Asystent ds. obsługi klienta

Sopot | Biała Podlaska | nr referencyjny AOK/05/01/19

Czeka na Ciebie:

Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Kompleksowe szkolenie wstępne w ramach umowy o pracę
Praca w zmianowym systemie czasu pracy (godziny pracy: pon.- pt. 8.00-16.00; 10.00-18.00; 12.00-20.00; 14.00-22.00 i sobota 8.00-16.00; 12.00-20.00)
Możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Atrakcyjny pakiet socjalny (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, preferencyjne oferty telefonii komórkowej)
Dofinansowanie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, m.in. biletów wstępu na imprezy kulturalne oraz wczasów

W trakcie pracy będziesz:

Przedstawiać ofertę produktową instytucji finansowych
Wspierać realizację usługi bankowości elektronicznej
Realizować usługę przyjmowania wniosków pożyczkowych przez telefon

Poszukujemy Ciebie, jeśli:

Posiadasz wykształcenie minimum średnie
Jesteś osobą komunikatywną
Masz miły głos i nienaganną dykcję
Jesteś gotowa/gotowy do pracy zmianowej
Dodatkowym atutem będzie znajomość pakietu MS Office

Prosimy o dołączenie do CV poniższych zgód

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udziału w rekrutacji na stanowisko Asystent ds. obsługi klienta przez okres jej trwania, zgodnie z przedstawionymi zasadami przez Aplitt sp. z o.o. (zgoda wymagana)

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu włączenia na okres 1 roku do bazy kandydatów, zgodnie z przedstawionymi zasadami przez Aplitt sp. z o.o. (zgoda dobrowolna)

Prześlij nam swoje CV

Skontaktuj się z naszymi rekruterami, napisz do nas

* Oświadczam, że zapoznałem się z Klauzulą informacyjną i wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Aplitt sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku moich danych osobowych podanych w formularzu w celu otrzymania odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności.