Czym jest i jak działa Medyczne Call Center?

Czym jest i jak działa Medyczne Call Center?

Medyczne Call Center od APLITT, to profesjonalna obsługa pacjentów, działająca jako zdalny rejestrator medyczny o tak samo wysokich kompetencjach jak personel na miejscu.
Czytaj więcej
Oferujemy obsługę pacjentów, w tym zarządzanie wizytami, przypomnienia o wizytach, infolinię medyczną, badanie satysfakcji.
Zatroszcz się o swoich pacjentów już od pierwszego kontaktu!

Sprawdź film, aby dowiedzieć się wiecej!

Sprawdź film, aby dowiedzieć się wiecej!

Jaki problem Twojej firmy rozwiązuje?

Jaki problem Twojej firmy rozwiązuje?

Trudności z szybkim umawianiem terminów wizyt, co może frustrować pacjentów
Niewystarczająca liczba pracowników rejestracji medycznej
Brak odpowiedzi na nieodebrane telefony pacjentów
Duża ilość utraconych połączeń po godzinach pracy rejestracji
Brak spersonalizowanego podejścia do pacjentów w kryzysowych sytuacjach
Brak weryfikacji i doskonalenia jakości obsługi Twoich pacjentów

Masz pytanie?
Porozmawiajmy!

Masz pytanie?
Porozmawiajmy!

Jeżeli masz pytania dotyczące usługi Call Center,
wypełnij formularz kontaktowy, aby
spotkać się z ekspertem.

Marta Brodalska
Dyrektor Departamentu Call Center
Marta Brodalska
Dyrektor Departamentu Call Center
Marta www

Obniżyliśmy o 25%
średni czas oczekiwania na połączenie

Zwiększyliśmy o 10%
wskaźnik odbieralności połączeń

Zwiększyliśmy o 10%
wskaźnik odbieralności połączeń

Posiadamy 20-letnie
doświadczenie w prowadzeniu Call Center

Co może zyskać Twoja placówka?

Co może zyskać Twoja placówka?

Zmniejszysz czas reakcji na potrzeby pacjentów, dzięki skróceniu czasu oczekiwania i zwiększeniu liczby odebranych połączeń
Nie będziesz musiał zatrudniać dodatkowego pracownika do obsługi pacjentów, co znacznie obniży koszty operacyjne
Zwiększysz dostępność Twoich usług, dzięki wydłużonym godzinom pracy oraz różnym kanałom kontaktu
Otrzymasz gwarancję wysokiego poziomu obsługi pacjenta dzięki monitoringowi, szkoleniom uzupełniającym i audytom

Jak wspieramy Twoją placówkę?

Jak wspieramy Twoją placówkę?

Umawianie wizyt medycznych

Kluczem do zadowolenia dzwoniących jest szybkie odbieranie połączeń oraz natychmiastowa obsługa pacjenta, w tym umawianie, odwoływanie oraz przekładanie terminów wizyt, a także udzielanie podstawowych informacji organizacyjnych.

Infolinia medyczna

Punkt kontaktu dla pacjentów, zapewniający szybki dostęp do informacji o placówce medycznej, usługach, cenach. Nasze usługi obejmują również obsługę formularzy kontaktowych, umożliwiającą efektywne pozyskiwanie nowych pacjentów.

Ankietowanie

Badania satysfakcji, ankiety powitalne dla nowych pacjentów oraz ankiety informacyjne zapewniają, że świadczona opieka będzie najwyższej jakości oraz dostosowana do indywidualnych potrzeb pacjentów.

Zarządzanie umawianiem wizyt!

Zarządzanie umawianiem wizyt!

Przypomnienia o wizytach

Aby zapewnić jak najwyższą frekwencję i zminimalizować liczbę nieodbytych wizyt oferujemy usługę przypominania pacjentom o zaplanowanych wizytach. Przypomnienia wykonywane są telefonicznie, za pomocą SMS i/lub e-mail.

Zarządzanie wizytami

Umożliwia pacjentom łatwe rezerwowanie, odwoływanie oraz przekładanie wizyt u lekarzy w ramach udostępnionych grafików placówki. Dzięki temu pacjenci mogą szybko i wygodnie umawiać się na spotkania, unikając długich kolejek i czasochłonnych procedu

Obsługa reklamacji

Skuteczne przyjmowanie reklamacji, umożliwiające placówkom medycznym szybkie reagowanie na wszelkie zgłoszenia pacjentów dotyczące świadczonych usług. Dzięki szybkiemu rozwiązywaniu problemów, zapewniamy wysoką reputację placówki medycznej.

Masz pytanie?
Porozmawiajmy!

Masz pytanie?
Porozmawiajmy!

Certyfikat ISO 27001

Certyfikat ISO 27001

Od 2020 roku nasza firma posiada Certyfikat ISO 27001, co stanowi potwierdzenie naszej doskonałej znajomości najwyższych międzynarodowych standardów zarządzania bezpieczeństwem informacji.

Teraz możemy dzielić się tą cenną wiedzą z Tobą!

CASE STUDY

Skrócenie średniego czasu oczekiwania na połączenie o 25% z Call Center APLITT

Wyzwanie
Poprawa jakości obsługi, odbieralności połączeń oraz zredukowanie obciążenia związanego z zarządzaniem własnym zespołem konsultantów.

Rezultat
Obniżenie średniego czasu oczekiwania na odebranie połączenia o 25% oraz maksymalnego o 30% oraz zwiększenie wskaźnika odbieralności połączeń o 10%.

Wykorzystane narzędzia
Call Center APLITT.

Porozmawiaj z nami!

      Zaznacz wszystkie wymagane.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Aplitt sp. z o.o. moich danych osobowych wskazanych w formularzu kontaktowym w celu otrzymywania informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o.. Więcej informacji w Polityce Prywatności.* Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Aplitt sp. z o.o. moich danych osobowych wskazanych w formularzu kontaktowym w celu otrzymywania informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o.. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
    Wyrażam zgodę na kontakt za pomocą wyżej wymienionych kanałów komunikacji w celu przedstawienia mi informacji handlowych lub w celu marketingu bezpośredniego Aplitt sp. z o.o..* Wyrażam zgodę na kontakt za pomocą wyżej wymienionych kanałów komunikacji w celu przedstawienia mi informacji handlowych lub w celu marketingu bezpośredniego Aplitt sp. z o.o..
    Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.
    Summary
    Publisher Name
    Aplitt Sp. z o.o.
    Publisher Logo