Asystent ds. Obsługi Klienta
O pracodawcy
Witamy w Aplitt – HUMAN FACE OF IT
W świecie usług informatycznych dla firm
Na wiele sposobów czynimy życie łatwiejszym!
Jesteśmy trójmiejską firmą informatyczną i działamy na polskim rynku od 1995 r. Tworzymy i utrzymujemy kompleksowe systemy informatyczne dla banków i instytucji finansowych oraz dostarczamy rozwiązania zwiększające efektywność i automatyzację dużych i średnich przedsiębiorstw. Zgodnie z maksymą HUMAN FACE OF IT tworzymy rozwiązania dla ludzi i przez ludzi. Jesteśmy organizacją oferującą stabilne zatrudnienie i szansę na rozwój. Testujemy nowe rozwiązania, które zmieniają rzeczywistość i pozwalają specjalistom poszerzać umiejętności i kompetencje niezbędne w branży IT.
W swoich strukturach posiadamy prężnie działające Call Center, do którego aktualnie poszukujemy chętnych do pracy. Dołącz do nas! :)
W trakcie pracy będziesz:
- dbać o najwyższą jakość obsługi klienta drogą telefoniczną i elektroniczną, utrzymując wysoki standard obsługi,
- przedstawiać ofertę produktową instytucji finansowych,
- obsługiwać profesjonalne aplikacje do obsługi Klientów naszego Kontrahenta.
Poszukujemy Ciebie, jeżeli:
- posiadasz wykształcenie minimum średnie,
- jesteś osobą komunikatywną, z pozytywnym nastawieniem do ludzi :)
- masz miły głos i nienaganną dykcję,
- szybko przyswajasz wiedzę, dodatkowo odnajdujesz się w pracy zespołowej,
- chcesz podnosić swoje kwalifikacje,
- Twoim dodatkowym atutem będzie znajomość pakietu MS Office.
Czeka na Ciebie:
- atmosfera wsparcia oraz szkolenia wdrożeniowe,
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia z możliwości przejścia na umowę o pracę,
- wsparcie kolegów i koleżanek z długoletnim stażem - zarówno podczas szkolenia, jak i codziennej pracy :)
- możliwość wypracowania dodatkowej premii w oparciu o osiągane wyniki pracy,
- stabilne zatrudnienie przy jednoczesnym możliwym elastycznym czasie pracy,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych (szkolenia wewnętrzne),
- dla najlepszych: możliwości rozwoju kariery w strukturach firmy.