Obsługa informatyczna firmy – na co zwrócić uwagę?

Obsługa informatyczna firmy okazuje się niezbędna, gdy komputery pracują za wolno, a pracownicy mają trudność z instalacją programów lub połączeniem z nowym sprzętem. To również odpowiednie rozwiązanie dla firm, które obawiają się awarii i przestojów w pracy. Wsparcie informatyka z doświadczeniem to dziś konieczność, by uniknąć strat finansowych i być przygotowanym na każdą sytuację.

Przestój w firmie – ile kosztuje?

Zacznijmy od statystyk. Ile kosztuje godzina przestoju?

Nieplanowane przerwy w centrach danych to średnio ponad 39 tysięcy złotych.

Przestój w przemyśle samochodowym ponad 97 tysięcy złotych.

Opóźnienie dla linii lotniczych – 270 tysięcy złotych.

To ogromne sumy, a mówimy przecież zaledwie o 60 minutach. Możemy też założyć, że linie lotnicze czy duże firmy samochodowe na pewno zadbały o odpowiednie wsparcie z zewnątrz lub wewnątrz przedsiębiorstwa i awaria zostanie rozwiązana w ciągu maksymalnie kilku godzin.

Nawet jeśli skala strat nie będzie tak duża w przypadku Twojej firmy, to kilka godzin, a nawet dni awarii, może być druzgocące dla miesięcznego budżetu działalności. Co można zrobić, by temu zapobiec?

Zatrudnij własnego informatyka

Istnieją liczne zalety wynikające z zatrudnienia informatyka. Masz stały kontakt z pracownikiem, nie musisz porównywać ofert firm zewnętrznych i weryfikować jakości ich pracy, a także budujesz relację z kimś, kto dobrze pozna środowisko. Mimo to, własny dział wsparcia IT to ogromne wyzwanie finansowe.

Zatrudnienie pracownika, który zna się na wszystkim, jest niemal niemożliwe, a przykładów awarii, jakie mogą wystąpić w firmie, jest na pęczki! Ponadto pracownik potrzebuje urlopu, zdarza się konieczność pójścia na zwolnienie lekarskie, a także wystąpienie kilku awarii jednocześnie. Co z tego wynika? Lepiej zatrudnić kilku informatyków do obsługi informatycznej firmy… a to kolejne koszty.

Nie tylko wynagrodzenia obciążają firmy. Zatrudnienie własnego zespołu informatycznego to konieczność szkolenia pracowników (a zdobywanie kompetencji informatycznych może kosztować nawet kilkanaście tysięcy złotych za jeden kurs) oraz zapewnianie wysokiej jakości sprzętu.

Ponadto nie zawsze potrzebujesz informatyków na stałe. Mała firma inwestująca w pracownika serwisu, który z obowiązkami poradzi sobie w czasie 1/3 czy ¼ etatu, to kolejna strata finansowa.

Jaką masz alternatywę? Postawić na sprawdzone wsparcie informatyczne w określonym wymiarze godzinowym.

APLITT SERWIS: usługi informatyczne dla firm

W Aplitt proponujemy szeroki zakres oferty, a jednocześnie niskie koszty obsługi informatycznej firm siegające nawet 120zł/rbh! Szczegóły oferty znajdziesz tutaj: https://aplitt.pl/lp/serwis-it/

Usługi IT zdalnie?

Nie każdy problem z komputerem wymaga fizycznej interwencji technika. Po wstępnej konsultacji ocenimy czy problem można rozwiązać zdalnie i połączymy się z Twoim środowiskiem, korzystając z bezpiecznego, szyfrowanego łącza, spełniającego restrykcyjne wymogi bezpieczeństwa.

Zdalnie możemy rozwiązać takie problemy jak: powolne uruchamianie systemu, optymalizacja systemu, instalacja programów i rozwiązywanie trudności z ich uruchamianiem, usuwanie wirusów i skutków ich działania, usuwanie niechcianych dodatków do przeglądarki, konfiguracja oprogramowania zewnętrznego, personalizacja ustawień, instalacja sterowników, konfiguracja routerów, odzyskiwanie usuniętych danych.

Do kogo kierujemy usługę?

Mamy świadomość, że awaria może być ogromnym problemem niezależnie od wielkości firmy. Ofertę kierujemy szczególnie do firm średnich i dużym w tym szczególnie – wieloodziałowych. Jeśli nie widzisz sensu zatrudniania informatyka na stałe, ale jednak w Twoim sklepie, punkcie usługowym, czy firmie znajdują się stanowiska komputerowe – warto mieć wsparcie, które pozwoli Ci szybko zapobiec potencjalnej awarii czy lepiej zabezpieczyć Twoje komputery.

Z kolei jeśli Twoja firma ma swój własny dział IT, ale siedziby czy punkty obsługi klientów zlokalizowane są w całej Polsce – może nie być dla Ciebie opłacalne by dojeżdżać do każdego z punktów. Po to możesz mieć nas! Skorzystaj z naszych serwisantów i biur serwisowych zlokalizowanych w całej Polsce!

Gdzie działamy?

Zatrudniamy serwisantów lokalnych w kilkunastu miastach na terenie całej Polski. Działamy na terenie i w okolicach: Trójmiasta, Kołobrzegu, Krakowa, Bydgoszczy, Warszawy, Lublina, Ełku, Rzeszowa, Poznania, Łodzi, Katowic i Wrocławia.

Dzięki usłudze, jaką jest serwis IT, nie musisz budować kompetencji wewnątrz firmy, inwestować w sprzęt i kursy. Napisz do nas, porozmawiajmy o możliwych rozwiązaniach!

>>> TUTAJ <<<

×

Mamy nadzieję, że lektura tego tekstu sprawi Ci przyjemność.

Jeśli chcesz, byśmy pokazali Ci jak to narzędzie sprawdzi się w Twojej firmie, po prostu zarezerwuj rozmowę.

SKONTAKTUJ SIĘ
Summary
Obsługa informatyczna firmy – na co zwrócić uwagę?
Article Name
Obsługa informatyczna firmy – na co zwrócić uwagę?
Description
Ile kosztuje przestój w firmie? Komu opłaca się inwestować w informatyka, a komu wystarczą zewnętrzne usługi IT?
Author
Publisher Name
APLITT. Human Face of IT
Publisher Logo

Podziel się treścią:

Zostaw kontakt, aby dowiedzieć się więcej!

    Zostaw kontakt, aby dowiedzieć się więcej!

    * Imię i nazwisko:
    * Firma:
    * Telefon:
    E-mail:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Aplitt sp. z o.o. moich danych osobowych wskazanych w formularzu kontaktowym w celu otrzymywania informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o.. Więcej informacji w Polityce Prywatności.* Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Aplitt sp. z o.o. moich danych osobowych wskazanych w formularzu kontaktowym w celu otrzymywania informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o.. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
    Wyrażam zgodę na kontakt za pomocą wyżej wymienionych kanałów komunikacji w celu przedstawienia mi informacji handlowych lub w celu marketingu bezpośredniego Aplitt sp. z o.o..* Wyrażam zgodę na kontakt za pomocą wyżej wymienionych kanałów komunikacji w celu przedstawienia mi informacji handlowych lub w celu marketingu bezpośredniego Aplitt sp. z o.o..
    * pola wymagane
    Marzena Pietras
    Marzena Pietras
    szefowa

    Zobacz także:

    thumb image

    22 lipca 2022

    Paperless – moda, konieczność czy biznes?


    Czytaj
    thumb image

    14 czerwca 2022

    Własny dział IT, czy zewnętrzna firma informatyczna?


    Czytaj
    thumb image

    29 sierpnia 2022

    Microsoft 365 dla firm – co kryje się pod pojęciem „elastycznej pracy”?


    Czytaj

    Obejrzyj nasze filmy:

    Summary
    Obsługa informatyczna firmy – na co zwrócić uwagę?
    Article Name
    Obsługa informatyczna firmy – na co zwrócić uwagę?
    Description
    Ile kosztuje przestój w firmie? Komu opłaca się inwestować w informatyka, a komu wystarczą zewnętrzne usługi IT?
    Author
    Publisher Name
    APLITT. Human Face of IT
    Publisher Logo