2 61

Aktualne ogłoszenia


MŁODSZY ANALITYK/ ANALITYK SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH


MŁODSZY ANALITYK/ ANALITYK SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH

Miejsce pracy: Gdańsk
Nr referencyjny: ASI/12/04/17

CZEKA NA CIEBIE:

 
  • przyjazna i twórcza atmosfera w zespole oraz dostęp do najnowszych technologii IT
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • wyzwania zawodowe, rozwój i zdobycie doświadczenia
  • atrakcyjny pakiet socjalny (dofinansowanie do karty MultiSport, Pracowniczny Program Emerytalny, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych)
  • udział w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych

W TRAKCIE PRACY BĘDZIESZ:

 
  • identyfikować, analizować i specyfikować wymagania klienta w oparciu o nowe lub istniejące procesy   biznesowe
  • proponować rozwiązania w oparciu o funkcjonalność Microsoft Dynamics 365 (obszar CRM), które pomogą rozwiązać problemy biznesowe nasdzych klientów
  • przygotowywać prezentację rozwiązania dla klientów
  • stale współpracować ze specjalistami z zespołu wdrożeniowego Microsoft Dynamics 365, a także z innych zespółów deweloperskich
  • ciągle podnosić swoje umiejętności i wiedzę korzystając z platformy szkoleniowej, a także dzięki współpracy z doświadczonymi koleżankami i kolegami z zespołu

POSZUKUJEMY CIEBIE, JEŻELI:

 
  • posiadasz wykształcenie lub doświadczenie predysponujące do pracy na podobnym stanowisku
  • masz wysokie umiejętności komunikacyjne, lubisz rozmawiać z klientem
  • nie boisz się podejmowania decyzji, potrafisz efektywnie organizować czas
  • nie lubisz nudy i chętnie podnosisz swoje kompetencje
  • posługujesz się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym komunikację i korzystanie z materiałów szkoleniowych, dokumentacji technicznej
  • dodatkowym atutem będzie znajomość produktu Microsoft Dynamics 365 lub innego narzędzia klasy CRM
  • mile widziana będzie znajomość notacji BPMN i UML

 

ASYSTENT/KONSULTANT


ASYSTENT/KONSULTANT

Miejsce pracy: Gdańsk
Nr referencyjny: AK/11/04/17

CZEKA NA CIEBIE:

 
  • przyjazna i twórcza atmosfera oraz dostęp do technologii IT
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w systemie zmianowym
  • profesjonalny, pomocny oraz życzliwy zespół ludzi
  • atrakcyjny pakiet socjalny (np.MultiSport, Pracowniczy Program Emerytalny, prywatna opieka medyczna, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych)
  • udział w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych

W TRAKCIE PRACY BĘDZIESZ:

 
  • telefonicznie obsługiwać Klienta w zakresie kart płatniczych, terminali i przekazów gotówkowych
  • telefonicznie wspierać placówki Klienta w obszarze Western Union
  • obsługiwać zgłoszenia w zakresie bezpieczeństwa transakcji
  • realizować dyspozycje Klienta dotyczące kart płatniczych
  • obsługiwać korespondencję dotyczącą kart płatniczych

POSZUKUJEMY CIEBIE, JEŻELI:

 
  • posiadasz wykształcenie conajmniej średnie
  • posiadasz zdolność do przekonywania
  • znasz instrumenty finansowe
  • posiadasz znajomość obsługi komputera
  • jesteś asertywny, umiesz stawiać granice, jesteś zorientowany na Klienta
  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym
  • mile widziane: doświadczenie w pracy z Klientem, doświadczenie w pracy na Infolinii

 

ASYSTENT DS.OBSŁUGI KLIENTA


ASYSTENT DS.OBSŁUGI KLIENTA

Miejsce pracy: Biała Podlaska
Nr referencyjny: AOK/14/05/17

CZEKA NA CIEBIE:

 
  • przyjazna i twórcza atmosfera oraz dostęp do technologii IT
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • praca w dynamicznym zespole, w zmianowym systemie czasu pracy (godziny pracy: pon.-pt. 8.00-16.00; 10.00-18.00; 12.00-20.00; 14.00-22.00 i sobota 8.00-16.00; 12.00-20.00)
  • możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • atrakcyjny pakiet socjalny (np.MultiSport, Pracowniczy Program Emerytalny)
  • dofinansowanie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, m.in. dofinansowanie do biletów wstępu na imprezy kulturalne oraz wczasów urlopowych

W TRAKCIE PRACY BĘDZIESZ:

 
  • dbać o najwyższą jakość obsługi Klienta drogą telefoniczną i elektroniczną, w tym m.in.:                      przedstawiać ofertę produktową instytucji finansowych
  • wspierać realizację usługi bankowości elektronicznej
  • realizować usługę przyjmowania wniosków pożyczkowych przez telefon 

POSZUKUJEMY CIEBIE, JEŻELI:

 
  • posiadasz wykształcenie minimum średnie
  • masz miły głos, nienaganną dykcję
  • jesteś osobą komunikatywną
  • wykazujesz gotowość do pracy zmianowej

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE:                                                                                                                         znajomość obsługi pakietu MS Office

 



Ikony-poczta 72



ZAINTERESOWAŁA CIĘ KTÓRAŚ OFERTA?

Prześlij nam swoje CV za pomocą poniższego formularza.


Imię i Nazwisko
Dołącz CV:
Email:
Dołącz LM:


Jakie stanowisko Cię interesuje?
Wynik działania *

Adres firmy


Aplitt S.A.
ul. Arkońska 11, 80-387 Gdańsk
www.aplitt.pl

KRS pod numerem 0000213059
Kapitał zakładowy: 191 610 386,00 zł

Telefon


Tel. +48 58 782 82 82
Fax +48 58 511 20 01

E-mail


E-mail: kontakt@aplitt.pl