Narzędzia

SharePoint

dla firm od Aplitt

PLATFORMA PRACY ZESPOŁOWEJ DLA FIRM:
Obiegi umów, faktur i dowolnych dokumentów.
Baza wiedzy: umów, regulaminów, procedur, instrukcji.
Witryna informacyjna dla pracowników.

Narzędzia

SharePoint

dla firm od Aplitt

Zaufali nam m.in.:

Co zyskujesz

SharePoint oferuje firmom szeroki zakres narzędzi do zarządzania treściami, współpracy, udostępniania informacji i organizowania pracy. Może być dostosowany do różnych potrzeb i skonfigurowany pod kątem specyfiki działalności przedsiębiorstwa.

Jedną z najciekawszych funkcjonalności jakie oferuje firmom są obiegi, czyli narzędzia i mechanizmy umożliwiające automatyzację i zarządzanie procesami biznesowymi w środowisku SharePoint. Działają one na zasadzie przepływu zadań i informacji między użytkownikami lub systemami, co pozwala na skoordynowane i efektywne wykonywanie zadań w firmie.

Podstawowe funkcjonalności

obiegi | baza wiedzy | witryna informacyjna

Co zyskujesz

Jedną z najciekawszych funkcjonalności jakie oferuje firmom SharePoint są obiegi, czyli narzędzia i mechanizmy umożliwiające automatyzację i zarządzanie procesami biznesowymi w środowisku SharePoint. Działają one na zasadzie przepływu zadań i informacji między użytkownikami lub systemami, co pozwala na skoordynowane i efektywne wykonywanie zadań w firmie.

Podstawowe funkcjonalności

obiegi | baza wiedzy | witryna informacyjna

Wybierz narzędzia SharePoint, których potrzebujesz

Wybierz narzędzia SharePoint, których potrzebujesz

OBIEGI
umów, faktur i dowolnych dokumentów.

BAZA WIEDZY
umów, regulaminów, procedur, instrukcji.

WITRYNA INFORMACYJNA
dla pracowników.

Platforma Microsoft 365

Chcesz usprawnić
obieg dokumentów w firmie?

SharePoint | OBIEGI

Zarządzanie dokumentami jeszcze nigdy nie było tak trudne. Codziennie generujemy dziesiątki nowych dokumentów w różnych formatach, przechowujemy je w różnych miejscach i nie zawsze dbamy o nazewnictwo i uprawnienia. Największy problem pojawia się kiedy nad dokumentami pracujemy zespołowo i potrzebujemy śledzić w nich zmiany.

Chcesz rozwiązać problem? Nie musisz inwestować w dedykowane systemy do elektronicznego obiegu dokumentów. W tej roli dobrze sprawdzi się odpowiednio skonfigurowany SharePoint. Obieg dokumentów w SharePoint może dotyczyć procedowania dowolnych dokumentów,  zarówno skanów jak i plików edytowanych w środowisku Microsoft.

Platforma Microsoft 365

Chcesz usprawnić
obieg dokumentów w firmie?

SharePoint | OBIEGI

Nie musisz inwestować w dedykowane systemy do elektronicznego obiegu dokumentów. W tej roli dobrze sprawdzi się odpowiednio skonfigurowany SharePoint.

Co zyskujesz dzięki obiegom dokumentów w SharePoint?

Co zyskujesz dzięki obiegom dokumentów w SharePoint?

Organizacja dokumentów w SharePoint możliwa jest na wiele sposobów, a jednym z najczęstszych jest używanie różnych bibliotek dla różnych rodzajów dokumentów. Na przykład, można utworzyć osobne biblioteki dla dokumentów finansowych, dokumentów projektowych, umów, polityk firmy itp. Można również używać metadanych, czyli atrybutów lub właściwości, do klasyfikowania i organizowania dokumentów. Na przykład, możesz utworzyć pola metadanych takie jak „Rodzaj dokumentu”, „Data utworzenia”, „Autor” itp., które pomogą w filtrowaniu i wyszukiwaniu dokumentów.

SharePoint pozwala na automatyczne powiadamianie o wprowadzeniu dokumentu do obiegu i wprowadzonych w dokumentach/folderach zmianach.

W SharePoint dokumenty kierowane są do odbiorców wg wcześniej ustalonego workflow (schematu akceptacji), np.
– po wprowadzeniu przez pracownika nowego dokumentu z grupy X, powiadamiany jest kierownik działu w celu pozyskania jego akceptacji,
– po zaakceptowaniu dokumentu przez kierownika działu dokument kierowany jest do księgowości.

Na każdym etapie istnieje możliwość skierowania dokumentu do innej osoby spoza schematu, by przeprowadzić dodatkowe konsultacje. Dla każdego dokumentu ścieżka akceptacji może być zupełnie inna. Inaczej bowiem wygląda proces dla podpisania umowy, a inaczej – dla zatwierdzenia faktury.

SharePoint może znacznie usprawnić zarządzanie dokumentami, poprawić współpracę z partnerami biznesowymi i zwiększyć efektywność procesów biznesowych z nimi związanych.

Pliki przechowywane są w chmurze, dzięki czemu dostęp do nich jest szybki i z dowolnego miejsca. Użytkownicy SharePoint mogą jednocześnie edytować ten sam dokument, na bieżąco mając dostęp do najnowszej wersji pliku.

Właściciel pliku ma możliwość śledzenia zmian i weryfikacji: kto edytował dokument, kiedy dokument był edytowany, co zawierała edycja. Oprócz możliwości weryfikacji zmian można przywrócić wybraną wersję dokumentu sprzed edycji, a po odpowiednim skonfigurowaniu ustawień – otrzymywać powiadomienia mailowe za każdym razem, kiedy dokument zostanie zmodyfikowany.

Platforma Microsoft 365

A może zebrać wszystkie
niezbędne informacje w bazie wiedzy?

SharePoint | BAZA WIEDZY

Baza wiedzy w SharePoint może zawierać różnego rodzaju informacje, dokumenty i materiały, które są ważne dla organizacji, np.: umowy, regulaminy, procedury, instrukcje. To miejsce, gdzie użytkownicy tylko przechowują lub przeglądają dokumenty. Zazwyczaj bazy wiedzy zawierają pojedyncze wersje dokumentów, a witryna może zawierać miliony plików. W typowym scenariuszu konfiguracji tysiące osób mogą uzyskać dostęp do zawartości, przede wszystkim w celu jej przeczytania. Tylko niektórzy z nich będą przekazywać nową zawartość do witryny.

Platforma Microsoft 365

A może zebrać wszystkie
niezbędne informacje w bazie wiedzy?

SharePoint | BAZA WIEDZY

Baza wiedzy w SharePoint może zawierać różnego rodzaju informacje, dokumenty i materiały, które są ważne dla organizacji, np.: umowy, regulaminy, procedury, instrukcje. To miejsce, gdzie użytkownicy tylko przechowują lub przeglądają dokumenty.

Platforma Microsoft 365

A może zwiększyć
dostęp do wiedzy o firmie?

SharePoint | WITRYNA INFORMACYJNA

Witryna informacyjna zapewnia pracownikom dostęp do codziennych, najnowszych informacji z życia organizacji. Dbając o odpowiednią wartość publikowanych treści zwiększa się poziom zaangażowania pracowników w życie firmy i pracowniczej społeczności. Angażująca i usprawniająca komunikację wewnętrzną witryna integruje pracowników, dzięki czemu każdy może poczuć się ważną, docenianą częścią nie tylko organizacji, a jednej wielkiej rodziny.

SharePoint pozwala również na tworzenie witryny zespołu. W witrynie zespołu wszyscy członkowie lub ich większość mogą współtworzyć zawartość witryny, a dostępność zamieszczanych (słowa do dodania) informacji jest ograniczona tylko do członków zespołu lub projektu i konkretnych uczestników projektu.

Platforma Microsoft 365

A może zwiększyć dostęp do wiedzy o firmie?

SharePoint | WITRYNA INFORMACYJNA

Witryna informacyjna zapewnia pracownikom dostęp do codziennych, najnowszych informacji z życia organizacji. Dbając o odpowiednią wartość publikowanych treści zwiększa się poziom zaangażowania pracowników w życie firmy i pracowniczej społeczności.

Co klienci publikują na witrynie informacyjnej?

Co klienci publikują na witrynie informacyjnej?

To miejsce na „kafelki” a pod nimi znajdziemy wykaz najważniejszych aplikacji używanych w firmie, bazy dokumentów, bazy umów, HelpDesk.

Strona dla nowo zatrudnianego pracownika to przydatne miejsce z opisem struktury organizacyjnej i procesem zapoznawania się z dokumentami. Warto uwzględnić tez linki do istotnych informacji/dokumentów w organizacji.

Widok z bazą dokumentów może być podzielony na foldery i podfoldery z różnymi typami dokumentów, nad którymi pracownicy będą mogli pracować, udostępniać itp.

W bazie umów możemy umieszczać podpisane elektronicznie umowy z kontrahentami, pogrupowane wg określonych parametrów, z możliwością wgrywania umów przez określone osoby. W tym przypadku konieczne jest skonfigurowanie dostępu tylko dla wyznaczonych osób lub grup np. właściciel umowy, zamawiający itp.

Widok, w którym administracja przyjmuje pismo (skanuje wersję papierową), w formularzu uzupełnia dane (data, od kogo, do kogo itp.), wskazuje odbiorcę. Odbiorca decyduje co dalej zrobić z pismem (udostępnić innej osobie, oznaczyć jako korespondencję przeczytaną/zamkniętą).

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj
się z nami

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w formularzu w celu dostarczenia mi aktualności, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o., poprzez kontakt telefoniczny / sms / e-mail / komunikator.*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w formularzu w celu dostarczenia mi aktualności, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług z oferty Aplitt sp. z o.o., poprzez kontakt telefoniczny / sms / e-mail / komunikator. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
    * pole wymagane