OBSŁUGA INFORMATYCZNA DLA FIRM

STAŁA OPIEKA
NAD SPRZĘTEM
I OPROGRAMOWANIEM
W TWOJEJ FIRMIE

Całodobowy help desk. Kompetentne doradztwo informatyczne.
Zespół ponad 100 specjalistów. Poparte certyfikatem ISO 27001
wysokie standardy bezpieczeństwa.

Porozmawiajmy o obsłudze informatycznej dla Twojej firmy








    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w formularzu w celu dostarczenia mi aktualności, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o., poprzez kontakt telefoniczny / sms / e-mail / komunikator. Więcej informacji w Polityce Prywatności. * Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w formularzu w celu dostarczenia mi aktualności, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o., poprzez kontakt telefoniczny / sms / e-mail / komunikator. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
    * pole wymagane
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w formularzu w celu dostarczenia mi aktualności, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o., poprzez kontakt telefoniczny / sms / e-mail / komunikator. Więcej informacji w Polityce Prywatności.* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w formularzu w celu dostarczenia mi aktualności, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o., poprzez kontakt telefoniczny / sms / e-mail / komunikator. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
    * pole wymagane

    KRZYSZTOF SZOSTAK
    KIEROWNIK DZIAŁU OBSŁUGI UŻYTKOWNIKÓW

    Zaufali nam m.in.:

    Obsługa informatyczna dla firm od Aplitt

    Świadczymy usługi outsourcingu w zakresie:
    – zarządzania infrastrukturą sieciową i serwerową,
    – utrzymania aplikacji i baz danych,
    – backupu i archiwizacji,
    – monitoringu IT Zabbix.

    Największą przewagą Aplitt jest możliwość zaangażowania specjalistów w skali jaka jest wymagana dla zapewnienia profesjonalnego wsparcia w obsłudze informatycznej Twojej firmy.

    Posiadamy wieloletnie doświadczenie w całodobowej obsłudze firm z wymagającego sektora finansów i bankowości. Dysponujemy zespołem ponad 100 specjalistów i dostępnym 24h/365 help deskiem. Gwarantujemy wysoką dostępność usług, krótki czas reakcji i nowoczesny system obsługi zgłoszeń i raportowania.

    outsourcing informatyczny aplitt
    outsourcing informatyczny aplitt

    Obsługa informatyczna dla firm

    Świadczymy usługi outsourcingu w zakresie:
    – zarządzania infrastrukturą sieciową i serwerową,
    – utrzymania aplikacji i baz danych,
    – backupu i archiwizacji,
    – monitoringu IT Zabbix,.

    Co zyskujesz

    Co zyskujesz

    OBNIŻASZ
    KOSZTY

    OBNIŻASZ
    KOSZTY

    Nie musisz inwestować w utrzymanie i rozwój pracowników. Nie pokrywasz kosztów urlopów, ubezpieczenia, podatków, obsługi księgowo-kadrowej i wyposażenia stanowiska.

    Nie musisz inwestować w utrzymanie i rozwój pracowników. Nie pokrywasz kosztów obsługi księgowo-kadrowej i wyposażenia stanowiska.

    OSZCZĘDZASZ
    CZAS

    OSZCZĘDZASZ
    CZAS

    Możesz usprawnić przepływ informacji i ułatwić zarządzanie firmą. Zamiast rozwiązywać problemy informatyczne możesz skupić się na swoim biznesie.

    Możesz usprawnić przepływ informacji, obniżyć ryzyko wystąpienia awarii i ułatwić zarządzanie firmą.

    POWIERZASZ
    FIRMĘ SPECJALISTOM

    POWIERZASZ
    FIRMĘ SPECJALISTOM

    Nie musisz utrzymywać etatów certyfikowanych ekspertów aby skorzystać z ich wiedzy i doświadczenia. Zatrudniamy ponad 120 specjalistów z wieloletnim doświadczeniem.

    W Aplitt zatrudniamy ponad 120 specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży, którzy na bieżąco zwiększają swoje kompetencje.

    OBNIŻASZ
    RYZYKO AWARII

    OBNIŻASZ
    RYZYKO AWARII

    Zadbamy, aby infrastruktura informatyczna Twojej firmy była dostępna przez całą dobę. Możemy ją również monitorować, szybko wykrywać i eliminować nieprawidłowości w pracy sprzętu i oprogramowania.

    Zadbamy, aby infrastruktura informatyczna Twojej firmy była dostępna przez całą dobę. Możemy ją monitorować, szybko wykrywać i eliminować nieprawidłowości.

    BEZPIECZEŃSTWO
    SIECI I INFRASTRUKTURY

    BEZPIECZEŃSTWO
    SIECI I INFRASTRUKTURY

    Zapewniamy specjalistyczne wsparcie dla cyberbezpieczeństwa – nie tylko narzędzia, specjalistów i procedury, ale też szkolenia i stały monitoring infrastruktury.

    Zapewniamy specjalistyczne wsparcie dla cyberbezpieczeństwa – narzędzia, specjalistów, procedury, szkolenia i stały monitoring infrastruktury.

    Jak wygląda obsługa informatyczna firm

    Jak wygląda obsługa informatyczna firm

    Audyt
    infrastruktury

    Konfiguracja
    i wdrożenie

    Optymalizacja
    infrastruktury i usług

    Utrzymanie
    infrastruktury

    1 etap realizacji

    Audyt infrastruktury IT

    • infrastruktury sieciowej, w tym urządzeń i połączeń sieciowych, konfiguracji sieci logicznej (w tym Wi-Fi), działań UTM, warunków wsparcia infrastruktury świadczonych w ramach obowiązujących umów wsparcia technicznego
    • infrastruktury serwerowej, w tym przegląd serwerów (fizycznych i wirtualnych), ich ustawień i konfiguracji oraz stanu posiadanych UPS; inwentaryzacja aplikacji, uprawnień i schematów folderów na NAS, uprawnień AD oraz konfiguracji pakietu Office 365 i rozwiązań w zakresie backupu; warunków wsparcia infrastruktury świadczonych w ramach obowiązujących umów wsparcia technicznego
    • oprogramowania zainstalowanego na serwerach i stanowiskach komputerowych; identyfikujemy oprogramowanie, które ma zostać objęte usługą outsourcingową pod kątem zgodności licencyjnej
    • prowadzonych aktualnie u klienta projektów informatycznych w zakresie odbioru, weryfikacji i konfiguracji narzędzi
    audyt outsorcing it od aplitt

    1 etap realizacji

    Audyt infrastruktury IT

    • infrastruktury sieciowej, w tym urządzeń i połączeń sieciowych, konfiguracji sieci logicznej (w tym Wi-Fi), działań UTM, warunków wsparcia infrastruktury świadczonych w ramach obowiązujących umów wsparcia technicznego
    • infrastruktury serwerowej, w tym przegląd serwerów (fizycznych i wirtualnych), ich ustawień i konfiguracji oraz stanu posiadanych UPS; inwentaryzacja aplikacji, uprawnień i schematów folderów na NAS, uprawnień AD oraz konfiguracji pakietu Office 365 i rozwiązań w zakresie backupu; warunków wsparcia infrastruktury świadczonych w ramach obowiązujących umów wsparcia technicznego
    • oprogramowania zainstalowanego na serwerach i stanowiskach komputerowych; identyfikujemy oprogramowanie, które ma zostać objęte usługą outsourcingową pod kątem zgodności licencyjnej
    • prowadzonych aktualnie u klienta projektów informatycznych w zakresie odbioru, weryfikacji i konfiguracji narzędzi

    CZY AUDYT INFRASTRUKTURY IT
    JEST POTRZEBNY?

    Prawidłowo przeprowadzony audyt infrastruktury IT pozwoli na zbadanie efektywności sprzętu i oprogramowania i będzie podstawą do redukcji zbędnych kosztów. Umożliwi też wykrycie, które obszary systemu informatycznego Firmy wymagają uszczelnienia, pokaże stan sprzętu i pozwoli zwiększyć jego wydajność.

    Andrzej Krasowski

    Kierownik Działu Projektów IT
    Departament Informatyki

    Andrzej Krasowski MS 365 Aplitt

    2 etap realizacji

    Konfiguracja i wdrożenie outsourcingu

    • rozbudowa zasobów serwerów fizycznych, wykreowanie serwerów wirtualnych oraz rozwój sieci (w tym Wi-Fi)
    • wdrożenie backupów (maszyny wirtualne/fizyczne)
    • wdrożenie aplikacji, systemów zgodnie z oczekiwaniami klienta
    • konfiguracja i wdrożenie AD
    • wdrożenie wirtualizacji
    • wdrożenie rozwiązań bazodanowych
    • wdrożenie narzędzi do bezpiecznej pracy zdalnej (VPN)
    wdrożenie outsourcingu aplitt

    2 etap realizacji

    Konfiguracja i wdrożenie outsourcingu

    • rozbudowa zasobów serwerów fizycznych, wykreowanie serwerów wirtualnych oraz rozwój sieci (w tym Wi-Fi)
    • wdrożenie backupów (maszyny wirtualne/fizyczne)
    • wdrożenie aplikacji, systemów zgodnie z oczekiwaniami klienta
    • konfiguracja i wdrożenie AD
    • wdrożenie wirtualizacji
    • wdrożenie rozwiązań bazodanowych
    • wdrożenie narzędzi do bezpiecznej pracy zdalnej (VPN)

    CZY OUTSOURCING
    MOŻNA REALIZOWAĆ ZDALNIE?

    Specyfikacja usług outsourcingu wymaga stałego kontaktu dostawcy z Klientem. Komunikacja zdalna była koniecznością w dobie pandemii i na zawsze już stała się elementem naszej codzienności. Narzędzia przepływu informacji i efektywnej komunikacji sprawiają, że odległość przestała być barierą dla usług informatycznych.

    Adrian Wawrzyniak

    Specjalista ds. serwisu aplikacji
    Departament Rozwoju Oprogramowania

    Adrian Wawrzyniak, Aplitt

    3 etap realizacji

    Optymalizacja

    • konfiguracji infrastruktury sieciowej
    • konfiguracji infrastruktury serwerowej
    • struktury i systemów plików
    • uprawnień
    • oprogramowania, w zakresie licencji
    • utwardzanie systemów, czyli działania i poprawy stanu zabezpieczeń

    3 etap realizacji

    Optymalizacja

    • konfiguracji infrastruktury sieciowej
    • konfiguracji infrastruktury serwerowej
    • struktury i systemów plików
    • uprawnień
    • oprogramowania, w zakresie licencji
    • utwardzanie systemów, czyli działania i poprawy stanu zabezpieczeń

    CZY WARTO KORZYSTAĆ
    Z OUTSOURCINGU W 2022 R?

    Postępująca digitalizacja na przełomie ostatnich lat przyniosła firmom wiele nowych możliwości, ale też spowodowała obniżenie poziomu bezpieczeństwa. Zabezpieczenie przed zagrożeniami, w tym atakami hakerskimi wymaga specjalistycznej wiedzy i dostępu do technologii, których brakuje, szczególnie na rynku małych i średnich firm.

    Z raportu PARP wynika, że w 2021 roku audyty bezpieczeństwa przeprowadziło zaledwie 28,4% firm, z czego tylko 23,7% firm małych.

    Łukasz Damian

    Kierownik Projektu
    Departament Informatyki

    Łukasz Damian, Aplitt

    4 etap realizacji

    Utrzymanie

    • stałe administrowanie i monitorowanie poprawności działania warstwy sprzętowej (serwery fizyczne, urządzenia sieciowe), warstwy wirtualizatora, warstwy systemu operacyjnego infrastruktury
    • obsługa backupów (maszyny wirtualne / fizyczne)
    • utrzymywanie środowiska aplikacji, w ramach którego mogą być dokonywane aktualizacje systemów w oparciu o dostarczane przez producenta pliki instalacyjne wraz z weryfikacją poprawności działania baz danych aplikacji
    • zarządzanie i administrowanie pakietem Office 365, w jego ramach zarządzanie użytkownikami, uprawnieniami, optymalizacja narzędzia z uwzględnieniem potrzeb (opcjonalnie: szkolenia z pracy zespołowej, pracy w ramach współdzielonych dokumentów, wykorzystanie dodatków)
    • administrowanie i zarządzanie uprawnieniami w Active Directory
    • pełna obsługa sieci, w tym: routerów brzegowych, VPN oraz obsługa firewalla
    • zarządzanie zgodnością licencyjną używanego oprogramowania

    4 etap realizacji

    Utrzymanie

    • stałe administrowanie i monitorowanie poprawności działania warstwy sprzętowej (serwery fizyczne, urządzenia sieciowe), warstwy wirtualizatora, warstwy systemu operacyjnego infrastruktury
    • obsługa backupów (maszyny wirtualne / fizyczne)
    • utrzymywanie środowiska aplikacji, w ramach którego mogą być dokonywane aktualizacje systemów w oparciu o dostarczane przez producenta pliki instalacyjne wraz z weryfikacją poprawności działania baz danych aplikacji
    • zarządzanie i administrowanie pakietem Office 365, w jego ramach zarządzanie użytkownikami, uprawnieniami, optymalizacja narzędzia z uwzględnieniem potrzeb (opcjonalnie: szkolenia z pracy zespołowej, pracy w ramach współdzielonych dokumentów, wykorzystanie dodatków)
    • administrowanie i zarządzanie uprawnieniami w Active Directory
    • pełna obsługa sieci, w tym: routerów brzegowych, VPN oraz obsługa firewalla
    • zarządzanie zgodnością licencyjną używanego oprogramowania

    CHCESZ SPRAWDZIĆ
    CZY NASZA USŁUGA JEST DLA CIEBIE?

    Skontaktuj się z nami. Zorganizujemy spotkanie podczas któego odpowiemy na Twoje pytania i ustalimy jaki zakres usług będzie optymalny dla Twojej firmy.

    Adam Kłodnicki

    Specjalista ds. sprzedaży
    Departament Rozwoju Biznesu

    Adam Kłodnicki outsourcing Aplitt

    Skontaktuj się z nami

    Skontaktuj
    się z nami

      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w formularzu w celu dostarczenia mi aktualności, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o., poprzez kontakt telefoniczny / sms / e-mail / komunikator.*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w formularzu w celu dostarczenia mi aktualności, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o., poprzez kontakt telefoniczny / sms / e-mail / komunikator. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
      * pole wymagane