Asystent ds. Obsługi Klienta

Lokalizacja: Biała Podlaska Dodano: 2025-05-22

O pracodawcy

Witamy w Aplitt – HUMAN FACE OF IT

W świecie usług informatycznych dla firm. Na wiele sposobów czynimy życie łatwiejszym.

Jesteśmy trójmiejską firmą informatyczną i działamy na polskim rynku od 29 lat. Tworzymy i utrzymujemy kompleksowe systemy informatyczne dla banków i instytucji finansowych oraz dostarczamy rozwiązania zwiększające efektywność i automatyzację dużych i średnich przedsiębiorstw. Zgodnie z maksymą HUMAN FACE OF IT tworzymy rozwiązania dla ludzi i przez ludzi. Jesteśmy organizacją oferującą stabilne zatrudnienie i szansę na rozwój. Testujemy nowe rozwiązania, które zmieniają rzeczywistość i pozwalają specjalistom poszerzać umiejętności i kompetencje niezbędne w branży IT.

Lubisz rozmawiać z ludźmi i nie boisz się słuchawek? 📞
Szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu jako Asystent/ka ds. obsługi klienta. Jeśli masz pozytywne nastawienie, dobrze czujesz się w rozmowach telefonicznych i chcesz zdobywać doświadczenie w pracy z klientem – zapraszamy!

Nie musisz mieć lat doświadczenia – ważniejsza jest chęć do nauki, cierpliwość i fajne podejście do ludzi. Reszty Cię nauczymy!

W trakcie pracy będziesz:

  • dbać o najwyższą jakość obsługi klienta drogą telefoniczną i elektroniczną, utrzymując wysoki standard obsługi,  
  • przedstawiać ofertę produktową instytucji finansowych,  
  • obsługiwać profesjonalne aplikacje do obsługi Klientów naszego Kontrahenta. 

Poszukujemy Ciebie, jeżeli:

  • posiadasz wykształcenie minimum średnie,  
  • jesteś osobą komunikatywną, z pozytywnym nastawieniem do ludzi :)   
  • masz miły głos i nienaganną dykcję, 
  • szybko przyswajasz wiedzę, dodatkowo odnajdujesz się w pracy zespołowej, 
  • chcesz podnosić swoje kwalifikacje,   
  • Twoim dodatkowym atutem będzie znajomość pakietu MS Office.  

Czeka na Ciebie:

  • atmosfera wsparcia oraz szkolenia wdrożeniowe,
  • wsparcie kolegów i koleżanek z długoletnim stażem - zarówno podczas szkolenia, jak i codziennej pracy :)
  • możliwość wypracowania dodatkowej premii w oparciu o osiągane wyniki pracy,
  • stabilne zatrudnienie przy jednoczesnym możliwym elastycznym czasie pracy,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych (szkolenia wewnętrzne),
  • dla najlepszych: możliwości rozwoju kariery w strukturach firmy.