Specjalista ds. marketingu

Lokalizacja: Gdańsk Dodano: 2024-03-07

O pracodawcy

Witamy w Aplitt.

W świecie usług informatycznych dla firm. Na wiele sposobów czynimy życie łatwiejszym.

Jesteśmy dostawcą usług IT dla biznesu. Od ponad 25 lat, zgodnie z naszą maksymą – HUMAN FACE OF IT – nadajemy sektorowi IT ludzką twarz łącząc najnowsze technologie, biznesowe potrzeby i ludzi. Świadczymy usługi, z których sami korzystamy, oparte na najnowszej technologii i nieustannie rozwijane przez nasz zespół 400 specjalistów.

Czym dla nas jest Human face of IT? To atmosfera i dbanie o nią mimo pracy zdalnej, work-life balance, praca zadaniowa, elastyczne godziny pracy i oczywiście szanowanie czasu innych. Ale też dbanie i nieustanna praca nad kulturą organizacyjną oraz inwestowanie w szkolenia dla naszych pracowników. To hasło nad którym nieustannie pracujemy, żeby wprowadzać je w codzienne życie firmy. :)

W TRAKCIE PRACY BĘDZIESZ:

  

 

  • tworzyć i optymalizować strategie marketingowe
  • przygotowywać raporty i analizy dotyczące efektywności prowadzonych działań
  • rozwijać narzędzia w obszarze digital marketingu
  • tworzyć treści promocyjne (na zakładki, landing page, blog firmowy, media społecznościowe, grafiki, scenariusze do wideo)
  • ściśle współpracować z zewnętrzną agencją marketingową oraz z zespołem marketingu
  • przeprowadzać testy A/B i optymalizować kampanie pod kątem maksymalizacji zwrotu z inwestycji
  • brać udział w wydarzeniach promujących naszą firmę

 

POSZUKUJEMY CIEBIE, JEŻELI:

  

 

  • możesz pochwalić się wykształceniem wyższym, preferowane kierunki związane z marketingiem
  • posiadasz minimum 2 lata doświadczenia w pracy w marketingu B2B i marketingu cyfrowym
  • znasz biegle podstawowe narzędzia marketingowe SEO, Google Ads, Google Analitics, Social Media oraz Canvę
  • posiadasz doświadczenie w planowaniu i realizacji projektów z zakresu digital marketingu, komunikacji marketingowej i tworzenia oferty produktowej
  • możesz pochwalić się wiedzą w obszarze projektowania stron internetowych pod kątem UX
  • cechuje Cię wysokie poczucie estetyki, kreatywność, dbałość o szczegóły, a także inicjatywa w proponowaniu nowych rozwiązań
  • nie jest Ci obce zajmowanie się kilkoma tematami w tym samych czasie/prowadzenie kilku projektów jednocześnie
  • umiesz analizować wyniki kampanii, współczynniki konwersji, ruchu na stronie w celu usprawniania przyszłych działań
  • znasz język angielski na poziomie min. B2, pozwalającym na swobodną komunikację w mowie i piśmie
  • jesteś osobą komunikatywną, zaangażowaną, lubiącą pracę z ludźmi
  • samodzielnie rozwiązujesz problemy
  • mile widziane sukcesy w opracowywaniu i realizacji kampanii marketingowych w mediach społecznościowych i kampanii reklamowych

 

CZEKA NA CIEBIE:

  

 

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Średni czas pracy w naszej organizacji to 7 lat!
  • zespół 6 specjalistów nastawiony na współpracę i dzielenie się wiedzą 
    (oraz obowiązkami 😊)
  • Renata - doświadczona profesjonalistka w  prowadzeniu kampanii marketingowych, budowaniu marki, zwiększaniu zasięgu i świadomości marki oraz generowaniu sprzedaży.  Renata to także kreatywna myślicielka, która zawsze szuka nowych sposobów i rozwiązań na osiągnięcie celów biznesowych.
  • Marzena kierowniczka, która wytrwale realizuje misję, w której klient jest w centrum naszych działań, a naszym celem jest przekonać go, aby chciał poznać nas bliżej i związać się z nami na dłużej. możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań
  • pakiet socjalny (MultiSport, opieka medyczna, ZFŚS – bilety do kina, teatru, na koncerty, dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego)
  • dostęp do biblioteki, oferującej różnorodny wybór książek specjalistycznych, którą uzupełniamy wsłuchując się w Twoje potrzeby
  • preferencyjne warunki zakupu abonamentu oraz telefonu w sieci PLUS GSM dla Ciebie i Twoich bliskich
  • dostęp do nauki języka angielskiego, niemieckiego i włoskiego na platformie 
    e-tutor
  • możliwość pracy hybrydowej po okresie próbnym