CALL CENTER OD APLITT

TWÓJ ZEWNĘTRZNY DZIAŁ CALL CENTER.
OBSŁUGA KLIENTÓW, TELEMARKETING, ANKIETOWANIE, OBSŁUGA LEADÓW.

Klienci muszą wiedzieć, że są dla Ciebie ważni, dlatego wesprzyj się partnerem, który zadba o każdy aspekt kontaktu z klientem, pozwalając Ci skupić się na rozwoju biznesu.

Porozmawiajmy o Call Center
dla Twojej firmy










      Zaznacz wszystkie wymagane.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Aplitt sp. z o.o. moich danych osobowych wskazanych w formularzu kontaktowym w celu otrzymywania informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o.. Więcej informacji w Polityce Prywatności. *   Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Aplitt sp. z o.o. moich danych osobowych wskazanych w formularzu kontaktowym w celu otrzymywania informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o.. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
    Wyrażam zgodę na kontakt za pomocą wyżej wymienionych kanałów komunikacji w celu przedstawienia mi informacji handlowych lub w celu marketingu bezpośredniego Aplitt sp. z o.o.. *   Wyrażam zgodę na kontakt za pomocą wyżej wymienionych kanałów komunikacji w celu przedstawienia mi informacji handlowych lub w celu marketingu bezpośredniego Aplitt sp. z o.o..
    Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

    MARTA BRODALSKA
    DYREKTOR DEPARTAMENTU CALL CENTER

    Zaufali nam m.in.:

    Korzyści

    Aplitt Call Center Telemarketing i Sprzedaż

    Zapewniasz
    ciągłe wsparcie
    Twoim klientom

    Aplitt Call Center Telemarketing i Sprzedaż

    Usprawniasz pracę
    swoim pracownikom

    Aplitt Call Center Telemarketing i Sprzedaż

    Redukujesz koszty
    związane z zarządzaniem
    dodatkowym personelem

    Aplitt Call Center Telemarketing i Sprzedaż

    Szybciej i sprawniej
    reagujesz na potrzeby
    swoich klientów

    Aplitt Call Center Telemarketing i Sprzedaż

    Dostarczasz
    Twoim klientom
    spersonalizowaną obsługę

    Aplitt Call Center Telemarketing i Sprzedaż

    Zyskujesz wysoki
    poziom zadowolenia
    z jakości obsługi

    Referencje naszych Klientów

    Call Center do wynajęcia

    Klienci muszą wiedzieć, że są dla Ciebie ważni,
    właśnie dlatego warto zapewnić im kompleksową obsługę
    dzięki dedykowanemu Call Center

    W Aplitt wspieramy rozwój naszych partnerów biznesowych poprzez nowoczesne usługi outsourcingu Call Center. Bierzemy na siebie ciężar zarządzania zespołem – kompleksowo zajmiemy się rekrutacją, szkoleniami i nadzorem nad pracą konsultantów, abyś Ty miał czas na najważniejsze – rozwój biznesu.

    Zawsze pozostajemy profesjonalni i empatyczni. Pracujemy w godzinach, które są wygodne dla klientów, np. wieczornych. Wykazujemy wsparcie w nerwowych sytuacjach.

    Robimy to i jeszcze więcej, aby pomóc Twojej firmie rozwijać się.

    Call Center do wynajęcia - Aplitt

    Infolinia 

    Ankietowanie

    Telemarketing

    Obsługa leadów

    Wsparcie bankowości
    elektronicznej

    Telefoniczny
    tajemniczy klient

    Infolinia 

    Ankietowanie

    Telemarketing

    Obsługa leadów

    Wsparcie bankowości
    elektronicznej

    Telefoniczny
    tajemniczy klient

    Call Center do wynajęcia

    Klienci muszą wiedzieć, że są dla Ciebie ważni,
    właśnie dlatego warto zapewnić im kompleksową obsługę
    dzięki dedykowanemu Call Center

    W Aplitt wspieramy rozwój naszych partnerów biznesowych poprzez nowoczesne usługi outsourcingu Call Center. Bierzemy na siebie ciężar zarządzania zespołem – kompleksowo zajmiemy się rekrutacją, szkoleniami i nadzorem nad pracą konsultantów, abyś Ty miał czas na najważniejsze – rozwój biznesu.

    Zawsze pozostajemy profesjonalni i empatyczni. Pracujemy w godzinach, które są wygodne dla klientów, np. wieczornych. Wykazujemy wsparcie w nerwowych sytuacjach.

    Robimy to i jeszcze więcej, aby pomóc Twojej firmie rozwijać się.

    Call Center dla branży medycznej

    Tracisz pacjentów z powodu nieodebranych połączeń?
    Cierpisz na brak wystarczającej liczby pracowników rejestracji medycznej?
    Masz trudności z zapewnieniem wysokiej jakości obsługi Twoich pacjentów?

    Medyczne Call Center to profesjonalna obsługa pacjentów, działająca jako zdalny rejestrator medyczny o tak samo wysokich kompetencjach jak personel na miejscu.

    Pierwszy kontakt pacjenta z placówką decyduje o jego powrocie, dlatego tak ważne jest szybkie odbieranie połączeń oraz natychmiastowa obsługa pacjenta,
    w tym umawianie, odwoływanie oraz przekładanie terminów wizyt.

    Zatroszcz się o pacjentów już od pierwszego kontaktu dzięki Medycznemu Call Center od Aplitt!

    Medyczne Call Center

    Zarządzanie wizytami
    medycznymi

    Infolinia
    medyczna

    Badanie satysfakcji
    pacjentów

    Obsługa
    reklamacji

    Zarządzanie wizytami
    medycznymi

    Infolinia
    medyczna

    Badanie satysfakcji
    pacjentów

    Obsługa
    reklamacji

    Call Center dla branży medycznej

    Tracisz pacjentów z powodu nieodebranych połączeń?
    Cierpisz na brak wystarczającej liczby pracowników rejestracji medycznej?
    Masz trudności z zapewnieniem wysokiej jakości obsługi Twoich pacjentów?

    Medyczne Call Center to profesjonalna obsługa pacjentów, działająca jako zdalny rejestrator medyczny o tak samo wysokich kompetencjach jak personel na miejscu.

    Pierwszy kontakt pacjenta z placówką decyduje o jego powrocie, dlatego tak ważne jest szybkie odbieranie połączeń oraz natychmiastowa obsługa pacjenta,
    w tym umawianie, odwoływanie oraz przekładanie terminów wizyt.

    Zatroszcz się o pacjentów już od pierwszego kontaktu dzięki Medycznemu Call Center od Aplitt!

    Call Center dla branży finansowej

    Nie radzisz sobie z niespodziewanym wzrostem połączeń przychodzących?
    Twoi klienci zbyt długo czekają na połączenie?
    A twoi pracownicy są przeciążeni obsługą połączeń?

    Kluczem do zapewnienia bezpieczeństwa i wygody w bankowości jest Call Center, które zapewnia szybką i wygodną obsługę konsumentów przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa danych.

    Wprowadzenie zewnętrznego Call Center daje gwarancję wsparcia nie tylko w standardowych godzinach pracy, lecz także poza godzinami otwarcia placówki.

    Skuteczna komunikacja z klientem oraz oszczędność ich czasu są kluczowe dla utrzymania satysfakcji i lojalności klientów.

    Call Center dla branży finansowej

    Nie radzisz sobie z niespodziewanym wzrostem połączeń przychodzących?
    Twoi klienci zbyt długo czekają na połączenie?
    A twoi pracownicy są przeciążeni obsługą połączeń?

    Kluczem do zapewnienia bezpieczeństwa i wygody w bankowości jest Call Center, które zapewnia szybką i wygodną obsługę konsumentów przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa danych.

    Wprowadzenie zewnętrznego Call Center daje gwarancję wsparcia nie tylko w standardowych godzinach pracy, lecz także poza godzinami otwarcia placówki.

    Skuteczna komunikacja z klientem oraz oszczędność ich czasu są kluczowe dla utrzymania satysfakcji i lojalności klientów.

    Call Center dla branży finansowej - Aplitt

    Infolinia

    Obsługa leadów

    Wsparcie bankowości
    elektronicznej

    Telemarketing

    Infolinia

    Obsługa leadów

    Wsparcie bankowości
    elektronicznej

    Telemarketing

    Dzięki naszemu CALL CENTER możesz rozwinąć swoją firmę,
    ale to nie jedyne rozwiązanie jakie możemy zaproponować.

    Aplitt wspólnie ze swoim partnerem AMA Institute oferuje rozwiązania z zakresu Transformacji Cyfrowej przedsiębiorstw.

    Dzięki połączeniu cyfryzacji procesów i narzędzi sztucznej inteligencji możesz poprawić efektywność, podejmować skuteczniejsze decyzje biznesowe i uszczelnić finanse.

    Skontaktuj się z nami i sprawdź, co jeszcze możesz zyskać dzięki Transformacji Cyfrowej!

    rece

    KATARZYNA DŁUGOSZ-DYŁA
    OPIEKUN KLIENTA