Call Center - Medyczne Call Center
Call Center - Medyczne Call Center
Odzyskamy do 30% Twoich pacjentów, którzy dzwonią po godzinach
Odzyskamy do 30% Twoich pacjentów, którzy dzwonią po godzinach
Skrócimy czas oczekiwania na połączenie
Wydłużymy godziny obsługi Twoich pacjentów
Zwiększymy liczbę odebranych połączeń
Oddzwonimy na nieodebrane połączenia Twoich pacjentów
Skrócimy czas oczekiwania na połączenie
Wydłużymy godziny obsługi Twoich pacjentów
Zwiększymy liczbę odebranych połączeń
Oddzwonimy na nieodebrane połączenia Twoich pacjentów
Czym jest i jak działa Medyczne Call Center?
Czym jest i jak działa Medyczne Call Center?
Sprawdź film, aby dowiedzieć się wiecej!
Sprawdź film, aby dowiedzieć się wiecej!
Jaki problem Twojej firmy rozwiązuje?
Jaki problem Twojej firmy rozwiązuje?
Masz pytanie?
Porozmawiajmy!
Masz pytanie?
Porozmawiajmy!
Jeżeli masz pytania dotyczące usługi Call Center,
wypełnij formularz kontaktowy, aby
spotkać się z ekspertem.
Dyrektor Departamentu Call Center
Dyrektor Departamentu Call Center
Obniżyliśmy o 25%
średni czas oczekiwania na połączenie
Zwiększyliśmy o 10%
wskaźnik odbieralności połączeń
Zmniejszyliśmy o 30%
maksymalny czas oczekiwania na połączenie
Posiadamy 20-letnie
doświadczenie w prowadzeniu Call Center
Co może zyskać Twoja placówka?
Co może zyskać Twoja placówka?
Rok 2024 w liczbach
Rok 2024 w liczbach
Odbieralność
połączeń
Średni czas
oczekiwania
na odebranie
Liczba umówionych
wizyt medycznych
Jak wspieramy Twoją placówkę?
Jak wspieramy Twoją placówkę?
Zarządzanie wizytami medycznymi
Kluczem do zadowolenia dzwoniących jest szybkie odbieranie połączeń oraz natychmiastowa obsługa pacjenta, w tym umawianie, odwoływanie oraz przekładanie terminów wizyt, a także udzielanie podstawowych informacji organizacyjnych.
Infolinia medyczna
Punkt kontaktu dla pacjentów, zapewniający szybki dostęp do informacji o placówce medycznej, usługach, cenach. Nasze usługi obejmują również obsługę formularzy kontaktowych, umożliwiającą efektywne pozyskiwanie nowych pacjentów.
Ankietowanie
Badania satysfakcji, ankiety powitalne dla nowych pacjentów oraz ankiety informacyjne zapewniają, że świadczona opieka będzie najwyższej jakości oraz dostosowana do indywidualnych potrzeb pacjentów.
Zarządzanie wizytami medycznymi
Zarządzanie wizytami medycznymi
Przypomnienia o wizytach
Aby zapewnić jak najwyższą frekwencję i zminimalizować liczbę nieodbytych wizyt oferujemy usługę przypominania pacjentom o zaplanowanych wizytach. Przypomnienia wykonywane są telefonicznie, za pomocą SMS i/lub e-mail.
Umawianie wizyt
Umożliwia pacjentom łatwe rezerwowanie, odwoływanie oraz przekładanie wizyt u lekarzy w ramach udostępnionych grafików placówki. Dzięki temu pacjenci mogą szybko i wygodnie umawiać się na spotkania, unikając długich kolejek i czasochłonnych procedu
Obsługa reklamacji
Skuteczne przyjmowanie reklamacji, umożliwiające placówkom medycznym szybkie reagowanie na wszelkie zgłoszenia pacjentów dotyczące świadczonych usług. Dzięki szybkiemu rozwiązywaniu problemów, zapewniamy wysoką reputację placówki medycznej.
CASE STUDY
Wyzwanie
Kluczowym wyzwaniem operacyjnym, który wpływało na efektywność funkcjonowania Centrum Umawiania Wizyt w Saltus TUW była wysoka rotacja pracowników oraz trudności rekrutacyjne.W efekcie brak stabilnego zespołu wpływał na jakość obsługi klienta i SLA (Service Level Agreement).
Rozwiązanie
Aby rozwiązać powyższe problemy, Saltus TUW zdecydował się na outsourcing Centrum Umawiania Wizyt do APLITT, który zapewnił:
- Stabilny zespół konsultantów,
- Efektywne zarządzanie operacyjne i poprawę wskaźników SLA,
- Elastyczność w dostosowaniu usługi do dynamicznych zmian w organizacji.
Rezultat
- Skrócenie średniego czasu oczekiwania na połączenie o 25%,
- Zwiększenie wskaźnika odbieralności połączeń o 10%,
- Eliminacja problemu rotacji pracowników,
- Poprawa jakości obsługi – wyższy poziom SLA i lepsza kontrola nad realizacją usług.
Certyfikat ISO 27001
Certyfikat ISO 27001
Od 2020 roku nasza firma posiada Certyfikat ISO 27001, co stanowi potwierdzenie naszej doskonałej znajomości najwyższych międzynarodowych standardów zarządzania bezpieczeństwem informacji.
Teraz możemy dzielić się tą cenną wiedzą z Tobą!
Rekomendacje
Rekomendacje
„Polecamy firmę Aplitt sp. z o.o. jako partnera, z którym współpracujemy od 2022 roku w ramach outsourcingu usług Call Center. Profesjonalna postawa pracowników Działu Call Center firmy Aplitt […] miała pozytywny wpływ na opinie Klientów o naszej firmie.”
Robert Łoś, Prezes Zarządu
SALTUS TUW