Profesjonalna

obsługa

informatyczna

Stała opieka nad sprzętem i oprogramowaniem. Zespół ponad 100 specjalistów. Całodobowy help desk. Kompetentne doradztwo informatyczne. Poparte certyfikatem ISO 27001 wysokie standardy bezpieczeństwa.

Profesjonalna

obsługa

informatyczna

Zaufali nam m.in.:

Obsługa informatyczna dla firm od Aplitt

Świadczymy usługi outsourcingu w zakresie:
– zarządzania infrastrukturą sieciową i serwerową,
– utrzymania aplikacji i baz danych,
– backupu i archiwizacji,
– monitoringu IT Zabbix.

Największą przewagą Aplitt jest możliwość zaangażowania specjalistów w skali jaka jest wymagana dla zapewnienia profesjonalnego wsparcia w obsłudze informatycznej Twojej firmy.

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w całodobowej obsłudze firm z wymagającego sektora finansów i bankowości. Dysponujemy zespołem ponad 100 specjalistów i dostępnym 24h/365 help deskiem. Gwarantujemy wysoką dostępność usług, krótki czas reakcji i nowoczesny system obsługi zgłoszeń i raportowania.

outsourcing informatyczny aplitt
outsourcing informatyczny aplitt

Obsługa informatyczna dla firm

Świadczymy usługi outsourcingu w zakresie:
– zarządzania infrastrukturą sieciową i serwerową,
– utrzymania aplikacji i baz danych,
– backupu i archiwizacji,
– monitoringu IT Zabbix,.

Co zyskujesz

Co zyskujesz

OBNIŻASZ
KOSZTY

OBNIŻASZ
KOSZTY

Nie musisz inwestować w utrzymanie i rozwój pracowników. Nie pokrywasz kosztów urlopów, ubezpieczenia, podatków, obsługi księgowo-kadrowej i wyposażenia stanowiska.

Nie musisz inwestować w utrzymanie i rozwój pracowników. Nie pokrywasz kosztów obsługi księgowo-kadrowej i wyposażenia stanowiska.

OSZCZĘDZASZ
CZAS

OSZCZĘDZASZ
CZAS

Możesz usprawnić przepływ informacji i ułatwić zarządzanie firmą. Zamiast rozwiązywać problemy informatyczne możesz skupić się na swoim biznesie.

Możesz usprawnić przepływ informacji, obniżyć ryzyko wystąpienia awarii i ułatwić zarządzanie firmą.

POWIERZASZ
FIRMĘ SPECJALISTOM

POWIERZASZ
FIRMĘ SPECJALISTOM

Nie musisz utrzymywać etatów certyfikowanych ekspertów aby skorzystać z ich wiedzy i doświadczenia. Zatrudniamy ponad 120 specjalistów z wieloletnim doświadczeniem.

W Aplitt zatrudniamy ponad 120 specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży, którzy na bieżąco zwiększają swoje kompetencje.

OBNIŻASZ
RYZYKO AWARII

OBNIŻASZ
RYZYKO AWARII

Zadbamy, aby infrastruktura informatyczna Twojej firmy była dostępna przez całą dobę. Możemy ją również monitorować, szybko wykrywać i eliminować nieprawidłowości w pracy sprzętu i oprogramowania.

Zadbamy, aby infrastruktura informatyczna Twojej firmy była dostępna przez całą dobę. Możemy ją monitorować, szybko wykrywać i eliminować nieprawidłowości.

BEZPIECZEŃSTWO
SIECI I INFRASTRUKTURY

BEZPIECZEŃSTWO
SIECI I INFRASTRUKTURY

Zapewniamy specjalistyczne wsparcie dla cyberbezpieczeństwa – nie tylko narzędzia, specjalistów i procedury, ale też szkolenia i stały monitoring infrastruktury.

Zapewniamy specjalistyczne wsparcie dla cyberbezpieczeństwa – narzędzia, specjalistów, procedury, szkolenia i stały monitoring infrastruktury.

Jak wygląda obsługa informatyczna firm

Jak wygląda obsługa informatyczna firm

Audyt
infrastruktury

Konfiguracja
i wdrożenie

Optymalizacja
infrastruktury i usług

Utrzymanie
infrastruktury

1 etap realizacji

Audyt infrastruktury IT

  • infrastruktury sieciowej, w tym urządzeń i połączeń sieciowych, konfiguracji sieci logicznej (w tym Wi-Fi), działań UTM, warunków wsparcia infrastruktury świadczonych w ramach obowiązujących umów wsparcia technicznego
  • infrastruktury serwerowej, w tym przegląd serwerów (fizycznych i wirtualnych), ich ustawień i konfiguracji oraz stanu posiadanych UPS; inwentaryzacja aplikacji, uprawnień i schematów folderów na NAS, uprawnień AD oraz konfiguracji pakietu Office 365 i rozwiązań w zakresie backupu; warunków wsparcia infrastruktury świadczonych w ramach obowiązujących umów wsparcia technicznego
  • oprogramowania zainstalowanego na serwerach i stanowiskach komputerowych; identyfikujemy oprogramowanie, które ma zostać objęte usługą outsourcingową pod kątem zgodności licencyjnej
  • prowadzonych aktualnie u klienta projektów informatycznych w zakresie odbioru, weryfikacji i konfiguracji narzędzi
audyt outsorcing it od aplitt

1 etap realizacji

Audyt infrastruktury IT

  • infrastruktury sieciowej, w tym urządzeń i połączeń sieciowych, konfiguracji sieci logicznej (w tym Wi-Fi), działań UTM, warunków wsparcia infrastruktury świadczonych w ramach obowiązujących umów wsparcia technicznego
  • infrastruktury serwerowej, w tym przegląd serwerów (fizycznych i wirtualnych), ich ustawień i konfiguracji oraz stanu posiadanych UPS; inwentaryzacja aplikacji, uprawnień i schematów folderów na NAS, uprawnień AD oraz konfiguracji pakietu Office 365 i rozwiązań w zakresie backupu; warunków wsparcia infrastruktury świadczonych w ramach obowiązujących umów wsparcia technicznego
  • oprogramowania zainstalowanego na serwerach i stanowiskach komputerowych; identyfikujemy oprogramowanie, które ma zostać objęte usługą outsourcingową pod kątem zgodności licencyjnej
  • prowadzonych aktualnie u klienta projektów informatycznych w zakresie odbioru, weryfikacji i konfiguracji narzędzi

CZY AUDYT INFRASTRUKTURY IT
JEST POTRZEBNY?

Prawidłowo przeprowadzony audyt infrastruktury IT pozwoli na zbadanie efektywności sprzętu i oprogramowania i będzie podstawą do redukcji zbędnych kosztów. Umożliwi też wykrycie, które obszary systemu informatycznego Firmy wymagają uszczelnienia, pokaże stan sprzętu i pozwoli zwiększyć jego wydajność.

Andrzej Krasowski

Kierownik Działu Projektów IT
Departament Informatyki

Andrzej Krasowski MS 365 Aplitt

2 etap realizacji

Konfiguracja i wdrożenie outsourcingu

  • rozbudowa zasobów serwerów fizycznych, wykreowanie serwerów wirtualnych oraz rozwój sieci (w tym Wi-Fi)
  • wdrożenie backupów (maszyny wirtualne/fizyczne)
  • wdrożenie aplikacji, systemów zgodnie z oczekiwaniami klienta
  • konfiguracja i wdrożenie AD
  • wdrożenie wirtualizacji
  • wdrożenie rozwiązań bazodanowych
  • wdrożenie narzędzi do bezpiecznej pracy zdalnej (VPN)
wdrożenie outsourcingu aplitt

2 etap realizacji

Konfiguracja i wdrożenie outsourcingu

  • rozbudowa zasobów serwerów fizycznych, wykreowanie serwerów wirtualnych oraz rozwój sieci (w tym Wi-Fi)
  • wdrożenie backupów (maszyny wirtualne/fizyczne)
  • wdrożenie aplikacji, systemów zgodnie z oczekiwaniami klienta
  • konfiguracja i wdrożenie AD
  • wdrożenie wirtualizacji
  • wdrożenie rozwiązań bazodanowych
  • wdrożenie narzędzi do bezpiecznej pracy zdalnej (VPN)

CZY OUTSOURCING
MOŻNA REALIZOWAĆ ZDALNIE?

Specyfikacja usług outsourcingu wymaga stałego kontaktu dostawcy z Klientem. Komunikacja zdalna była koniecznością w dobie pandemii i na zawsze już stała się elementem naszej codzienności. Narzędzia przepływu informacji i efektywnej komunikacji sprawiają, że odległość przestała być barierą dla usług informatycznych.

Adrian Wawrzyniak

Specjalista ds. serwisu aplikacji
Departament Rozwoju Oprogramowania

Adrian Wawrzyniak outsourcing it od Aplitt

3 etap realizacji

Optymalizacja

  • konfiguracji infrastruktury sieciowej
  • konfiguracji infrastruktury serwerowej
  • struktury i systemów plików
  • uprawnień
  • oprogramowania, w zakresie licencji
  • utwardzanie systemów, czyli działania i poprawy stanu zabezpieczeń
outsiurcing aplitt optymalizacja

3 etap realizacji

Optymalizacja

  • konfiguracji infrastruktury sieciowej
  • konfiguracji infrastruktury serwerowej
  • struktury i systemów plików
  • uprawnień
  • oprogramowania, w zakresie licencji
  • utwardzanie systemów, czyli działania i poprawy stanu zabezpieczeń

CZY WARTO KORZYSTAĆ
Z OUTSOURCINGU W 2022 R?

Postępująca digitalizacja na przełomie ostatnich lat przyniosła firmom wiele nowych możliwości, ale też spowodowała obniżenie poziomu bezpieczeństwa. Zabezpieczenie przed zagrożeniami, w tym atakami hakerskimi wymaga specjalistycznej wiedzy i dostępu do technologii, których brakuje, szczególnie na rynku małych i średnich firm.

Z raportu PARP wynika, że w 2021 roku audyty bezpieczeństwa przeprowadziło zaledwie 28,4% firm, z czego tylko 23,7% firm małych.

Łukasz Damian

Kierownik Projektu
Departament Informatyki

Łukasz Damian outsourcing it od Aplitt

4 etap realizacji

Utrzymanie

  • stałe administrowanie i monitorowanie poprawności działania warstwy sprzętowej (serwery fizyczne, urządzenia sieciowe), warstwy wirtualizatora, warstwy systemu operacyjnego infrastruktury
  • obsługa backupów (maszyny wirtualne / fizyczne)
  • utrzymywanie środowiska aplikacji, w ramach którego mogą być dokonywane aktualizacje systemów w oparciu o dostarczane przez producenta pliki instalacyjne wraz z weryfikacją poprawności działania baz danych aplikacji
  • zarządzanie i administrowanie pakietem Office 365, w jego ramach zarządzanie użytkownikami, uprawnieniami, optymalizacja narzędzia z uwzględnieniem potrzeb (opcjonalnie: szkolenia z pracy zespołowej, pracy w ramach współdzielonych dokumentów, wykorzystanie dodatków)
  • administrowanie i zarządzanie uprawnieniami w Active Directory
  • pełna obsługa sieci, w tym: routerów brzegowych, VPN oraz obsługa firewalla
  • zarządzanie zgodnością licencyjną używanego oprogramowania
utrzymanie aplitt outsourcing it

4 etap realizacji

Utrzymanie

  • stałe administrowanie i monitorowanie poprawności działania warstwy sprzętowej (serwery fizyczne, urządzenia sieciowe), warstwy wirtualizatora, warstwy systemu operacyjnego infrastruktury
  • obsługa backupów (maszyny wirtualne / fizyczne)
  • utrzymywanie środowiska aplikacji, w ramach którego mogą być dokonywane aktualizacje systemów w oparciu o dostarczane przez producenta pliki instalacyjne wraz z weryfikacją poprawności działania baz danych aplikacji
  • zarządzanie i administrowanie pakietem Office 365, w jego ramach zarządzanie użytkownikami, uprawnieniami, optymalizacja narzędzia z uwzględnieniem potrzeb (opcjonalnie: szkolenia z pracy zespołowej, pracy w ramach współdzielonych dokumentów, wykorzystanie dodatków)
  • administrowanie i zarządzanie uprawnieniami w Active Directory
  • pełna obsługa sieci, w tym: routerów brzegowych, VPN oraz obsługa firewalla
  • zarządzanie zgodnością licencyjną używanego oprogramowania

CHCESZ SPRAWDZIĆ
CZY NASZA USŁUGA JEST DLA CIEBIE?

Skontaktuj się z nami. Zorganizujemy spotkanie podczas któego odpowiemy na Twoje pytania i ustalimy jaki zakres usług będzie optymalny dla Twojej firmy.

Adam Kłodnicki

Specjalista ds. sprzedaży
Departament Sprzedaży i Rozwoju Biznesu

Adam Kłodnicki outsourcing Aplitt

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj
się z nami

Proszę, aby doradca firmy Aplitt sp. z o.o. skontaktował się ze mną w sprawie obsługi informatycznej dla firm.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wskazanych w formularzu w celu dostarczenia mi telefonicznie, poprzez e-mail / sms materiałów handlowych i marketingowych dotyczących innych produktów z oferty Aplitt sp. z o.o..Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wskazanych w formularzu w celu dostarczenia mi telefonicznie, poprzez e-mail / sms materiałów handlowych i marketingowych dotyczących innych produktów z oferty Aplitt sp. z o.o..
Więcej informacji w Polityce Prywatności.