Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Utrzymania Usług
O pracodawcy
Witamy w Aplitt.
W świecie usług informatycznych dla firm. Na wiele sposobów czynimy życie łatwiejszym.
Jesteśmy dostawcą usług IT dla biznesu. Od ponad 25 lat, zgodnie z naszą maksymą – HUMAN FACE OF IT – nadajemy sektorowi IT ludzką twarz łącząc najnowsze technologie, biznesowe potrzeby i ludzi. Świadczymy usługi, z których sami korzystamy, oparte na najnowszej technologii i nieustannie rozwijane przez nasz zespół 400 specjalistów.
Czym dla nas jest Human face of IT? To atmosfera i dbanie o nią mimo pracy zdalnej, work-life balance, praca zadaniowa, elastyczne godziny pracy i oczywiście szanowanie czasu innych. Ale też dbanie i nieustanna praca nad kulturą organizacyjną oraz inwestowanie w szkolenia dla naszych pracowników. To hasło nad którym nieustannie pracujemy, żeby wprowadzać je w codzienne życie firmy. :)
W trakcie pracy będziesz:
- obsługiwać zgłoszenia klientów biznesowych
- rejestrować i rozpatrywać reklamacje
- przygotowywać dokumentacje, instrukcje, raporty
- współpracować z innymi Departamentami w obsłudze zapytań od klientów
- komunikować się z klientem biznesowym mailowo, telefonicznie
- dbać o utrzymanie dobrych relacji z klientem biznesowym
- informować klientów o planowanych pracach w usługach
Poszukujemy Ciebie, jeżeli:
- możesz pochwalić się dobrą organizacją pracy własnej
- jesteś otwarty na zmiany i zdobywanie nowej wiedzy
- jesteś osobą komunikatywną, zaangażowaną, lubiącą pracę z ludźmi
- jesteś skrupulatny i dokładny
- bez problemu obsługujesz pakiet MS Office
- mile widziana będzie znajomość branży IT oraz doświadczenie na podobnym stanowisku
Czeka na Ciebie:
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań
- bliska współpraca z innymi Departamentami np. z departamentem informatyki oraz rozwoju oprogramowania
- przyjazny i kompetentny zespół, który chętnie podzieli się z Tobą wiedzą i zadaniami 😊
- pakiet socjalny (MultiSport, opieka medyczna, ZFŚS – bilety do kina, teatru, na koncerty, dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego)
- dostęp do biblioteki, oferującej różnorodny wybór książek specjalistycznych
- możliwość skorzystania z preferencyjnych warunków zakupu abonamentu oraz telefonu w sieci PLUS GSM dla Ciebie i Twoich bliskich
- dostęp do nauki języka angielskiego na platformie e-tutor
- możliwość pracy hybrydowej po okresie próbnym