Serwisant Regionalny

Lokalizacja: Kraków Dodano: 2023-01-23

O pracodawcy

Witamy w Aplitt – HUMAN FACE OF IT
W świecie usług informatycznych dla firm
Na wiele sposobów czynimy życie łatwiejszym!


Jesteśmy dostawcą usług IT dla biznesu. Od ponad 25 lat, zgodnie z naszą maksymą – HUMAN FACE OF IT – nadajemy sektorowi IT ludzką twarz łącząc najnowsze technologie, biznesowe potrzeby i ludzi. Świadczymy usługi, z których sami korzystamy, oparte na najnowszej technologii i nieustannie rozwijane przez nasz zespół prawie 350 specjalistów.

Czym dla nas jest Human face of IT? To atmosfera i dbanie o nią mimo pracy zdalnej, work - life balance, praca zadaniowa, elastyczne godziny pracy i oczywiście szanowanie czasu innych. Ale też dbanie i nieustanna praca nad kulturą organizacyjną, program well being oraz inwestowanie w szkolenia dla naszych pracowników. :) To hasło nad którym nieustannie pracujemy, żeby wprowadzić je w codzienne życie firmy. :)

W trakcie pracy będziesz:

  • obsługiwać napływające zgłoszenia – przyjmować je oraz ewidencjonować 
  • dbać o terminową realizację zgłoszeń awarii sprzętu informatycznego i oprogramowania 
  • realizować naprawy serwisowe i konserwacyjne sprzętu oraz jego cykliczne przeglądy 
  • monitorować realizację usług i uczestniczyć w obsłudze incydentów 
  • utrzymywać i dbać o dobre relacje z obsługiwanymi użytkownikami  
  • prowadzić wymaganą dokumentację i dbać o jej aktualność 
  • ewidencjonować w systemie zleceń podejmowanych działań, czasu realizacji zadań oraz sposobu ich rozwiązania 
  • brać udział w dorywczych pracach transportowych oraz magazynowych 

Poszukujemy Ciebie, jeżeli:

  • posiadasz prawo jazdy kat. B 
  • masz wykształcenie średnie (mile widziany profil techniczny) 
  • jesteś pracowity/a, zaangażowany/a oraz sumienny/a 
  • potrafisz podejmować samodzielne decyzje 
  • jesteś osobą komunikatywną, zaangażowaną, lubiącą pracę z ludźmi oraz otwartą na zdobywanie nowej wiedzy i doświadczeń - szczególnie w zakresie  
  • możesz pochwalić się swoją skrupulatnością i dociekliwością 
  • jesteś odporny/a na stres 

mile widziane: 

  • Twoje wcześniejsze doświadczenie pracy w charakterze serwisanta oraz z użytkownikiem F2F 
  • wcześniejsza praca w środowisku domenowym 
  • podstawowa znajomość Active Directory 
  • doświadczenie w usuwaniu usterek sprzętu IT, głównie komputery, laptopy drukarki i skanery 
  • znajomość urządzeń sieciowych Juniper 

Czeka na Ciebie:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. zapraszamy Cię do nas na dłużej! (średni staż pracy u nas to ok 7 lat :) ) 
  • samochód służbowy z możliwością prywatnego użytkowania 
  • atrakcyjny pakiet socjalny (np. Multisport, prywatna opieka medyczna, ZFŚS – bilety do kina, teatru, na koncerty, dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego, dofinansowanie do wyprawki dla dzieci oraz kolonii). 
  • brak korporacyjnego klimatu - wszyscy mówimy do siebie po imieniu i odnosimy się do siebie po przyjacielsku 
  • rozwój, poprzez możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań. stawiamy na Twoją innowacyjność! 
  • zespół specjalistów gotowych do współpracy i dzielenia się wiedzą  
  • możliwość skorzystania z preferencyjnych warunków zakupu abonamentu oraz telefonu w sieci PLUS GSM 
  • dostęp do nauki języka angielskiego oraz niemieckiego na platformie e-Tutor  
  • dostęp do platformy e-learningowej, gdzie znajdziesz ponad 200 kursów i szkoleń