobie z nią na miejscu. Technik to osoba, której możesz zaufać i mieć pewność, że jeśli problem się powtórzy, to właśnie ta osoba do Ciebie wróci, by ponownie rozprawić się z kłopotami.
Czy serwis IT jest drogi?
Za usługę serwisu IT zapłacisz od 120 zł za godzinę. Wybór firmy, w której pracuje wielu techników to gwarancja odpowiednich umiejętności i wiedzy, które pomogą Ci w szybkim rozwiązaniu problemu. Zatrudnienie informatyka do firmy to nieporównywalnie większy koszt, a do tego ryzyko, że nie wszystkie zadania będą do zrealizowania w ramach jego kompetencji.
Jeśli potrzebujesz pomocy poza godzinami serwisowymi (pracujemy w dni powszechnie od 8:00 do 17:00), indywidualnie wycenimy dodatkowe usługi. Jesteśmy transparentni i nie spotkasz się u nas z ukrytymi kosztami.
Jak wygląda podpisanie umowy z klientem?
- Wyślij zapytanie. W ciągu kilku godzin skontaktujemy się z Tobą. Umówimy spotkanie z lokalnym serwisantem i przeprowadzimy ewidencję sprzętu oraz zatwierdzimy zakres usług.
- Podpiszemy umowę serwisową. Przeprowadzimy audyt infrastruktury w firmie i udzielimy rekomendacji dotyczących optymalizacji sprzętu, połączeń internetowych itp.
- Uruchomimy indywidualne konto SDesk. Naszych klientów zawsze rejestrujemy w systemie obsługi serwisowej. Dzięki temu każde zgłoszenie jest na czas obsłużone, a Ty wygodnie monitorujesz jego status.
Zaufaj specjalistom z firmy Aplitt
Obsługujemy 3000 stacji roboczych, 400 punktów i 1300 drukarek. Mamy czas i kompetencje, by pomóc Ci szybko rozwiązywać pojawiające się zapytania.
Stacjonarnie działamy na terenie i w okolicach: Trójmiasta, Kołobrzegu, Krakowa, Bydgoszczy, Warszawy, Lublina, Ełku, Rzeszowa, Poznania, Łodzi, Katowic i Wrocławia.
Do współpracy zapraszamy nie tylko małe i średnie firmy, ale również firmy wielooddziałowe, dla których przygotujemy indywidualną wycenę usług serwisowych.
Sprawdź szczegóły: https://aplitt.pl/lp/serwis-it/
Podziel się treścią: