Asystent/-ka ds. obsługi klienta

Lokalizacja: Biała Podlaska Dodano: 2022-03-21

O pracodawcy

Witamy w Aplitt – HUMAN FACE OF IT
W świecie usług informatycznych dla firm
Na wiele sposobów czynimy życie łatwiejszym!


Jesteśmy dostawcą usług IT dla biznesu. Od ponad 25 lat, zgodnie z naszą maksymą – HUMAN FACE OF IT – nadajemy sektorowi IT ludzką twarz łącząc najnowsze technologie, biznesowe potrzeby i ludzi. Świadczymy usługi, z których sami korzystamy, oparte na najnowszej technologii i nieustannie rozwijane przez nasz zespół prawie 350 specjalistów.

Czym dla nas jest Human face of IT? To atmosfera i dbanie o nią mimo pracy zdalnej, work - life balance, praca zadaniowa, elastyczne godziny pracy i oczywiście szanowanie czasu innych. Ale też dbanie i nieustanna praca nad kulturą organizacyjną, program well being oraz inwestowanie w szkolenia dla naszych pracowników. :) To hasło nad którym nieustannie pracujemy, żeby wprowadzić je w codzienne życie firmy. :)

W trakcie pracy będziesz:

  • telefonicznie obsługiwać Klientów rozmawiających w języku ukraińskim
  • obsługiwać systemy teleinformatyczne
  • współpracować z innymi zespołami działu

Nasze wymagania

  • biegła znajomość języka ukraińskiego i polskiego
  • komunikatywność
  • nienaganna dykcja
  • umiejętność pracy w zespole
  • szybkie przyswajanie wiedzy
  • dodatkowym atutem będzie podstawowa znajomość pakietu MS Office

Oferujemy

  • atmosfera wsparcia oraz szkolenia wdrożeniowe
  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia
  • wsparcie kolegów i koleżanek z długoletnim stażem (zarówno podczas szkolenia jak i codziennej pracy)
  • stabilne zatrudnienie przy jednoczesnym możliwym elastycznym czasie pracy
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych (szkolenia