Młodszy Doradca Service Desk
Lokalizacja: Gdańsk
Dodano: 2025-07-18
O pracodawcy
Witamy w Aplitt.
W świecie usług informatycznych dla firm. Na wiele sposobów czynimy życie łatwiejszym.
Jesteśmy dostawcą usług IT dla biznesu. Od 29 lat, zgodnie z naszą maksymą – HUMAN FACE OF IT – nadajemy sektorowi IT ludzką twarz łącząc najnowsze technologie, biznesowe potrzeby i ludzi. Świadczymy usługi, z których sami korzystamy, oparte na najnowszej technologii i nieustannie rozwijane przez nasz zespół ponad 400 specjalistów.
W trakcie pracy będziesz:
- Telefonicznie obsługiwać użytkowników z wykorzystaniem sesji połączeń zdalnych, w zakresie podstawowych problemów sprzętowych oraz oprogramowania zainstalowanego na stacji roboczej
- Obsługiwać zgłoszenia użytkowników w ramach pracy w systemie ticketowym
- Rozwiązywać zgłoszenia zgodnie z kompetencjami pierwszej linii wsparcia
- Rozwiązywać proste incydenty
- Utrzymywać na przypisanym do pracownika sprzęcie oprogramowanie zgodne z wyznaczonymi standardami dla danego stanowiska pracy
- Prowadzić w systemie ticketowym bieżącą rejestrację czasu pracy poświęconego na realizację przypisanych imiennie zadań, zleceń oraz zmian
Poszukujemy Ciebie, jeżeli:
- Masz wykształcenie średnie/wyższe lub jesteś w trakcie studiów
- Posiadasz zacięcie techniczne i pasję do prostych zagadnień IT
- Umiesz przeprowadzać analizy, prawidłowo diagnozować zdarzenia i w następstwie dostarczać rozwiązania problemów technicznych
- Cechuje Cię zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej, dokładność i sumienność w wykonywanych obowiązkach
- Interesujesz się branżą IT i chcesz rozwijać swoje zainteresowania zawodowe w tym obszarze od strony technicznej
- Przyjmujesz proaktywną postawę, poszukujesz i proponujesz nowe rozwiązania
Jak jest u nas?
- Stabilnie. Zatrudniamy na podstawie umowy o pracę lub B2B (z 26 dniami płatnych "wakacji").
- U nas jest bezpiecznie - zapraszamy Cię do nas na dłużej (średni staż pracy u nas to ok 7 lat 😊).
- Nie mamy klimatu korporacji - wszyscy mówimy do siebie po imieniu i odnosimy się do siebie po przyjacielsku.
- Mamy atrakcyjny pakiet socjalny (np. MultiSport, opieka medyczna).
- Pracujemy głównie hybrydowo, po okresie szkolenia jest możliwość pracy zdalnej.