kontakt@aplitt.pl +48 58 782 82 82

 wersja polska

FRIENDLY, MEANING US

The key to our success is a competent and active Team who is enthusiastic to take on subsequent challenges


MULTI-LEVEL IDENTIFICATION OF NEEDS

Specialists share their knowledge and experience from the design stage until completion of the service. Detailed knowledge of the expectations of our Business Partners allows us to tailor the Service to individual requirements.
The package of Services prepared by our Specialists is the response to the needs of all enterprises which are striving for powerful development by building relations with their Clients. We offer proven solutions not only for large corporations but for small and medium enterprises as well. Owing to the involvement of Specialists focused on joint success we are able to realize even the most daring ideas.



 


FLEXIBLE TECHNOLOGIES

Owing to the state-of-the-art technological facilities we can implement even the most daring ideas of our Business Partners. 
We use the Application designed in a accordance with our individual requirements which was developed with the participation of the whole Team. A quick redefinition of the Campaign objectives is possible owing to the option of detailed configuration from the level of the person responsible for the project, without the necessity to involve IT teams. In addition to that, as part of a large Company that is a provider of IT solutions, we can use programming services at any time.

  • application developed on the basis of many years of experience in the Contact Center area
  • proactive management of records, Campaigns, call scripts and surveys, contact channels and, maintenance schedule
  • active monitoring of each conducted Campaign
  • Work Force Management based on dedicated analyses
  • call processing with the VOIP system
  • HD Voice connection
  • use of the Sim Hosting service for outgoing calls from mobile number
  • personalization of the fixed line number with the Campaign outgoing number
  • the capacity to create any IVR structure with transfer connections
  • calls from region to region numbers (we are calling from the customer’s city area code)
  • video chat
  • live chat
  • clik to talk
 


FRIENDLY TEAM

The whole team, with energy and enthusiasm, is involved in the search for best solutions.
Our specialists derive inspiration from the insights of all Staff Members. Unconventional methods that provide customer satisfaction are developed jointly.

We are trying to attract the best candidates in the recruitment process. People with a fresh outlook are welcome in our midst, as Contact Center is a field which each day inspires to look for new solutions and improve the existing ones.




RESPONSIBLE TEAM

Owing to the organizational structure developed in a transparent way it is possible to delegate tasks accurately and we are able to provide security of continued Services.

The responsible Team of Specialists monitors the correctness of activities taken for each project.
It is a rewarding fact that the work in the Contact Center is perceived by out Specialists not only in the context of opportunities of gaining new experience. Such an approach could mean frequent changes in the directions of development and treating this specific industry as temporary work. The continuous expansion of the scope of competences of able and reliable Consultants is therefore an element inherent in the scope of duties of the Staff who oversee the quality. Owing to such actions we have successfully eliminated a common problem of the Contact Center sector - a frequent change of Workers.

THE VOICE OF OUR SPECIALISTS

The professional Team is the strength of our Company, please read the opinions of our Staff Members.


1

A
gata, Manager, 7 years of experience
Kiedy siedem lat temu zaczynała się moja przygoda z Call Center nie spodziewałam się, że ta branża każdego dnia może dostarczać tak wiele satysfakcji. Zdobyte doświadczenie, zwiększający się zakres obowiązków i odpowiedzialności pozwoliły mi poznać tę branżę bardzo dobrze i wiem, że jest to dziedzina dla osób, które motywują się nowymi wyzwaniami, bo tego wymaga nieustannie rozwijający się rynek.

 

3

Zuza, Specialist, 8 years of experience
 
Praca w CC jest na swój sposób specyficzna. Jednak ma swoje uroki i z perspektywy czasu mogę stwierdzić, że właśnie dzięki doświadczeniu zdobytemu przy telefonicznej obsłudze Klienta, nauczyłam się dokładniej słuchać ludzi oraz lepiej odczytywać towarzyszące słowom emocje.

Dużą satysfakcję zawsze sprawia mi po prostu możliwość pomocy Klientowi, poprzez którą cały czas uczę się efektywnej komunikacji, cierpliwości, odpowiedzialności i empatii przydatnej na każdym etapie drogi zawodowej.

 

 

2

Michał, Consultant, 2 years of experience

Kiedy zaczynałem pracę, myślałem, że będzie ona przejściowa, ponieważ opinie, które słyszałem o pracy w Call Center były niezbyt pochlebne. Po 2 latach pracy w tej branży mogę powiedzieć, że nie zgadzam się z opiniami, które słyszałem. W miarę zwiększającego się stażu pracy zawężony zakres obowiązków znacząco się rozwinął, a praca zaczęła przynosić coraz więcej zadowolenia. Praca z ludźmi daje nie tylko satysfakcję, ale również pomaga kształtować charakter.

Head Office


Aplitt sp. z o.o.
ul. Arkońska 6/A1, 80-387 Gdańsk
www.aplitt.pl

KRS number: 0000692419
The Share Capital is  14  047 350,00 PLN

Phone Numbers


Office: +48 58 782 82 82
Fax: +48 58 511 20 01

E-mail


E-mail: kontakt@aplitt.pl