TWÓJ ZEWNĘTRZNY DZIAŁ CALL CENTER.
OBSŁUGA KLIENTÓW, TELEMARKETING, ANKIETOWANIE, OBSŁUGA LEADÓW.
Porozmawiajmy o Call Center
dla Twojej firmy
Zaufali nam m.in.:
Korzyści
Zapewniasz
ciągłe wsparcie
Twoim klientom
Usprawniasz pracę
swoim pracownikom
Redukujesz koszty
związane z zarządzaniem
dodatkowym personelem
Szybciej i sprawniej
reagujesz na potrzeby
swoich klientów
Dostarczasz
Twoim klientom
spersonalizowaną obsługę
Zyskujesz wysoki
poziom zadowolenia
z jakości obsługi
Referencje naszych Klientów
Call Center do wynajęcia
Klienci muszą wiedzieć, że są dla Ciebie ważni,
właśnie dlatego warto zapewnić im kompleksową obsługę
dzięki dedykowanemu Call Center
W Aplitt wspieramy rozwój naszych partnerów biznesowych poprzez nowoczesne usługi outsourcingu Call Center. Bierzemy na siebie ciężar zarządzania zespołem – kompleksowo zajmiemy się rekrutacją, szkoleniami i nadzorem nad pracą konsultantów, abyś Ty miał czas na najważniejsze – rozwój biznesu.
Zawsze pozostajemy profesjonalni i empatyczni. Pracujemy w godzinach, które są wygodne dla klientów, np. wieczornych. Wykazujemy wsparcie w nerwowych sytuacjach.
Robimy to i jeszcze więcej, aby pomóc Twojej firmie rozwijać się.
Infolinia
Ankietowanie
Telemarketing
Obsługa leadów
Wsparcie bankowości
elektronicznej
Telefoniczny
tajemniczy klient
Infolinia
Ankietowanie
Telemarketing
Obsługa leadów
Wsparcie bankowości
elektronicznej
Telefoniczny
tajemniczy klient
Call Center do wynajęcia
Klienci muszą wiedzieć, że są dla Ciebie ważni,
właśnie dlatego warto zapewnić im kompleksową obsługę
dzięki dedykowanemu Call Center
W Aplitt wspieramy rozwój naszych partnerów biznesowych poprzez nowoczesne usługi outsourcingu Call Center. Bierzemy na siebie ciężar zarządzania zespołem – kompleksowo zajmiemy się rekrutacją, szkoleniami i nadzorem nad pracą konsultantów, abyś Ty miał czas na najważniejsze – rozwój biznesu.
Zawsze pozostajemy profesjonalni i empatyczni. Pracujemy w godzinach, które są wygodne dla klientów, np. wieczornych. Wykazujemy wsparcie w nerwowych sytuacjach.
Robimy to i jeszcze więcej, aby pomóc Twojej firmie rozwijać się.
Call Center dla branży medycznej
Tracisz pacjentów z powodu nieodebranych połączeń?
Cierpisz na brak wystarczającej liczby pracowników rejestracji medycznej?
Masz trudności z zapewnieniem wysokiej jakości obsługi Twoich pacjentów?
Medyczne Call Center to profesjonalna obsługa pacjentów, działająca jako zdalny rejestrator medyczny o tak samo wysokich kompetencjach jak personel na miejscu.
Pierwszy kontakt pacjenta z placówką decyduje o jego powrocie, dlatego tak ważne jest szybkie odbieranie połączeń oraz natychmiastowa obsługa pacjenta,
w tym umawianie, odwoływanie oraz przekładanie terminów wizyt.
Zatroszcz się o pacjentów już od pierwszego kontaktu dzięki Medycznemu Call Center od Aplitt!
Zarządzanie wizytami
medycznymi
Infolinia
medyczna
Badanie satysfakcji
pacjentów
Obsługa
reklamacji
Zarządzanie wizytami
medycznymi
Infolinia
medyczna
Badanie satysfakcji
pacjentów
Obsługa
reklamacji
Call Center dla branży medycznej
Tracisz pacjentów z powodu nieodebranych połączeń?
Cierpisz na brak wystarczającej liczby pracowników rejestracji medycznej?
Masz trudności z zapewnieniem wysokiej jakości obsługi Twoich pacjentów?
Medyczne Call Center to profesjonalna obsługa pacjentów, działająca jako zdalny rejestrator medyczny o tak samo wysokich kompetencjach jak personel na miejscu.
Pierwszy kontakt pacjenta z placówką decyduje o jego powrocie, dlatego tak ważne jest szybkie odbieranie połączeń oraz natychmiastowa obsługa pacjenta,
w tym umawianie, odwoływanie oraz przekładanie terminów wizyt.
Zatroszcz się o pacjentów już od pierwszego kontaktu dzięki Medycznemu Call Center od Aplitt!
Call Center dla branży finansowej
Nie radzisz sobie z niespodziewanym wzrostem połączeń przychodzących?
Twoi klienci zbyt długo czekają na połączenie?
A twoi pracownicy są przeciążeni obsługą połączeń?
Kluczem do zapewnienia bezpieczeństwa i wygody w bankowości jest Call Center, które zapewnia szybką i wygodną obsługę konsumentów przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa danych.
Wprowadzenie zewnętrznego Call Center daje gwarancję wsparcia nie tylko w standardowych godzinach pracy, lecz także poza godzinami otwarcia placówki.
Skuteczna komunikacja z klientem oraz oszczędność ich czasu są kluczowe dla utrzymania satysfakcji i lojalności klientów.
Call Center dla branży finansowej
Nie radzisz sobie z niespodziewanym wzrostem połączeń przychodzących?
Twoi klienci zbyt długo czekają na połączenie?
A twoi pracownicy są przeciążeni obsługą połączeń?
Kluczem do zapewnienia bezpieczeństwa i wygody w bankowości jest Call Center, które zapewnia szybką i wygodną obsługę konsumentów przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa danych.
Wprowadzenie zewnętrznego Call Center daje gwarancję wsparcia nie tylko w standardowych godzinach pracy, lecz także poza godzinami otwarcia placówki.
Skuteczna komunikacja z klientem oraz oszczędność ich czasu są kluczowe dla utrzymania satysfakcji i lojalności klientów.
Infolinia
Obsługa leadów
Wsparcie bankowości
elektronicznej
Telemarketing
Infolinia
Obsługa leadów
Wsparcie bankowości
elektronicznej
Telemarketing
Dzięki naszemu CALL CENTER możesz rozwinąć swoją firmę,
ale to nie jedyne rozwiązanie jakie możemy zaproponować.
Aplitt wspólnie ze swoim partnerem AMA Institute oferuje rozwiązania z zakresu Transformacji Cyfrowej przedsiębiorstw.
Dzięki połączeniu cyfryzacji procesów i narzędzi sztucznej inteligencji możesz poprawić efektywność, podejmować skuteczniejsze decyzje biznesowe i uszczelnić finanse.
Skontaktuj się z nami i sprawdź, co jeszcze możesz zyskać dzięki Transformacji Cyfrowej!
KATARZYNA DŁUGOSZ-DYŁA
OPIEKUN KLIENTA