Młodszy Doradca Service Desk

Lokalizacja: Gdańsk Dodano: 2025-07-18

O pracodawcy

Witamy w Aplitt. 

W świecie usług informatycznych dla firm. Na wiele sposobów czynimy życie łatwiejszym.  

Jesteśmy dostawcą usług IT dla biznesu. Od 29 lat, zgodnie z naszą maksymą – HUMAN FACE OF IT – nadajemy sektorowi IT ludzką twarz łącząc najnowsze technologie, biznesowe potrzeby i ludzi. Świadczymy usługi, z których sami korzystamy, oparte na najnowszej technologii i nieustannie rozwijane przez nasz zespół ponad 400 specjalistów. 

W trakcie pracy będziesz:

  • Telefonicznie obsługiwać użytkowników z wykorzystaniem sesji połączeń zdalnych, w zakresie podstawowych problemów sprzętowych oraz oprogramowania zainstalowanego na stacji roboczej
  • Obsługiwać zgłoszenia użytkowników w ramach pracy w systemie ticketowym
  • Rozwiązywać zgłoszenia zgodnie z kompetencjami pierwszej linii wsparcia
  • Rozwiązywać proste incydenty
  • Utrzymywać na przypisanym do pracownika sprzęcie oprogramowanie zgodne z wyznaczonymi standardami dla danego stanowiska pracy
  • Prowadzić w systemie ticketowym bieżącą rejestrację czasu pracy poświęconego na realizację przypisanych imiennie zadań, zleceń oraz zmian

Poszukujemy Ciebie, jeżeli:

  • Masz wykształcenie średnie/wyższe lub jesteś w trakcie studiów
  • Posiadasz zacięcie techniczne i pasję do prostych zagadnień IT
  • Umiesz przeprowadzać analizy, prawidłowo diagnozować zdarzenia i w następstwie dostarczać rozwiązania problemów technicznych
  • Cechuje Cię zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej, dokładność i sumienność w wykonywanych obowiązkach
  • Interesujesz się branżą IT i chcesz rozwijać swoje zainteresowania zawodowe w tym obszarze od strony technicznej
  • Przyjmujesz proaktywną postawę, poszukujesz i proponujesz nowe rozwiązania

Jak jest u nas?

  • Stabilnie. Zatrudniamy na podstawie umowy o pracę lub B2B (z 26 dniami płatnych "wakacji").  
  • U nas jest bezpiecznie - zapraszamy Cię do nas na dłużej (średni staż pracy u nas to ok 7 lat 😊). 
  • Nie mamy klimatu korporacji - wszyscy mówimy do siebie po imieniu i odnosimy się do siebie po przyjacielsku.  
  • Mamy atrakcyjny pakiet socjalny (np. MultiSport, opieka medyczna).  
  • Pracujemy głównie hybrydowo, po okresie szkolenia jest możliwość pracy zdalnej.