Koordynator/ka ds. Klientów Kluczowych

Lokalizacja: Gdańsk Dodano: 2024-08-21

O pracodawcy

Witamy w Aplitt. 

W świecie usług informatycznych dla firm. Na wiele sposobów czynimy życie łatwiejszym. 

Jesteśmy dostawcą usług IT dla biznesu. Od 29 lat, zgodnie z naszą maksymą – HUMAN FACE OF IT – nadajemy sektorowi IT ludzką twarz łącząc najnowsze technologie, biznesowe potrzeby i ludzi. Świadczymy usługi, z których sami korzystamy, oparte na najnowszej technologii i nieustannie rozwijane przez nasz zespół ponad 400 specjalistów.

Czym dla nas jest Human face of IT? 

To atmosfera i dbanie o nią mimo pracy zdalnej, work - life balance, praca zadaniowa, elastyczne godziny pracy i oczywiście szanowanie czasu innych. Ale też dbanie i nieustanna praca nad kulturą organizacyjną, program well being oraz inwestowanie w szkolenia dla naszych pracowników. 😊

To hasło nad którym nieustannie pracujemy, żeby wprowadzić je w codzienne życie firmy.

 

W trakcie pracy:

  • Będziesz odpowiedzialny/a bieżące obsługę najważniejszych klientów firmy
  • Budował/a i utrzymywał/a długofalowe relacje z kluczowymi klientami między innymi poprzez cykliczne spotkania, codzienną komunikację oraz dostarczanie im informacji i reagowanie na bieżące potrzeby, 
  • Przygotowywał/a dokumentację przedsprzedażową i posprzedażową, 
  • Brał/a udział w projektach rozwojowych w ramach pracy z pozyskanymi już klientami, 
  • Analizował/a wymagania biznesowe klienta,
  • Opracowywał/a, wdrażał/a i stosował/a procedury i standardy pracy na stanowisku Koordynatora ds. kluczowych klientów, 

Poszukujemy Ciebie, jeżeli:

  • Posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Masz poprartę przykładami doświadczenie w sprzedaży B2B i/lub budowania długoterminowych relacji z klientami,
  • Masz doświadczenie w tworzeniu umów/aneksów oraz ofert handlowych,
  • Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim (B2),
  • Cechuje Cię zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej, dokładność i sumienność w wykonywanych obowiązkach, 
  • Interesujesz się branżą IT i chcesz rozwijać swoje zainteresowania zawodowe w tym obszarze od strony technicznej i biznesowej
  • Posiadasz umiejętności dobrej organizacji pracy własnej oraz budowania dobrych relacji z klientami
  • Potrafisz aktywnie prezentować i promować świadczone i sprzedawane przez organizację usługi i produkty
  • Przyjmujesz proaktywną postawę, proponujesz i poszukujesz nowych rozwiązań,
  • Lubisz optymalizować i wnikliwie przyglądasz się wykonywanej pracy,
  • Posiadasz prawo jazdy kat. B.

Jak jest u nas?

  • Stabilnie. Zatrudniamy na podstawie umowy o pracę lub B2B (z 26 dniami płatnych "wakacji"). 
  • U nas jest bezpiecznie - zapraszamy Cię do nas na dłużej (średni staż pracy u nas to ok 7 lat 😊).
  • Nie mamy klimatu korporacji - wszyscy mówimy do siebie po imieniu i odnosimy się do siebie po przyjacielsku. 
  • Mamy atrakcyjny pakiet socjalny (np. MultiSport, opieka medyczna, ZFŚS – bilety do kina, teatru, na koncerty, dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego). 
  • Pracujemy głównie zdalnie i zatrudniamy ludzi z całej Polski. Warunek? Jeden/dwa dni onboardingu w Gdańsku - poznajmy się! 
  • Mamy elastyczne godziny pracy.