Jak wdrożyć Elektroniczny Obieg Dokumentów?

Wiesz już, że Elektroniczny Obieg Dokumentów, to rozwiązanie dla Twojej firmy? Twój przełożony zaaprobował Twój pomysł, a może sam go zaproponował? Zastanawiasz się pewnie jednak – jak sprawnie przeprowadzić wdrożenie? Śpieszymy z odpowiedzią!

Czym jest Elektroniczny Obieg Dokumentów?

Na początek – krótkie przypomnienie – o czym w ogóle mówimy? System Elektronicznego Obiegu Dokumentów pozwoli przede wszystkim na lepsze zarządzanie dokumentami, ich obiegiem, a tym samym optymalizację procesów biznesowych.

Rozbudowane moduły, pozwolą na zbudowanie workflow wszystkich dokumentów w firmie, dzięki czemu zoptymalizujesz procesy, zwiększysz dynamikę firmy, zdobędziesz łatwy dostęp do informacji biznesowych firmy, akceptacji dokumentów i ich przepływu.

Aplikacja EOD to platforma do zarządzania dokumentami – fakturami, przepływem pism przychodzących, dziennikiem korespondencji, szczegółowej dokumentacji projektu, archiwum dokumentów, listami obecności pracowników, obsługi zadań, faktur… i wiele wiele więcej!

Poznaj korzyści dla pracowników, wypływające z użytkowania aplikacji zapewniającej elektroniczny obieg dla: księgowej, sekretarki, administartora środków trwałych, prezesa firmy, czy też administratora telefonów służbowych! Zajrzyj na nasz kanał YouTube!

Dlaczego nie warto wdrażać systemu samodzielnie?

Po pierwsze – na pewno nie próbuj zabierać się sam za wdrożenie Elektronicznego Obiegu Dokumentów. Myślisz, że warto poświęcić miesiące na nauczenie się systemu, wziąć na siebie odpowiedzialność odpowiedniego zaprogramowania każdego obiegu dokumentów, a potem tłumaczyć się dyrektorowi z marnych efektów Twojej pracy? (bez urazy ; ) ).

Jak wdrożyć Elektroniczny Obieg Dokumentów?

Nie próbuj wdrażać Elektronicznego Obiegu Dokumentów samodzielnie. Nie rób sobie tego.

Jeśli zależy Ci na czasie, a przede wszystkim – kosztach – lepiej od razu skorzystać z usług profesjonalnej firmy, która zrobi to szybko, otoczy Cię wsparciem powdrożeniowym i da gwarancję, że wszystko zadziała dobrze!

Ale spokojnie, nie jesteś bezużyteczny! Artur Augustyniak, szef wdrożenia EOD nie tylko w naszej firmie, ale i u naszych klientów odpowiada krótko – na pewno będziemy potrzebowali Twojej pomocy!

Czego potrzebujemy, żeby wdrożenie przebiegło szybciej?

– Przede wszystkim musimy mieć osobę, która zajmie się koordynacją całego procesu. To niekoniecznie musi być Kierownik projektu, a osoba, która rzeczywiście zna organizację, a przede wszystkim – jest pozytywnie nastawiona do tego typu przedsięwzięcia.

CudzysłówSystem ma załatać dziury procedularne.

Artur Augustyniak | Kierownik Działu Wsparcia Produkcji Oprogramowania

Jej wkład w projekt? Przede wszystkim potrzebujemy wiedzy – musimy znać procesy w firmie, strukturę organizacyjną i funkcyjną, zakres odpowiedzialności i uprawnień pracowników.

– W trakcie wstępnych ustaleń spisujemy dokument analizy przedwdrożeniowej. Na podstawie tego ustalamy dalsze czynności, które mają się zadziać już w systemie elektronicznym. Natomiast przy zbieraniu wymagań najczęściej staramy się pytać o te bolączki, o te problemy, które ma firma, co aktualnie przeszkadza w pracy, co opóźnia, z czym najczęściej mają problemy – od tego przede wszystkim zaczynamy, bo system ma nam pomóc załatać te wszystkie dziury proceduralne i organizacyjne.

Analiza pozwala też ustalić czy i w jakim zakresie jest wymagana integracja z innymi systemami, formę tej integracji oraz wycenić prace wdrożeniowe (których wycena jest niemożliwa bez precyzyjnego określenia zakresu prac).

Analiza przedwdrożeniowa składa się z następujących etapów:

  • opis stanu obecnego i wymaganych korzyści,
  • opis potrzeb Klienta,
  • opracowanie raportu z analizy przedwdrożeniowej zawierającego opis funkcjonalności systemów oraz metodę realizacji wymagań Klienta,
  • przygotowanie dokumentacji projektu wdrożenia wraz z opisem proponowanych rozwiązań i makietą systemu,
  • wycena poszczególnych elementów wdrożenia systemu.

Dowiedz się więcej!

  • ile może trwać wdrożenie w mojej firmie?
  • ile to kosztuje?
  • jakie są możliwości integracji?
  • czy zapewniamy wsparcie powdrożeniowe?
Skontaktuj się!

Jak przygotować się do wdrożenia Elektronicznego Obiegu Dokumentów?

Aby jak najlepiej i jak najszybciej przeprowadzić wdrożenie Elektronicznego Obiegu Dokumentów należy:

  • zaaktualizować obecną dokumentację dotyczącą Elektronicznego Obiegu Dokumentów,
  • skontaktować się z profesjonalną firmą zajmającą się wdrożeniami EOD,
  • nominować doświadczonego pracownika do współpracy w projekcie,
  • wspólnie z firmą wdrożeniową zaplanować projekt poprzez przeprowadzenie analizy przedwrożeniowej,
  • ustalić z firmą zajmującą się wdrożeniem EOD szczegóły obiegów konretnych dokumentów,
  • odpowiednio poinformować pracowników o wdrożeniu EOD,
  • jeśli to konieczne – zaplanować szkolenia dla pracowników,
  • przejąć wdrożony system od firmy i wykorzystywać pełnię jego możliwości!

Ile trwa wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów w firmie?

Gdy zbierzemy już wszystkie ustalenia… po prostu przechodzimy do działania! W zależności od tego jakie masz dla nas zadanie – może zająć to mniej lub więcej czasu, ale spokojnie – nie będziesz musiał czekać wieki – od razu ustalamy datę zakończenia wdrożenia, a w trakcie pracy na bieżąco informujemy Cię o postępach.

Najczęściej bardziej zaawansowane wdrożenie dzieli się na etapy, a każdy z etapów jest realizowany w około 2 miesiące. Przeważnie wdrożenia trwają od 4 do 12 miesięcy.

Jak wdrożyć Elektroniczny Obieg Dokumentów?

Jak przygotować się do wdrożenia Elektronicznego Obiegu Dokumentów. Pobierz checklistę już teraz!

Co dalej?

Gdy zbierzemy już wszystkie ustalenia… po prostu przechodzimy do działania! W zależności od tego jakie masz dla nas zadanie – może zająć to mniej lub więcej czasu, ale spokojnie – nie będziesz musiał czekać wieki – od razu ustalamy datę zakończenia wdrożenia, a w trakcie pracy na bieżąco informujemy Cię o postępach.

Po przygotowaniu systemu do Twoich potrzeb, nadajemy Ci uprawnienia, pokazujemy pracownikom co mogą za jego pomocą zrobić i… właściwie możesz cieszyć się, że Elektroniczny Obieg Dokumentów działa już w Twojej firmie!

Elektroniczny Obieg Dokumentów zapewnia m.in.:

  • żaden dokument nie zaginie w systemie,
  • minimalizujesz obieg dokumentów papierowych dokumentów,
  • przyspieszasz procesy biznesowe,
  • zyskujesz dostęp do rozwiązania OCR,
  • prowadzisz przejrzysty dziennik korespondencji,
  • w aplikacji masz dostęp do każdego archiwum dokumentów firmy,
  • następuje automatyzacja obiegów na każdym możliwym etapie,
  • masz pełną kontrolę nad obiegiem dokumentów,
  • eliminujesz ryzyko błędnych danych i zdublowanych faktur.
×

Mamy nadzieję, że lektura tego tekstu sprawi Ci przyjemność.

Jeśli chcesz, byśmy pokazali Ci jak to narzędzie sprawdzi się w Twojej firmie, po prostu zarezerwuj rozmowę.

SKONTAKTUJ SIĘ
Summary
Jak wdrożyć Elektroniczny Obieg Dokumentów?
Article Name
Jak wdrożyć Elektroniczny Obieg Dokumentów?
Description
Poznaj 7 cennych rad jak właściwie przygotować się by szybko wdrożyć Elektroniczny Obieg Dokumentów. Zaufaj ekspertom! Elektroniczny Ob
Author
Publisher Name
APLITT. Human Face of IT
Publisher Logo

Podziel się treścią:

Zostaw kontakt, aby dowiedzieć się więcej!

    Zostaw kontakt, aby dowiedzieć się więcej!

    * Imię i nazwisko:

    * Firma:

    * Telefon:

    +48
    • United States+1
    • United Kingdom+44
    • Afghanistan (‫افغانستان‬‎)+93
    • Albania (Shqipëri)+355
    • Algeria (‫الجزائر‬‎)+213
    • American Samoa+1684
    • Andorra+376
    • Angola+244
    • Anguilla+1264
    • Antigua and Barbuda+1268
    • Argentina+54
    • Armenia (Հայաստան)+374
    • Aruba+297
    • Australia+61
    • Austria (Österreich)+43
    • Azerbaijan (Azərbaycan)+994
    • Bahamas+1242
    • Bahrain (‫البحرين‬‎)+973
    • Bangladesh (বাংলাদেশ)+880
    • Barbados+1246
    • Belarus (Беларусь)+375
    • Belgium (België)+32
    • Belize+501
    • Benin (Bénin)+229
    • Bermuda+1441
    • Bhutan (འབྲུག)+975
    • Bolivia+591
    • Bosnia and Herzegovina (Босна и Херцеговина)+387
    • Botswana+267
    • Brazil (Brasil)+55
    • British Indian Ocean Territory+246
    • British Virgin Islands+1284
    • Brunei+673
    • Bulgaria (България)+359
    • Burkina Faso+226
    • Burundi (Uburundi)+257
    • Cambodia (កម្ពុជា)+855
    • Cameroon (Cameroun)+237
    • Canada+1
    • Cape Verde (Kabu Verdi)+238
    • Caribbean Netherlands+599
    • Cayman Islands+1345
    • Central African Republic (République centrafricaine)+236
    • Chad (Tchad)+235
    • Chile+56
    • China (中国)+86
    • Christmas Island+61
    • Cocos (Keeling) Islands+61
    • Colombia+57
    • Comoros (‫جزر القمر‬‎)+269
    • Congo (DRC) (Jamhuri ya Kidemokrasia ya Kongo)+243
    • Congo (Republic) (Congo-Brazzaville)+242
    • Cook Islands+682
    • Costa Rica+506
    • Côte d’Ivoire+225
    • Croatia (Hrvatska)+385
    • Cuba+53
    • Curaçao+599
    • Cyprus (Κύπρος)+357
    • Czech Republic (Česká republika)+420
    • Denmark (Danmark)+45
    • Djibouti+253
    • Dominica+1767
    • Dominican Republic (República Dominicana)+1
    • Ecuador+593
    • Egypt (‫مصر‬‎)+20
    • El Salvador+503
    • Equatorial Guinea (Guinea Ecuatorial)+240
    • Eritrea+291
    • Estonia (Eesti)+372
    • Ethiopia+251
    • Falkland Islands (Islas Malvinas)+500
    • Faroe Islands (Føroyar)+298
    • Fiji+679
    • Finland (Suomi)+358
    • France+33
    • French Guiana (Guyane française)+594
    • French Polynesia (Polynésie française)+689
    • Gabon+241
    • Gambia+220
    • Georgia (საქართველო)+995
    • Germany (Deutschland)+49
    • Ghana (Gaana)+233
    • Gibraltar+350
    • Greece (Ελλάδα)+30
    • Greenland (Kalaallit Nunaat)+299
    • Grenada+1473
    • Guadeloupe+590
    • Guam+1671
    • Guatemala+502
    • Guernsey+44
    • Guinea (Guinée)+224
    • Guinea-Bissau (Guiné Bissau)+245
    • Guyana+592
    • Haiti+509
    • Honduras+504
    • Hong Kong (香港)+852
    • Hungary (Magyarország)+36
    • Iceland (Ísland)+354
    • India (भारत)+91
    • Indonesia+62
    • Iran (‫ایران‬‎)+98
    • Iraq (‫العراق‬‎)+964
    • Ireland+353
    • Isle of Man+44
    • Israel (‫ישראל‬‎)+972
    • Italy (Italia)+39
    • Jamaica+1
    • Japan (日本)+81
    • Jersey+44
    • Jordan (‫الأردن‬‎)+962
    • Kazakhstan (Казахстан)+7
    • Kenya+254
    • Kiribati+686
    • Kosovo+383
    • Kuwait (‫الكويت‬‎)+965
    • Kyrgyzstan (Кыргызстан)+996
    • Laos (ລາວ)+856
    • Latvia (Latvija)+371
    • Lebanon (‫لبنان‬‎)+961
    • Lesotho+266
    • Liberia+231
    • Libya (‫ليبيا‬‎)+218
    • Liechtenstein+423
    • Lithuania (Lietuva)+370
    • Luxembourg+352
    • Macau (澳門)+853
    • Macedonia (FYROM) (Македонија)+389
    • Madagascar (Madagasikara)+261
    • Malawi+265
    • Malaysia+60
    • Maldives+960
    • Mali+223
    • Malta+356
    • Marshall Islands+692
    • Martinique+596
    • Mauritania (‫موريتانيا‬‎)+222
    • Mauritius (Moris)+230
    • Mayotte+262
    • Mexico (México)+52
    • Micronesia+691
    • Moldova (Republica Moldova)+373
    • Monaco+377
    • Mongolia (Монгол)+976
    • Montenegro (Crna Gora)+382
    • Montserrat+1664
    • Morocco (‫المغرب‬‎)+212
    • Mozambique (Moçambique)+258
    • Myanmar (Burma) (မြန်မာ)+95
    • Namibia (Namibië)+264
    • Nauru+674
    • Nepal (नेपाल)+977
    • Netherlands (Nederland)+31
    • New Caledonia (Nouvelle-Calédonie)+687
    • New Zealand+64
    • Nicaragua+505
    • Niger (Nijar)+227
    • Nigeria+234
    • Niue+683
    • Norfolk Island+672
    • North Korea (조선 민주주의 인민 공화국)+850
    • Northern Mariana Islands+1670
    • Norway (Norge)+47
    • Oman (‫عُمان‬‎)+968
    • Pakistan (‫پاکستان‬‎)+92
    • Palau+680
    • Palestine (‫فلسطين‬‎)+970
    • Panama (Panamá)+507
    • Papua New Guinea+675
    • Paraguay+595
    • Peru (Perú)+51
    • Philippines+63
    • Poland (Polska)+48
    • Portugal+351
    • Puerto Rico+1
    • Qatar (‫قطر‬‎)+974
    • Réunion (La Réunion)+262
    • Romania (România)+40
    • Russia (Россия)+7
    • Rwanda+250
    • Saint Barthélemy+590
    • Saint Helena+290
    • Saint Kitts and Nevis+1869
    • Saint Lucia+1758
    • Saint Martin (Saint-Martin (partie française))+590
    • Saint Pierre and Miquelon (Saint-Pierre-et-Miquelon)+508
    • Saint Vincent and the Grenadines+1784
    • Samoa+685
    • San Marino+378
    • São Tomé and Príncipe (São Tomé e Príncipe)+239
    • Saudi Arabia (‫المملكة العربية السعودية‬‎)+966
    • Senegal (Sénégal)+221
    • Serbia (Србија)+381
    • Seychelles+248
    • Sierra Leone+232
    • Singapore+65
    • Sint Maarten+1721
    • Slovakia (Slovensko)+421
    • Slovenia (Slovenija)+386
    • Solomon Islands+677
    • Somalia (Soomaaliya)+252
    • South Africa+27
    • South Korea (대한민국)+82
    • South Sudan (‫جنوب السودان‬‎)+211
    • Spain (España)+34
    • Sri Lanka (ශ්‍රී ලංකාව)+94
    • Sudan (‫السودان‬‎)+249
    • Suriname+597
    • Svalbard and Jan Mayen+47
    • Swaziland+268
    • Sweden (Sverige)+46
    • Switzerland (Schweiz)+41
    • Syria (‫سوريا‬‎)+963
    • Taiwan (台灣)+886
    • Tajikistan+992
    • Tanzania+255
    • Thailand (ไทย)+66
    • Timor-Leste+670
    • Togo+228
    • Tokelau+690
    • Tonga+676
    • Trinidad and Tobago+1868
    • Tunisia (‫تونس‬‎)+216
    • Turkey (Türkiye)+90
    • Turkmenistan+993
    • Turks and Caicos Islands+1649
    • Tuvalu+688
    • U.S. Virgin Islands+1340
    • Uganda+256
    • Ukraine (Україна)+380
    • United Arab Emirates (‫الإمارات العربية المتحدة‬‎)+971
    • United Kingdom+44
    • United States+1
    • Uruguay+598
    • Uzbekistan (Oʻzbekiston)+998
    • Vanuatu+678
    • Vatican City (Città del Vaticano)+39
    • Venezuela+58
    • Vietnam (Việt Nam)+84
    • Wallis and Futuna (Wallis-et-Futuna)+681
    • Western Sahara (‫الصحراء الغربية‬‎)+212
    • Yemen (‫اليمن‬‎)+967
    • Zambia+260
    • Zimbabwe+263
    • Åland Islands+358

    E-mail:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Aplitt sp. z o.o. moich danych osobowych wskazanych w formularzu kontaktowym w celu otrzymywania informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o.. Więcej informacji w Polityce Prywatności.* Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Aplitt sp. z o.o. moich danych osobowych wskazanych w formularzu kontaktowym w celu otrzymywania informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o.. Więcej informacji w Polityce Prywatności.

    Wyrażam zgodę na kontakt za pomocą wyżej wymienionych kanałów komunikacji w celu przedstawienia mi informacji handlowych lub w celu marketingu bezpośredniego Aplitt sp. z o.o..* Wyrażam zgodę na kontakt za pomocą wyżej wymienionych kanałów komunikacji w celu przedstawienia mi informacji handlowych lub w celu marketingu bezpośredniego Aplitt sp. z o.o..

    * pola wymagane


    Aplitt Human Face of IT
    Aplitt Human Face of IT
    Aplitt to firma IT z 30-letnim doświadczeniem, oferująca wsparcie w programowaniu, serwisie, zarządzaniu infrastrukturą IT i outsourcingu. Wspieramy klientów w usprawnianiu procesów i redukcji kosztów, m.in. poprzez Elektroniczny Obieg Dokumentów (EOD). Nasze usługi obejmują obsługę urządzeń i projektowanie oprogramowania dopasowanego do potrzeb biznesowych. Jako lider monitoringu IT w Europie, potwierdzony statusem "Premium partnera" Zabbix, dostarczamy skuteczne i innowacyjne rozwiązania wspierające rozwój biznesu w dynamicznym środowisku technologicznym.

    Zobacz także:

    thumb image

    2 marca 2022

    Elektroniczny Obieg Dokumentów – co musisz wiedzieć


    Czytaj
    thumb image

    25 maja 2022

    W jaki sposób Elektroniczny Obieg Dokumentów wpływa na komunikację?


    Czytaj
    thumb image

    18 maja 2022

    Elektroniczny Obieg Dokumentów. Jakie działania zaplanować przed wdrożeniem?


    Czytaj

    Obejrzyj nasze filmy:

    Summary
    Jak wdrożyć Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    Article Name
    Jak wdrożyć Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    Description
    Poznaj 7 cennych rad jak właściwie przygotować się by szybko wdrożyć Elektroniczny Obieg Dokumentów. Zaufaj ekspertom! Elektroniczny Ob
    Author
    Publisher Name
    APLITT. Human Face of IT
    Publisher Logo