Asystent/-tka ds. obsługi klienta

Lokalizacja: Biała Podlaska Dodano: 2022-09-09

O pracodawcy

Witamy w Aplitt – HUMAN FACE OF IT
W świecie usług informatycznych dla firm
Na wiele sposobów czynimy życie łatwiejszym!


Jesteśmy dostawcą usług IT dla biznesu. Od ponad 25 lat, zgodnie z naszą maksymą – HUMAN FACE OF IT – nadajemy sektorowi IT ludzką twarz łącząc najnowsze technologie, biznesowe potrzeby i ludzi. Świadczymy usługi, z których sami korzystamy, oparte na najnowszej technologii i nieustannie rozwijane przez nasz zespół prawie 350 specjalistów.

Czym dla nas jest Human face of IT? To atmosfera i dbanie o nią mimo pracy zdalnej, work - life balance, praca zadaniowa, elastyczne godziny pracy i oczywiście szanowanie czasu innych. Ale też dbanie i nieustanna praca nad kulturą organizacyjną, program well being oraz inwestowanie w szkolenia dla naszych pracowników. :) To hasło nad którym nieustannie pracujemy, żeby wprowadzić je w codzienne życie firmy. :)

W trakcie pracy będziesz:

  • dbać o najwyższą jakość obsługi klientów infolinii medycznej drogą telefoniczną i elektroniczną, utrzymując wysoki standard obsługi
  • kontaktować się z placówkami medycznymi
  • obsługiwać systemy teleinformatyczne 
  • przedstawiać ofertę współpracujących placówek medycznych

Poszukujemy Ciebie, jeżeli:

  • posiadasz wykształcenie minimum średnie
  • możesz pracować min. 100h w miesiącu
  • doskonale radzisz sobie w pracy pod presją czasu i takiej, która wymaga podzielności uwagi
  • jesteś komunikatywną osobą, z pozytywnym nastawieniem do ludzi :) 
  • masz miły głos i nienaganną dykcję
  • szybko przyswajasz wiedzę i potrafisz pracować w zespole
  • znasz język angielski na poziomie min. podstawowym
  • chcesz podnosić swoje kwalifikacje 
  • dodatkowym atutem będzie znajomość pakietu MS Office oraz doświadczenie w pracy na rejestracji medycznej/infolinii medycznej 

Czeka na Ciebie:

  • atmosfera wsparcia oraz szkolenia wdrożeniowe
  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia z możliwością przejścia na umowę o pracę
  • wsparcie kolegów i koleżanek - zarówno podczas szkolenia jak i codziennej pracy
  • możliwość wypracowania dodatkowej premii, uzależnionej od wyników pracy
  • możliwość pracy w pełni zdalnej – po wdrożeniowym stacjonarnym szkoleniu w Białej Podlaskiej
  • elastyczny czas pracy w godzinach 7:00-21:00 w dni robocze (liczbę godzin przepracowanych w danym dniu ustalamy wspólnie), ale także dyspozycyjność do pracy w weekendy w godz. 8-16 oraz święta w godz. 11-17
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych (szkolenia wew.)
  • dla najlepszych: możliwości rozwoju kariery w strukturach firmy