Asystent Centrum Umawiania Wizyt
O pracodawcy
Witamy w Aplitt.
W świecie usług informatycznych dla firm. Na wiele sposobów czynimy życie łatwiejszym.
Jesteśmy dostawcą usług IT dla biznesu. Od ponad 25 lat, zgodnie z naszą maksymą – HUMAN FACE OF IT – nadajemy sektorowi IT ludzką twarz łącząc najnowsze technologie, biznesowe potrzeby i ludzi. Świadczymy usługi, z których sami korzystamy, oparte na najnowszej technologii i nieustannie rozwijane przez nasz zespół 400 specjalistów.
Czym dla nas jest Human face of IT? To atmosfera i dbanie o nią,, work-life balance, praca zadaniowa, elastyczne godziny pracy i oczywiście szanowanie czasu innych. Ale też dbanie i nieustanna praca nad kulturą organizacyjną oraz inwestowanie w szkolenia dla naszych pracowników. To hasło nad którym nieustannie pracujemy, żeby wprowadzać je w codzienne życie firmy. :)
W trakcie pracy będziesz:
- dbać o najwyższą jakość obsługi klientów infolinii medycznej drogą telefoniczną i elektroniczną, utrzymując wysoki standard obsługi
- kontaktować się z placówkami medycznymi
- obsługiwać systemy teleinformatyczne
Poszukujemy Ciebie, jeżeli:
- posiadasz wykształcenie minimum średnie
- możesz pracować min. 95h w miesiącu w przypadku umowy zlecenia lub pełny etat w przypadku umowy o pracę w pełnych godzinach dostępności usługi: poniedziałek - piątek od 7:00 do 21:00; sobota – od 8:00 do 16:00; niedziele– od 8:00 do 16:00; święta od 11:00 – 17:00.
- doskonale radzisz sobie w pracy pod presją czasu i takiej, która wymaga podzielności uwagi
- jesteś komunikatywną osobą, z pozytywnym nastawieniem do ludzi :)
- masz miły głos i nienaganną dykcję
- szybko przyswajasz wiedzę i potrafisz pracować w zespole
- znasz język angielski na poziomie min. podstawowym
- chcesz podnosić swoje kwalifikacje
- Twoim dodatkowym atutem będzie znajomość pakietu MS Office oraz doświadczenie w pracy na rejestracji medycznej/infolinii medycznej
Czeka na Ciebie:
- wsparcie, szkolenia wdrożeniowe
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia lub umowy o pracę
- możliwość wypracowania dodatkowej premii, uzależnionej od wyników pracy
- możliwość pracy w pełni zdalnej – po min. 3 miesiącach pracy
- elastyczny czas pracy w godzinach 7:00-21:00 w dni robocze (liczbę godzin przepracowanych w danym dniu ustalamy wspólnie), ale także dyspozycyjność do pracy w weekendy w godz. 8-16 oraz święta w godz. 11-17 - dot. umowy zlecenia
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych (szkolenia wew.)
- dla najlepszych: możliwości rozwoju kariery w strukturach firmy