Asystent ds. Obsługi Klienta
O pracodawcy
Witamy w Aplitt – HUMAN FACE OF IT
W świecie usług informatycznych dla firm. Na wiele sposobów czynimy życie łatwiejszym.
Jesteśmy trójmiejską firmą informatyczną i działamy na polskim rynku od 29 lat. Tworzymy i utrzymujemy kompleksowe systemy informatyczne dla banków i instytucji finansowych oraz dostarczamy rozwiązania zwiększające efektywność i automatyzację dużych i średnich przedsiębiorstw. Zgodnie z maksymą HUMAN FACE OF IT tworzymy rozwiązania dla ludzi i przez ludzi. Jesteśmy organizacją oferującą stabilne zatrudnienie i szansę na rozwój. Testujemy nowe rozwiązania, które zmieniają rzeczywistość i pozwalają specjalistom poszerzać umiejętności i kompetencje niezbędne w branży IT.
Lubisz rozmawiać z ludźmi i nie boisz się słuchawek? 📞
Szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu jako Asystent/ka ds. obsługi klienta. Jeśli masz pozytywne nastawienie, dobrze czujesz się w rozmowach telefonicznych i chcesz zdobywać doświadczenie w pracy z klientem – zapraszamy!
Nie musisz mieć lat doświadczenia – ważniejsza jest chęć do nauki, cierpliwość i fajne podejście do ludzi. Reszty Cię nauczymy!
W trakcie pracy będziesz:
- dbać o najwyższą jakość obsługi klienta drogą telefoniczną i elektroniczną, utrzymując wysoki standard obsługi,
- przedstawiać ofertę produktową instytucji finansowych,
- obsługiwać profesjonalne aplikacje do obsługi Klientów naszego Kontrahenta.
Poszukujemy Ciebie, jeżeli:
- posiadasz wykształcenie minimum średnie,
- jesteś osobą komunikatywną, z pozytywnym nastawieniem do ludzi :)
- masz miły głos i nienaganną dykcję,
- szybko przyswajasz wiedzę, dodatkowo odnajdujesz się w pracy zespołowej,
- chcesz podnosić swoje kwalifikacje,
- Twoim dodatkowym atutem będzie znajomość pakietu MS Office.
Czeka na Ciebie:
- atmosfera wsparcia oraz szkolenia wdrożeniowe,
- wsparcie kolegów i koleżanek z długoletnim stażem - zarówno podczas szkolenia, jak i codziennej pracy :)
- możliwość wypracowania dodatkowej premii w oparciu o osiągane wyniki pracy,
- stabilne zatrudnienie przy jednoczesnym możliwym elastycznym czasie pracy,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych (szkolenia wewnętrzne),
- dla najlepszych: możliwości rozwoju kariery w strukturach firmy.