kontakt@aplitt.pl +48 58 782 82 82

FRIENDLY, CZYLI MY

Naszym kluczem do sukcesu jest kompetentny i energiczny Zespół, który z entuzjazmem podejmuje kolejne wyzwania


WIELOPOZIOMOWA IDENTYFIKACJA POTRZEB

Specjaliści dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem od momentu projektowania do finalizacji usługi. Szczegółowe poznanie oczekiwań naszych partnerów biznesowych pozwala dostosować usługę do indywidualnych wymagań.
Opracowany przez naszych specjalistów pakiet usług stanowi odpowiedź na potrzeby wszystkich przedsiębiorstw, które dążą do prężnego rozwoju przez budowanie relacji ze swoimi Klientami. Proponujemy sprawdzone rozwiązania nie tylko dla dużych korporacji, ale również dla średnich i małych firm. Dzięki zaangażowaniu nastawionych na wspólny sukces specjalistów jesteśmy w stanie zrealizować nawet najbardziej śmiałe pomysły.




ELASTYCZNE TECHNOLOGIE

Nowoczesne zaplecze technologiczne pozwala na realizację nawet najbardziej śmiałych pomysłów naszych partnerów biznesowych. 
Korzystamy z zaprojektowanej zgodnie z naszymi indywidualnymi wymaganiami aplikacji, która była budowana przy współudziale całego zespołu. Szybka redefinicja złożeń kampanii jest możliwa dzięki opcji szczegółowej konfiguracji z poziomu osoby odpowiedzialnej za prowadzenie projektu, bez konieczności angażowania zespołów informatycznych. Dodatkowo, jako część dużej firmy, która jest dostawcą rozwiązań IT mamy możliwość korzystania z usług programistycznych w każdym czasie.

  • aplikacja budowana w oparciu o wieloletnie doświadczenie w dziedzinie Call Center
  • aktywne zarządzanie rekordami, kampaniami, skryptami rozmów oraz ankietami, kanałami kontaktowymi, harmonogramem obsługi
  • aktywny monitoring każdej prowadzonej kampanii
  • Work Force Managment oparty na dedykowanych analizach
  • obsługa połączeń w systemie VOIP
  • połączenie HD Voice
  • wykorzystanie usługi Sim Hosting, w celu umożliwienia wykonywania połączeń z numerów komórkowych
  • personalizacja numeru stacjonarnego z numerem wychodzącym kampanii
  • możliwość tworzenia dowolnej struktury IVR wraz z połączeniami transferowymi
  • wykonywanie połączeń z numerów region to region (dzwonimy z numeru kierunkowego miasta Klienta)
  • video chat
  • live chat
  • clik to talk



ŻYCZLIWY ZESPÓŁ

Cały zespół z energią i zapałem angażuje się w poszukiwanie najlepszych rozwiązań.
Nasi specjaliści czerpią inspiracje ze spostrzeżeń wszystkich pracowników. Wspólnie tworzone są niekonwencjonalne metody, które zapewniają zadowolenie i satysfakcję Klientów.

W procesie rekrutacji staramy się pozyskać najlepszych kandydatów. Miło jest witać w naszym gronie osoby ze świeżym spojrzeniem, ponieważ Call Center to branża, która każdego dnia pobudza do poszukiwania nowych rozwiązań i ulepszania istniejących.




ODPOWIEDZIALNA DRUŻYNA

Opracowana w sposób przejrzysty struktura organizacyjna pozwala na dokładne delegowanie zadań, dzięki temu zapewniamy bezpieczeństwo ciągłości realizacji usług.

Odpowiedzialny zespół specjalistów monitoruje poprawność wykonania działań podjętych względem każdego projektu.
Satysfakcjonującym jest fakt, że praca w Call Center jest postrzegana przez naszych specjalistów nie tylko w kontekście możliwości zdobycia nowego doświadczenia. Takie podejście mogłoby bowiem oznaczać częste zmiany kierunku rozwoju i traktowanie tej specyficznej branży jako pracy tymczasowej. Nieustanne poszerzanie zakresu kompetencji zdolnych i rzetelnych konsultantów jest więc elementem wpisanym w zakres obowiązków sprawującej nadzór nad jakością kadry. Dzięki tym działaniom z sukcesem wyeliminowaliśmy typowy problem sektora Call Center - rotację pracowników.

GŁOS NASZYCH SPECJALISTÓW

Profesjonalny Zespół stanowi siłę naszej firmy, zapraszamy do zapoznania się z opiniami Pracowników.


1

A
gata, Menadżer z 7-letnim doświadczeniem
Kiedy siedem lat temu zaczynała się moja przygoda z Call Center nie spodziewałam się, że ta branża każdego dnia może dostarczać tak wiele satysfakcji. Zdobyte doświadczenie, zwiększający się zakres obowiązków i odpowiedzialności pozwoliły mi poznać tę branżę bardzo dobrze i wiem, że jest to dziedzina dla osób, które motywują się nowymi wyzwaniami, bo tego wymaga nieustannie rozwijający się rynek.


3

Zuza, Specjalistka z 8-letnim doświadczeniem
 
Praca w CC jest na swój sposób specyficzna. Jednak ma swoje uroki i z perspektywy czasu mogę stwierdzić, że właśnie dzięki doświadczeniu zdobytemu przy telefonicznej obsłudze Klienta, nauczyłam się dokładniej słuchać ludzi oraz lepiej odczytywać towarzyszące słowom emocje.

Dużą satysfakcję zawsze sprawia mi po prostu możliwość pomocy Klientowi, poprzez którą cały czas uczę się efektywnej komunikacji, cierpliwości, odpowiedzialności i empatii przydatnej na każdym etapie drogi zawodowej.



2

Michał, Doradca z 2-letnim stażem

Kiedy zaczynałem pracę, myślałem, że będzie ona przejściowa, ponieważ opinie, które słyszałem o pracy w Call Center były niezbyt pochlebne. Po 2 latach pracy w tej branży mogę powiedzieć, że nie zgadzam się z opiniami, które słyszałem. W miarę zwiększającego się stażu pracy zawężony zakres obowiązków znacząco się rozwinął, a praca zaczęła przynosić coraz więcej zadowolenia. Praca z ludźmi daje nie tylko satysfakcję, ale również pomaga kształtować charakter.

Adres firmy


Aplitt sp. z o.o.
ul. Arkońska 6/A1, 80-387 Gdańsk
www.aplitt.pl

KRS pod numerem 0000692419
Kapitał zakładowy: 14 047 350,00 zł

Telefon


Tel. +48 58 782 82 82

E-mail


E-mail: kontakt@aplitt.pl