Młodszy specjalista ds. reklamacji

Gdańsk | nr referencyjny MSDR/29/06/21

Czeka na Ciebie:

Przyjazna i twórcza atmosfera.
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
Możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań.
Dużo wyzwań oraz możliwości rozwoju pod kątem współpracy ze specjalistami IT oraz z Klientami.
Mały, przyjazny zespół, chętny do pomocy i dzielenia się wiedzą.
Atrakcyjny pakiet socjalny, np. MultiSport, opieka medyczna, ZFŚS – bilety do kina, teatru, na koncerty, dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego, dofinansowanie do wyprawki dla dzieci.
Dostęp do biblioteki, oferującej różnorodny wybór książek specjalistycznych, możliwość skorzystania z preferencyjnych warunków zakupu abonamentu oraz telefonu w sieci PLUS GSM.
Chilloutroom z piłkarzykami i konsolą.
Praca od 8:00 do 16:00 w naszym gdańskim biurze. Możliwość pracy zdalnej/hybrydowej po okresie próbnym.

W trakcie pracy będziesz:

Analizować i klasyfikować otrzymane reklamacje telefoniczne oraz prowadzić ich rejestr.
Odpowiadać na reklamacje klientów mailowo lub listownie.
Kooperować z firmami współpracującymi w zakresie rozpatrywania reklamacji.
Analizować zapytania w zakresie obsługiwanych reklamacji, również od organów ścigania.
Przygotowywać materiały do przekazania dla policji, prokuratury oraz do sądów.
Uczestniczyć w procesie rozwiązywania reklamacji zgodnie z regulacjami i umowami.
Brać udział w procesie tworzenia procedur wewnętrznych.

Poszukujemy Ciebie, jeśli:

Posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów zaocznych (mile widziane kierunki: finanse, bankowość).
Masz doświadczenie w pracy z klientem oraz dużą ilością danych.
Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym pracę z dokumentacją i aplikacjami.
Potrafisz analizować dane, redagować dokumenty oraz przygotowywać podstawowe raporty i zestawienia.
Jesteś osobą odpowiedzialną, opanowaną.
Potrafisz sprawnie organizować sobie pracę i wyznaczać priorytety.
Możesz pochwalić się umiejętnością pracy pod presją czasu i odpornością na stres i szybko przyswajasz nową wiedzę.

Prosimy o dołączenie do CV poniższych zgód

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udziału w rekrutacji na stanowisko Młodszego specjalisty ds. reklamacji przez okres jej trwania, zgodnie z przedstawionymi zasadami przez Aplitt sp. z o.o. (zgoda wymagana)

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu włączenia na okres 1 roku do bazy kandydatów, zgodnie z przedstawionymi zasadami przez Aplitt sp. z o.o. (zgoda dobrowolna)

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami Usługi Informatyczne dla firm Polska Trójmiasto
Napisz!     rekrutacja@aplitt.pl     |     
Zadzwoń!     +48 58 782 82 82     |     
Wypełnij formularz!
Wypełnij formularz!

* Oświadczam, że zapoznałem się z Klauzulą informacyjną w procesie rekrutacji i wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Aplitt sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku moich danych osobowych podanych w formularzu w celu otrzymania odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności.