Asystent/-ka ds. obsługi klienta

Biała Podlaska | nr referencyjny AOK/08/03/22

Czeka na Ciebie:

Atmosfera wsparcia oraz szkolenia wdrożeniowe.
Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia.
Wsparcie kolegów i koleżanek z długoletnim stażem (zarówno podczas szkolenia jak i codziennej pracy).
Stabilne zatrudnienie przy jednoczesnym możliwym elastycznym czasie pracy.
Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych (szkolenia wewnętrzne).

W trakcie pracy będziesz:

Telefonicznie obsługiwać Klientów rozmawiających w języku ukraińskim.
Obsługiwać systemy teleinformatyczne.

Współpracować z innymi zespołami działu.

Poszukujemy Ciebie, jeśli:

Biegle posługujesz się językiem ukraińskim oraz polskim.
Jesteś osobą komunikatywną.
Masz nienaganną dykcję.
Cechuje Cię umiejętność pracy w zespole.
Szybko przyswajasz wiedzę.
Dodatkowym atutem będzie podstawowa znajomość pakietu MS Office.

Prosimy o dołączenie do CV poniższych zgód

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udziału w rekrutacji na stanowisko Asystenta/-tki ds. obsługi klienta przez okres jej trwania, zgodnie z przedstawionymi zasadami przez Aplitt sp. z o.o. (zgoda wymagana)

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu włączenia na okres 1 roku do bazy kandydatów, zgodnie z przedstawionymi zasadami przez Aplitt sp. z o.o. (zgoda dobrowolna)

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami Usługi Informatyczne dla firm Polska Trójmiasto
Napisz!     rekrutacja@aplitt.pl     |     
Zadzwoń!     +48 58 782 82 82     |     
Wypełnij formularz!
Wypełnij formularz!

    * Oświadczam, że zapoznałem się z Klauzulą informacyjną w procesie rekrutacji i wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Aplitt sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku moich danych osobowych podanych w formularzu w celu otrzymania odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności.