it74

Usługi IT

wytwarzanie oprogramowania
konsulting
outsourcing
usługi wdrożeniowe
Cloud Services
sprzęt i oprogramowanie


 

cokit74

Usługi COKiT

obsługa kart płatniczych
processing transakcji
bankomaty
terminale POS

 

 

 

callcenter74

Usługi Call Center

telemarketing
utrzymanie relacji
infolinia
Flash Info
badanie opinii i preferencji

 

 

 

ZGODNIE Z NASZĄ MAKSYMĄ HUMAN FACE OF IT POMOŻEMY CI OSWOIĆ NASTĘPUJĄCE OBSZARY

Cloud Computing

USŁUGI IT

Dostarczamy usługi outsourcingu IT, a także świadczymy kompleksowe usługi z zakresu opracowania architektury, wdrożenia oraz utrzymania rozwiązań ICT. Nasi wysoko wykwalifikowani specjaliści realizują projekty infrastrukturalne dla firm z różnych branż. Każda nasza usługa jest dopasowana do potrzeb naszych Klientów.


2 14

Centrum Obługi Kart i Terminali - COKiT

Oferujemy szerokie możliwości dostarczania usług i nowoczesnych rozwiązań dla banków i instytucji finansowych. Zakres świadczonych przez nas usług obejmuje wydawnictwo i obsługę kart, zarządzanie bankomatami, terminalami płatniczymi oraz przetwarzanie, autoryzacje i rozliczanie transakcji e-commerce, m-commerce, POS oraz bankomatowych.


callcenter

CALL CENTER

Zapewniamy wielokanałową i profesjonalną obsługę z zakresu komunikacji z Klientem. Doświadczenie oraz śledzenie najnowszych trendów dają gwarancję najwyższej jakości, a relacyjny charakter rozmów zapewnia satysfakcję Klientów.


2 44

WYTWARZANIE OPROGRAMOWANIA

Wytwarzamy dedykowane oprogramowanie wspomagające procesy Klienta oraz dostarczamy produkty zgodne z przedstawionymi oczekiwaniami w zaplanowanym czasie i na wspólnie ustalonych zasadach realizacji i rozliczeń w projekcie. W zależności od potrzeb Klienta oferujemy również usługę analizy wymagań na poziomie wizji systemu, analizy wstępnej i analizy szczegółowej.


ponad 20 lat doswiadczenia
ponad 80 stalych klientow
ponad 5000 wspieranych uzytkownikow


DLACZEGO APLITT?

 

Wybór partnera technologicznego, wdrożeniowego, konsultingowego czy też dostawcy w obszarze ICT stanowi nie lada wyzwanie. Twoja Firma oczekuje od przyszłego partnera jednego punktu kontaktu. Wymaga bogatych kompetencji, szerokiej oferty i dużego doświadczenia. Oczekuje wysokiej jakości usług, stabilności współpracy i możliwości wykorzystania zgromadzonego potencjału.
Nasze motto „HUMAN FACE OF IT” jest kwintesencją odpowiedzi na postawione nam wyzwania i gwarancją realizacji oczekiwań biznesowych związanych z rozwojem Twojej firmy.

 

Oferujemy unikalne zestawienie produktów i usług:

- kompleksowe usługi IT
- Call Center
- COKiT – obsługa wydawnictwa kart oraz usługi przetwarzania transakcji
- konsulting

 

stabilnosc

STABILNOŚĆ

- kapitał zakładowy w wysokości 191 610 386,00 zł- 7 letni, średni okres zatrudnienia- istniejemy nieprzerwanie od ponad 20 lat

stabilnosc

DOŚWIADCZENIE

- setki zrealizowanych projektów- doświadczona kadra zarządzająca i menadżerska- portfel ponad 80 stałych Klientów- podejmujemy się zarówno dużych jak i mniejszych projektów
stabilnosc

KOMPETENCJE

- ponad 200 specjalistów i ekspertów- ponad 130 certyfikacji inżynierskich- unikalne statusy partnerskie- 45% pracowników corocznie podnoszących swoje kwalifikacje- podejmujemy się realizacji projektów, które inni uznali za niewykonalne
stabilnosc

JAKOŚĆ

- partnerstwa technologiczne z liderami rynku ICT- sprawdzone metodyki prowadzenia projektów- gwarantowane krótkie czasy reakcji- cele biznesowe i wymagania funkcjonalne stanowią dla nas najwyższy priorytet- poziom świadczonych usług zgodny z przepisami prawa i wymogami regulatorów
stabilnosc

POTENCJAŁ

- 19 biur na terenie całego kraju- możliwość świadczenia usług globalnie- gotowość świadczenia usług 24/7- funkcjonalne i elastyczne systemy do obsługi płatności oraz wydawnictwa kart z możliwością procesowania ponad 1 000 transakcji na sekundę- status przedsiębiorcy telekomunikacyjnego- RIPE NCC Member oraz status LiR- własne serwerownie oddzielone geograficznie
bezpiczeństwo

BEZPIECZEŃSTWO

- Certyfikat Payment Card Industry Security Standards Council w zakresie Data Security Standard (PCI DSS) - umowy wsparcia ze wszystkimi dostawcami utrzymywanych technologii - umowa Premier Support z Microsoft Sp. z o.o.

ponad 1800 baz danych

ponad 950 serwerow


wybrane realizacjeMIGRACJA ŚRODOWISKA USŁUG TERMINALOWYCH

line

ico 01SKALA ROZWIĄZANIA:

Migracja środowiska usług terminalowych opartego na serwerach terminalowych z systemem operacyjnym Windows 2003 Server dla ponad 3 000 użytkowników dużej instytucji finansowej, do nowego środowiska opartego na systemie operacyjnym Windows Server 2012 oraz technologii Remote Desktop Services 2012.

ico 02ZAŁOŻENIA PROJEKTU:

Optymalizacja wydajności działania aplikacji i podniesienie komfortu pracy użytkowników poprzez zastosowanie najnowszych dostępnych technologii w postaci protokołu RDP wersji 8, optymalizacja kosztów poprzez zmniejszenie całkowitej ilości serwerów wchodzących w skład rozwiązania oraz likwidacja ryzyka związanego z zakończeniem wsparcia dostawcy systemu operacyjnego.

ico 03UZYSKANE KORZYŚCI:

Dzięki zastosowaniu nowych rozwiązań udało się:

-znacznie obniżyć koszty utrzymania środowiska poprzez:-zmniejszenie całkowitej ilości serwerów-zmniejszenie zapotrzebowania na przestrzeń dyskową-obniżenie kosztów utrzymania systemu-zwiększyć wydajność i niezawodność działania aplikacji dostarczanych użytkownikom końcowym

ZASTOSOWANIE TECHNOLOGIE:

-Windows Server 2012-Remote Desktop Services 2012-ThinPrint

Chcesz poznać więcej szczegółów realizacji kampanii? Jesteś zainteresowany podobną usługą?
Prosimy o kontakt z nami.


wybrane realizacjeMIGRACJA USŁUG POCZTOWYCH I KOMUNIKACYJNYCH

line

ico 01SKALA ROZWIĄZANIA:

Przygotowanie środowiska oraz automatyzacja i realizacja migracji 2 000 użytkowników poczty elektronicznej w dużej instytucji finansowej.

ico 02ZAŁOŻENIA PROJEKTU:

- obniżenie kosztów ponoszonych przez Klienta przy zachowaniu funkcjonalności środowiska- poprawa skalowalności środowiska pocztowego- zwiększenie dostępności rozwiązania dla wielu platform sprzętowych

ico 03UZYSKANE KORZYŚCI:

Dzięki zastosowaniu nowych rozwiązań udało się:

 

zwiększyć produktywności użytkowników systemu pocztowego- obniżyć koszty Klienta-uzyskać brak konieczności korzystania z dodatkowych rozwiązań i produktów w celu zapewnienia funkcjonalności na wszystkich urządzeniach mobilnych- zwiększyć skalowalności środowiska

Chcesz poznać więcej szczegółów realizacji kampanii? Jesteś zainteresowany podobną usługą?
Prosimy o kontakt z nami.


wybrane realizacjeWDROŻENIE ŚRODOWISKA VPN

line

ico 01SKALA ROZWIĄZANIA:

W ramach długofalowego projektu, realizowanego na zlecenie naszego partnera - firmy z sektora usług finansowych, zrealizowaliśmy wdrożenie środowiska szyfrowanej komunikacji VPN w ponad 700 oddziałach naszego Klienta.

ico 02ZAŁOŻENIA PROJEKTU:

Rozbudowa lokalnej sieci LAN o rozwiązanie VPN umożliwiająca centralizację usług, podniesienie jakości, wydajności i niezawodności przy równoległym obniżeniu ryzyka operacyjnego.   W ramach realizacji projektu wdrożono rozwiązanie VPN oparte o technologię firmy Juniper na urządzeniach typu SRX.

ico 03UZYSKANE KORZYŚCI:

Dzięki zastosowaniu nowych rozwiązań udało się:

- obniżyć ryzyko związane z transmisją wrażliwych danych- znacząco obniżyć koszty osobowe związane z obsługą końca dnia w placówkach- scentralizować świadczone usługi teleinformatyczne- uzyskać możliwości wdrożenia szeregu projektów podnoszących jakość dotychczasowych usług, świadczonych w rozproszonych placówkach Klienta- uzyskać możliwość pracy online poza biurem centrali

Chcesz poznać więcej szczegółów realizacji kampanii? Jesteś zainteresowany podobną usługą?
Prosimy o kontakt z nami.

ponad 3000 polaczen miesiecznie
ponad 10000 obsluzonych klientow
ponad 60000 godzin rozmow rocznie


wybrane realizacjeCALL CENTER

line

ico 01OPIS SYTUACJI:

Głównym kanałem kontaktu z Klientami masowymi obsługiwanymi przez naszego Klienta, dużą firmę z sektora finansowego, były połączenia telefoniczne realizowane przez pracowników  placówek sprzedażowych. Każda placówka sprzedażowa miała do zrealizowania ustaloną liczbę kontaktów z Klientami końcowymi, spełniającymi określone wymagania. Kontakt telefoniczny stanowił uzupełnienie innych akcji marketingowych, takich jak na przykład masowa wysyłka listów. Terminy obu akcji były skoordynowane, z uwagi na ograniczenia czasowe i ilościowe, dotyczące promowanego produktu. Brak możliwości monitoringu pod względem ilościowym i jakościowym realizowanych działań przez pracowników w placówkach sprzedażowych oraz trudności z oceną faktycznych efektów czynności, zadecydowały o zleceniu nam pilotażowej kampanii telemarketingowej.

ico 02ZAŁOŻENIA PROJEKTU:

Projekt miał za zadanie zwiększyć dotarcie do Klientów końcowych, a także umożliwić naszemu Klientowi pełne raportowanie podjętych działań oraz określenie ich skuteczności.

ico 03UZYSKANE KORZYŚCI:

Dzięki zleceniu nam kampanii telemarketingowej osiągnięto:

-zwiększenie kwoty sprzedaży-dokładne zbadanie efektów działań marketingowych-standaryzację sposobu rozmowy z Klientami końcowymi-ujednolicenie zakresu przekazywanych informacji podczas rozmowy-odciążenie pracowników w placówkach sprzedażowych-przyspieszenie obsługi Klientów w placówkach-centralizację raportowania

 

 

Chcesz poznać więcej szczegółów realizacji kampanii? Jesteś zainteresowany podobną usługą?
Prosimy o kontakt z nami.

FORMULARZ KONTAKTOWY

Wyślij wiadomość za pomocą poniższego formularza, aby skontaktować się z nami.



Imię i Nazwisko:
Telefon:
Nazwa firmy:
E-mail: *
Obszar:


Temat:
Wiadomość: *
Przepisz zawartość obrazka:
Zgodę na przetwarzanie danych osobowych *

rozwiń


Wynik działania *
1 1

Adres firmy


Aplitt S.A.
ul. Arkońska 11, 80-387 Gdańsk
www.aplitt.pl

KRS pod numerem 0000213059
Kapitał zakładowy: 191 610 386,00 zł

Telefon


Tel. +48 58 782 82 82
Fax +48 58 511 20 01

E-mail


E-mail: kontakt@aplitt.pl