Dlaczego warto skorzystać ze szkoleń?

Dlaczego warto skorzystać ze szkoleń?

Szkolenia Microsoft 365

Szkolenia z Microsoft SharePoint, OneDrive, Teams i Outlook oferują nieocenioną wartość dla osób, które chcą w pełni wykorzystać możliwości pakietu Microsoft 365 w swojej pracy.
Czytaj więcej
Dodatkowo, szkolenia prowadzone przez doświadczonych trenerów gwarantują, że nauka odbywa się w sposób efektywny, z naciskiem na praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy. Skorzystanie z tych szkoleń to inwestycja w rozwój, która przyniesie wymierne korzyści zarówno indywidualnie, jak i dla całej organizacji.

Sprawdź film, aby dowiedzieć się więcej!

Sprawdź film, aby dowiedzieć się więcej!

Jaki problem rozwiążesz dzięki szkoleniom?

Jaki problem rozwiążesz dzięki szkoleniom?


Niska efektywność współpracy zespołowej

Problemy z zarządzaniem dokumentacją i dostępami

Brak optymalizacji procesów pracy

Trudności z organizacją spotkań i komunikacją w zespole

Niewykorzystany potencjał narzędzi Microsoft 365

Brak standaryzacji i jednolitych procedur

Masz pytanie?
Porozmawiajmy!

Masz pytanie?
Porozmawiajmy!

Jeżeli masz pytania dotyczące naszej oferty
szkoleń, wypełnij formularz kontaktowy, aby
porozmawiać z naszym ekspertem.

Oliwia Stępień
Opiekun Kontraktu
Oliwia Stępień
Opiekun Kontraktu
Zdjęcie Oliwii

Szkolenie 1:

„Microsoft SharePoint i OneDrive – Intranet, witryny zespołowe, udostępnianie i zarządzanie zawartością, obieg dokumentów”

Adresaci szkolenia:

Szkolenie kierowane jest do osób korzystających z pakietu Microsoft 365 w stopniu podstawowym oraz średnio zaawansowanym, które chcą rozwijać swoje kompetencje i umiejętności w zakresie posługiwania się platformą SharePoint, budowania witryn i ich konfigurowania.

Nabyte umiejętności:

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili: tworzyć i konfigurować witryny zespołowe i komunikacyjne, dodawać oraz wspólnie korzystać z zawartości witryn oraz nimi zarządzać, udostępniać dokumenty, tworzyć podstawowe obiegi w ramach dokumentacji na SharePoint.

Informacje organizacyjne:

Tryb szkolenia: szkolenie stacjonarne / online (zgodnie z preferencjami klienta)

Termin: zgodnie z preferencjami klienta

Godziny szkolenia: 8:00 – 15:00 albo 9:00 – 16:00, w zależności od dyspozycyjności trenera

Liczba uczestników: min. 5, max 15

Typ szkolenia: szkolenie autorskie

Forma szkolenia: szkolenie zamknięte

Poziom szkolenia: 6/10

Dyplom uczestnictwa: na zakończenie szkolenia każdy uczestnik otrzyma dyplom potwierdzający udział w szkoleniu

Metoda szkolenia: szkolenie oparte jest o metodę dostosowaną do nauki osób dorosłych, która składa się z elementów warsztatowych i teoretycznych; wykorzystuje komponenty cyklu Kolba, podczas szkolenia omówione zostaną praktyczne scenariusze zastosowania omawianych funkcjonalności

Miejsce szkolenia:

Szkolenie u klienta: klient zobowiązuje się do zapewnienia sali szkoleniowej oraz komputerów z pakietem Microsoft 365 dla wszystkich uczestników. Jeżeli szkolenie będzie odbywać się w odległości większej niż 80 km od Gdańska, do kosztów szkolenia doliczony zostanie koszt dojazdu oraz 1 noclegu dla prowadzącego.

Szkolenie w siedzibie Aplitt: Aplit zapewnia salę szkoleniową, miejsca parkingowe dla uczestników, lunch oraz kawę i herbatę. Siedziba Aplitt zlokalizowana jest przy ul. Arkońskiej 11 z dogodnym dojazdem PKP, SKM oraz ZTM. Każdy uczestnik zobowiązany jest do posiadania komputera z pakietem Microsoft 365. Sala szkoleniowa wyposażona jest w klimatyzację, dostęp do Internetu, flipchart oraz telewizor.

Szkolenie online: Każdy uczestnik zobowiązany jest do posiadania komputera z pakietem Microsoft 365.

Cena szkolenia:

Cena: 1 200 pln netto / osoba / online
Cena: 1 350 pln netto / osoba / stacjonarnie

Program szkolenia:

Wprowadzenie do usługi Microsoft 365 i chmury:

Prezentacja SharePoint i OneDrive oraz różnic między nimi,
Korzyści z wykorzystania SharePoint i OneDrive do pracy.

Tworzenie witryn w Sharepoint:

Zastosowanie App Bar,
Tworzenie witryn zespołowych i komunikacyjnych – podstawy wiedzy, w tym wykorzystanie SharePoint jako platformy intranetowej,
Integracja z Microsoft Teams,
Konfigurowanie witryn zespołowych i komunikacyjnych (Dostępy, Uprawnienia),
Personalizacja wyglądu i funkcjonalności witryn (Webparty),
Praktyczne zastosowanie tworzenia i konfiguracji witryn zespołowych i komunikacyjnych,
Dodawanie zawartości do bloków/sekcji witryn,
Wspólne korzystanie z zawartości witryn.

Biblioteki i listy:

Udostępnianie i zarządzanie zawartością:
Omówienie sposobów udostępniania plików i folderów (Dostępy, Uprawnienia),
Wspólna praca nad dokumentami,
Praktyczne zastosowanie udostępniania plików,
Organizacja i zarządzanie plikami.

Podstawowe automatyzacje za pomocą PowerAutomate:

Konfiguracja i tworzenie prostych obiegów pracy w SharePoint,
Automatyzacja procesów w ramach witryn zespołowych,
Analiza i korekcja działania utworzonych obiegów dokumentów.

Pytania i odpowiedzi – forum pytań dla uczestników szkolenia.

 

 

 

Szkolenie 2:

„Komunikacja i współpraca w chmurze – Microsoft Teams, Outlook i Sharepoint”

Adresaci szkolenia:

Szkolenie kierowane jest do osób korzystających z pakietu Microsoft 365 w stopniu podstawowym oraz średnio zaawansowanym, które chcą rozwijać swoje kompetencje i umiejętności posługiwania się Microsoft Teams, Outlook i SharePoint.

Nabyte umiejętności:

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili: korzystać z różnych funkcjonalności i dodatków Teams i Outlook, tworzyć kanały, zespoły i czaty na Teams, organizować spotkania, zarządzać plikami, folderami i witrynami Sharepoint, nadawać dostępy i uprawnienia do plików, folderów i witryn.

Informacje organizacyjne:

Tryb szkolenia: szkolenie stacjonarne / online (zgodnie z preferencjami klienta)

Termin: zgodnie z preferencjami klienta

Godziny szkolenia: 8:00 – 15:00 albo 9:00 – 16:00, w zależności od dyspozycyjności trenera

Liczba uczestników: min. 5, max 15

Typ szkolenia: szkolenie autorskie

Forma szkolenia: szkolenie zamknięte

Poziom szkolenia: 6/10

Dyplom uczestnictwa: na zakończenie szkolenia każdy uczestnik otrzyma dyplom potwierdzający udział w szkoleniu

Metoda szkolenia: szkolenie oparte jest o metodę dostosowaną do nauki osób dorosłych, która składa się z elementów warsztatowych i teoretycznych; wykorzystuje komponenty cyklu Kolba, podczas szkolenia omówione zostaną praktyczne scenariusze zastosowania omawianych funkcjonalności

Miejsce szkolenia:

Szkolenie u klienta: klient zobowiązuje się do zapewnienia sali szkoleniowej oraz komputerów z pakietem Microsoft 365 dla wszystkich uczestników. Jeżeli szkolenie będzie odbywać się w odległości większej niż 80 km od Gdańska, do kosztów szkolenia doliczony zostanie koszt dojazdu oraz 1 noclegu dla prowadzącego.

Szkolenie w siedzibie Aplitt: Aplit zapewnia salę szkoleniową, miejsca parkingowe dla uczestników, lunch oraz kawę i herbatę. Siedziba Aplitt zlokalizowana jest przy ul. Arkońskiej 11 z dogodnym dojazdem PKP, SKM oraz ZTM. Każdy uczestnik zobowiązany jest do posiadania komputera z pakietem Microsoft 365. Sala szkoleniowa wyposażona jest w klimatyzację, dostęp do Internetu, flipchart oraz telewizor.

Szkolenie online: Każdy uczestnik zobowiązany jest do posiadania komputera z pakietem Microsoft 365.

Cena szkolenia:

Cena: 1 200 pln netto / osoba / online
Cena: 1 350 pln netto / osoba / stacjonarnie

Program szkolenia:

Wprowadzenie do koncepcji usług chmurowych:

Definicja chmury,
Zalety i wady korzystania z technologii chmurowej.

Podstawy współpracy w chmurze M365:

Przegląd platformy chmurowej Microsoft 365,
Tworzenie i organizacja folderów,
Kontrola dostępu i zabezpieczenia plików,
Synchronizacja danych między urządzeniami.

Podstawy komunikacji w chmurze:

Główne narzędzia do komunikacji i współpracy w chmurze (Microsoft Teams, Outlook, Yammer, Sharepoint),
Zalety, wyzwania i możliwości komunikacji w chmurze.

Microsoft Teams:

Komunikacja 1:1,
Tworzenie zespołów i kanałów,
Organizacja przestrzeni pracy w zespołach,
Wykorzystanie narzędzi do wideokonferencji,
Organizacja efektywnych spotkań online,
Omówienie najlepszych praktyk w komunikacji,
Integracja z innymi narzędziami chmurowymi (Word, Excel, Outlook).

Udostępnianie i współdzielenie plików w chmurze.

Udostępnienia indywidualne (Narzędzia do współdzielenia plików, Ustawienia dostępu i uprawnień).
Udostępnianie plików zespołowo: (Praca zespołowa w chmurze, Współpraca nad dokumentami online, Śledzenie zmian i wersji plików).
Integracja komunikacji z zarządzaniem dokumentacją.

Monitorowanie i usuwanie dostępów do plików.

Pytania i odpowiedzi – forum pytań dla uczestników szkolenia.

Porozmawiaj z nami!

      Zaznacz wszystkie wymagane.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Aplitt sp. z o.o. moich danych osobowych wskazanych w formularzu kontaktowym w celu otrzymywania informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o.. Więcej informacji w Polityce Prywatności.* Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Aplitt sp. z o.o. moich danych osobowych wskazanych w formularzu kontaktowym w celu otrzymywania informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o.. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
    Wyrażam zgodę na kontakt za pomocą wyżej wymienionych kanałów komunikacji w celu przedstawienia mi informacji handlowych lub w celu marketingu bezpośredniego Aplitt sp. z o.o..* Wyrażam zgodę na kontakt za pomocą wyżej wymienionych kanałów komunikacji w celu przedstawienia mi informacji handlowych lub w celu marketingu bezpośredniego Aplitt sp. z o.o..
    Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.
    Summary
    Publisher Name
    Aplitt Sp. z o.o.
    Publisher Logo