Microsoft 365 - Szkolenia
Microsoft 365 - Szkolenia
Szkolenia w zakresie Microsoft
SharePoint, Onedrive, Teams i Outlook
Szkolenia w zakresie Microsoft
SharePoint, Onedrive, Teams i Outlook
Zwiększenie efektywności pracy zespołowej
Praktyczne umiejętności zarządzania dokumentacją i współpracą w chmurze
Tworzenie i konfigurowanie witryn oraz usprawnienia obiegów dokumentów
Kompetencje w komunikacji online i organizacji spotkań
Zwiększenie efektywności pracy zespołowej
Praktyczne umiejętności zarządzania dokumentacją i współpracą w chmurze
Tworzenie i konfigurowanie witryn oraz usprawnienia obiegów dokumentów
Kompetencje w komunikacji online i organizacji spotkań
Dlaczego warto skorzystać ze szkoleń?
Dlaczego warto skorzystać ze szkoleń?
Szkolenia Microsoft 365
Sprawdź film, aby dowiedzieć się więcej!
Sprawdź film, aby dowiedzieć się więcej!
Jaki problem rozwiążesz dzięki szkoleniom?
Jaki problem rozwiążesz dzięki szkoleniom?
Niska efektywność współpracy zespołowej
Problemy z zarządzaniem dokumentacją i dostępami
Brak optymalizacji procesów pracy
Trudności z organizacją spotkań i komunikacją w zespole
Niewykorzystany potencjał narzędzi Microsoft 365
Brak standaryzacji i jednolitych procedur
Masz pytanie?
Porozmawiajmy!
Masz pytanie?
Porozmawiajmy!
Jeżeli masz pytania dotyczące naszej oferty
szkoleń, wypełnij formularz kontaktowy, aby
porozmawiać z naszym ekspertem.
Opiekun Kontraktu
Opiekun Kontraktu
Szkolenie 1:
„Microsoft SharePoint i OneDrive – Intranet, witryny zespołowe, udostępnianie i zarządzanie zawartością, obieg dokumentów”
Adresaci szkolenia:
Szkolenie kierowane jest do osób korzystających z pakietu Microsoft 365 w stopniu podstawowym oraz średnio zaawansowanym, które chcą rozwijać swoje kompetencje i umiejętności w zakresie posługiwania się platformą SharePoint, budowania witryn i ich konfigurowania.
Nabyte umiejętności:
Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili: tworzyć i konfigurować witryny zespołowe i komunikacyjne, dodawać oraz wspólnie korzystać z zawartości witryn oraz nimi zarządzać, udostępniać dokumenty, tworzyć podstawowe obiegi w ramach dokumentacji na SharePoint.
Informacje organizacyjne:
Tryb szkolenia: szkolenie stacjonarne / online (zgodnie z preferencjami klienta)
Termin: zgodnie z preferencjami klienta
Godziny szkolenia: 8:00 – 15:00 albo 9:00 – 16:00, w zależności od dyspozycyjności trenera
Liczba uczestników: min. 5, max 15
Typ szkolenia: szkolenie autorskie
Forma szkolenia: szkolenie zamknięte
Poziom szkolenia: 6/10
Dyplom uczestnictwa: na zakończenie szkolenia każdy uczestnik otrzyma dyplom potwierdzający udział w szkoleniu
Metoda szkolenia: szkolenie oparte jest o metodę dostosowaną do nauki osób dorosłych, która składa się z elementów warsztatowych i teoretycznych; wykorzystuje komponenty cyklu Kolba, podczas szkolenia omówione zostaną praktyczne scenariusze zastosowania omawianych funkcjonalności
Miejsce szkolenia:
Szkolenie u klienta: klient zobowiązuje się do zapewnienia sali szkoleniowej oraz komputerów z pakietem Microsoft 365 dla wszystkich uczestników. Jeżeli szkolenie będzie odbywać się w odległości większej niż 80 km od Gdańska, do kosztów szkolenia doliczony zostanie koszt dojazdu oraz 1 noclegu dla prowadzącego.
Szkolenie w siedzibie Aplitt: Aplit zapewnia salę szkoleniową, miejsca parkingowe dla uczestników, lunch oraz kawę i herbatę. Siedziba Aplitt zlokalizowana jest przy ul. Arkońskiej 11 z dogodnym dojazdem PKP, SKM oraz ZTM. Każdy uczestnik zobowiązany jest do posiadania komputera z pakietem Microsoft 365. Sala szkoleniowa wyposażona jest w klimatyzację, dostęp do Internetu, flipchart oraz telewizor.
Szkolenie online: Każdy uczestnik zobowiązany jest do posiadania komputera z pakietem Microsoft 365.
Cena szkolenia:
Cena: 1 200 pln netto / osoba / online
Cena: 1 350 pln netto / osoba / stacjonarnie
Program szkolenia:
Wprowadzenie do usługi Microsoft 365 i chmury:
Prezentacja SharePoint i OneDrive oraz różnic między nimi,
Korzyści z wykorzystania SharePoint i OneDrive do pracy.
Tworzenie witryn w Sharepoint:
Zastosowanie App Bar,
Tworzenie witryn zespołowych i komunikacyjnych – podstawy wiedzy, w tym wykorzystanie SharePoint jako platformy intranetowej,
Integracja z Microsoft Teams,
Konfigurowanie witryn zespołowych i komunikacyjnych (Dostępy, Uprawnienia),
Personalizacja wyglądu i funkcjonalności witryn (Webparty),
Praktyczne zastosowanie tworzenia i konfiguracji witryn zespołowych i komunikacyjnych,
Dodawanie zawartości do bloków/sekcji witryn,
Wspólne korzystanie z zawartości witryn.
Biblioteki i listy:
Udostępnianie i zarządzanie zawartością:
Omówienie sposobów udostępniania plików i folderów (Dostępy, Uprawnienia),
Wspólna praca nad dokumentami,
Praktyczne zastosowanie udostępniania plików,
Organizacja i zarządzanie plikami.
Podstawowe automatyzacje za pomocą PowerAutomate:
Konfiguracja i tworzenie prostych obiegów pracy w SharePoint,
Automatyzacja procesów w ramach witryn zespołowych,
Analiza i korekcja działania utworzonych obiegów dokumentów.
Pytania i odpowiedzi – forum pytań dla uczestników szkolenia.
Szkolenie 2:
„Komunikacja i współpraca w chmurze – Microsoft Teams, Outlook i Sharepoint”
Adresaci szkolenia:
Szkolenie kierowane jest do osób korzystających z pakietu Microsoft 365 w stopniu podstawowym oraz średnio zaawansowanym, które chcą rozwijać swoje kompetencje i umiejętności posługiwania się Microsoft Teams, Outlook i SharePoint.
Nabyte umiejętności:
Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili: korzystać z różnych funkcjonalności i dodatków Teams i Outlook, tworzyć kanały, zespoły i czaty na Teams, organizować spotkania, zarządzać plikami, folderami i witrynami Sharepoint, nadawać dostępy i uprawnienia do plików, folderów i witryn.
Informacje organizacyjne:
Tryb szkolenia: szkolenie stacjonarne / online (zgodnie z preferencjami klienta)
Termin: zgodnie z preferencjami klienta
Godziny szkolenia: 8:00 – 15:00 albo 9:00 – 16:00, w zależności od dyspozycyjności trenera
Liczba uczestników: min. 5, max 15
Typ szkolenia: szkolenie autorskie
Forma szkolenia: szkolenie zamknięte
Poziom szkolenia: 6/10
Dyplom uczestnictwa: na zakończenie szkolenia każdy uczestnik otrzyma dyplom potwierdzający udział w szkoleniu
Metoda szkolenia: szkolenie oparte jest o metodę dostosowaną do nauki osób dorosłych, która składa się z elementów warsztatowych i teoretycznych; wykorzystuje komponenty cyklu Kolba, podczas szkolenia omówione zostaną praktyczne scenariusze zastosowania omawianych funkcjonalności
Miejsce szkolenia:
Szkolenie u klienta: klient zobowiązuje się do zapewnienia sali szkoleniowej oraz komputerów z pakietem Microsoft 365 dla wszystkich uczestników. Jeżeli szkolenie będzie odbywać się w odległości większej niż 80 km od Gdańska, do kosztów szkolenia doliczony zostanie koszt dojazdu oraz 1 noclegu dla prowadzącego.
Szkolenie w siedzibie Aplitt: Aplit zapewnia salę szkoleniową, miejsca parkingowe dla uczestników, lunch oraz kawę i herbatę. Siedziba Aplitt zlokalizowana jest przy ul. Arkońskiej 11 z dogodnym dojazdem PKP, SKM oraz ZTM. Każdy uczestnik zobowiązany jest do posiadania komputera z pakietem Microsoft 365. Sala szkoleniowa wyposażona jest w klimatyzację, dostęp do Internetu, flipchart oraz telewizor.
Szkolenie online: Każdy uczestnik zobowiązany jest do posiadania komputera z pakietem Microsoft 365.
Cena szkolenia:
Cena: 1 200 pln netto / osoba / online
Cena: 1 350 pln netto / osoba / stacjonarnie
Program szkolenia:
Wprowadzenie do koncepcji usług chmurowych:
Definicja chmury,
Zalety i wady korzystania z technologii chmurowej.
Podstawy współpracy w chmurze M365:
Przegląd platformy chmurowej Microsoft 365,
Tworzenie i organizacja folderów,
Kontrola dostępu i zabezpieczenia plików,
Synchronizacja danych między urządzeniami.
Podstawy komunikacji w chmurze:
Główne narzędzia do komunikacji i współpracy w chmurze (Microsoft Teams, Outlook, Yammer, Sharepoint),
Zalety, wyzwania i możliwości komunikacji w chmurze.
Microsoft Teams:
Komunikacja 1:1,
Tworzenie zespołów i kanałów,
Organizacja przestrzeni pracy w zespołach,
Wykorzystanie narzędzi do wideokonferencji,
Organizacja efektywnych spotkań online,
Omówienie najlepszych praktyk w komunikacji,
Integracja z innymi narzędziami chmurowymi (Word, Excel, Outlook).
Udostępnianie i współdzielenie plików w chmurze.
Udostępnienia indywidualne (Narzędzia do współdzielenia plików, Ustawienia dostępu i uprawnień).
Udostępnianie plików zespołowo: (Praca zespołowa w chmurze, Współpraca nad dokumentami online, Śledzenie zmian i wersji plików).
Integracja komunikacji z zarządzaniem dokumentacją.
Monitorowanie i usuwanie dostępów do plików.
Pytania i odpowiedzi – forum pytań dla uczestników szkolenia.