Jak działa outsourcing usług Call Center?

Jak działa outsourcing usług Call Center?

Call Center APLITT

Nasze call center to zewnętrzne wsparcie, które pozwoli Ci skupić się na głównej działalności, jednocześnie zapewniając wysoką jakość obsługi Twoich klientów bez konieczności inwestowania w wewnętrzne zasoby i infrastrukturę.
Czytaj więcej
Inwestując w nasze usługi, zyskujesz partnera, który zadba o każdy aspekt kontaktu z klientem, pozwalając Ci skupić się na rozwoju swojego biznesu.

Sprawdź film, aby dowiedzieć się wiecej!

Sprawdź film, aby dowiedzieć się wiecej!

Jaki problem Twojej firmy rozwiązuje?

Jaki problem Twojej firmy rozwiązuje?

Zapewnienie ciągłości wsparcia i lepszej dostępności dla klientów
Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta

Dostosowanie zasobów do chwilowych wzrostów zapotrzebowania

Zapewnienie szybkiej i efektywnej obsługi klienta
Dostarczenie spersonalizowanej obsługi klienta

Zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony danych klientów

Masz pytanie?
Porozmawiajmy!

Masz pytanie?
Porozmawiajmy!

Jeżeli masz pytania dotyczące usługi Call Center,
wypełnij formularz kontaktowy, aby
spotkać się z ekspertem.

Marta Brodalska
Dyrektor Departamentu Call Center
Marta Brodalska
Dyrektor Departamentu Call Center
Marta www

Zaufali nam m.in.:

Korzyści

Aplitt Call Center Telemarketing i Sprzedaż

Zapewniasz
ciągłe wsparcie
Twoim klientom

Aplitt Call Center Telemarketing i Sprzedaż

Usprawniasz pracę
swoim pracownikom

Aplitt Call Center Telemarketing i Sprzedaż

Redukujesz koszty
związane z zarządzaniem
dodatkowym personelem

Aplitt Call Center Telemarketing i Sprzedaż

Szybciej i sprawniej
reagujesz na potrzeby
swoich klientów

Aplitt Call Center Telemarketing i Sprzedaż

Dostarczasz
Twoim klientom
spersonalizowaną obsługę

Aplitt Call Center Telemarketing i Sprzedaż

Zyskujesz wysoki
poziom zadowolenia
z jakości obsługi

Referencje naszych Klientów

Call Center do wynajęcia

Klienci muszą wiedzieć, że są dla Ciebie ważni,
właśnie dlatego warto zapewnić im kompleksową obsługę
dzięki dedykowanemu Call Center

W Aplitt wspieramy rozwój naszych partnerów biznesowych poprzez nowoczesne usługi outsourcingu Call Center. Bierzemy na siebie ciężar zarządzania zespołem – kompleksowo zajmiemy się rekrutacją, szkoleniami i nadzorem nad pracą konsultantów, abyś Ty miał czas na najważniejsze – rozwój biznesu.

Zawsze pozostajemy profesjonalni i empatyczni. Pracujemy w godzinach, które są wygodne dla klientów, np. wieczornych. Wykazujemy wsparcie w nerwowych sytuacjach.

Robimy to i jeszcze więcej, aby pomóc Twojej firmie rozwijać się.

Call Center do wynajęcia - Aplitt

Infolinia 

Ankietowanie

Telemarketing

Obsługa leadów

Wsparcie bankowości
elektronicznej

Telefoniczny
tajemniczy klient

Infolinia 

Ankietowanie

Telemarketing

Obsługa leadów

Wsparcie bankowości
elektronicznej

Telefoniczny
tajemniczy klient

Call Center do wynajęcia

Klienci muszą wiedzieć, że są dla Ciebie ważni,
właśnie dlatego warto zapewnić im kompleksową obsługę
dzięki dedykowanemu Call Center

W Aplitt wspieramy rozwój naszych partnerów biznesowych poprzez nowoczesne usługi outsourcingu Call Center. Bierzemy na siebie ciężar zarządzania zespołem – kompleksowo zajmiemy się rekrutacją, szkoleniami i nadzorem nad pracą konsultantów, abyś Ty miał czas na najważniejsze – rozwój biznesu.

Zawsze pozostajemy profesjonalni i empatyczni. Pracujemy w godzinach, które są wygodne dla klientów, np. wieczornych. Wykazujemy wsparcie w nerwowych sytuacjach.

Robimy to i jeszcze więcej, aby pomóc Twojej firmie rozwijać się.

Call Center dla branży finansowej

Nie radzisz sobie z niespodziewanym wzrostem połączeń przychodzących?
Twoi klienci zbyt długo czekają na połączenie?
A twoi pracownicy są przeciążeni obsługą połączeń?

Kluczem do zapewnienia bezpieczeństwa i wygody w bankowości jest Call Center, które zapewnia szybką i wygodną obsługę konsumentów przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa danych.

Wprowadzenie zewnętrznego Call Center daje gwarancję wsparcia nie tylko w standardowych godzinach pracy, lecz także poza godzinami otwarcia placówki.

Skuteczna komunikacja z klientem oraz oszczędność ich czasu są kluczowe dla utrzymania satysfakcji i lojalności klientów.

Call Center dla branży finansowej

Nie radzisz sobie z niespodziewanym wzrostem połączeń przychodzących?
Twoi klienci zbyt długo czekają na połączenie?
A twoi pracownicy są przeciążeni obsługą połączeń?

Kluczem do zapewnienia bezpieczeństwa i wygody w bankowości jest Call Center, które zapewnia szybką i wygodną obsługę konsumentów przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa danych.

Wprowadzenie zewnętrznego Call Center daje gwarancję wsparcia nie tylko w standardowych godzinach pracy, lecz także poza godzinami otwarcia placówki.

Skuteczna komunikacja z klientem oraz oszczędność ich czasu są kluczowe dla utrzymania satysfakcji i lojalności klientów.

Call Center dla branży finansowej - Aplitt

Infolinia

Obsługa leadów

Wsparcie bankowości
elektronicznej

Telemarketing

Infolinia

Obsługa leadów

Wsparcie bankowości
elektronicznej

Telemarketing

Call Center dla branży medycznej

Tracisz pacjentów z powodu nieodebranych połączeń?
Cierpisz na brak wystarczającej liczby pracowników rejestracji medycznej?
Masz trudności z zapewnieniem wysokiej jakości obsługi Twoich pacjentów?

Medyczne Call Center to profesjonalna obsługa pacjentów, działająca jako zdalny rejestrator medyczny o tak samo wysokich kompetencjach jak personel na miejscu.

Pierwszy kontakt pacjenta z placówką decyduje o jego powrocie, dlatego tak ważne jest szybkie odbieranie połączeń oraz natychmiastowa obsługa pacjenta,
w tym umawianie, odwoływanie oraz przekładanie terminów wizyt.

Zatroszcz się o pacjentów już od pierwszego kontaktu dzięki Medycznemu Call Center od Aplitt!

Medyczne Call Center

Zarządzanie wizytami
medycznymi

Infolinia
medyczna

Badanie satysfakcji
pacjentów

Obsługa
reklamacji

Zarządzanie wizytami
medycznymi

Infolinia
medyczna

Badanie satysfakcji
pacjentów

Obsługa
reklamacji

Call Center dla branży medycznej

Tracisz pacjentów z powodu nieodebranych połączeń?
Cierpisz na brak wystarczającej liczby pracowników rejestracji medycznej?
Masz trudności z zapewnieniem wysokiej jakości obsługi Twoich pacjentów?

Medyczne Call Center to profesjonalna obsługa pacjentów, działająca jako zdalny rejestrator medyczny o tak samo wysokich kompetencjach jak personel na miejscu.

Pierwszy kontakt pacjenta z placówką decyduje o jego powrocie, dlatego tak ważne jest szybkie odbieranie połączeń oraz natychmiastowa obsługa pacjenta,
w tym umawianie, odwoływanie oraz przekładanie terminów wizyt.

Zatroszcz się o pacjentów już od pierwszego kontaktu dzięki Medycznemu Call Center od Aplitt!

Porozmawiaj z nami!

      Zaznacz wszystkie wymagane.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Aplitt sp. z o.o. moich danych osobowych wskazanych w formularzu kontaktowym w celu otrzymywania informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o.. Więcej informacji w Polityce Prywatności.* Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Aplitt sp. z o.o. moich danych osobowych wskazanych w formularzu kontaktowym w celu otrzymywania informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o.. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
    Wyrażam zgodę na kontakt za pomocą wyżej wymienionych kanałów komunikacji w celu przedstawienia mi informacji handlowych lub w celu marketingu bezpośredniego Aplitt sp. z o.o..* Wyrażam zgodę na kontakt za pomocą wyżej wymienionych kanałów komunikacji w celu przedstawienia mi informacji handlowych lub w celu marketingu bezpośredniego Aplitt sp. z o.o..
    Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.
    Summary
    Publisher Name
    Aplitt Sp. z o.o.
    Publisher Logo